Gözlerimi güneş ışınları sağ olsun açtım. Yatakta gerinirken yatak'tan düşmeyi tabiki'de planlamıyordum.
İnleme sesim tüm odayı kaplayınca ağrıdan kulaklarımı bile kapatmadım.
"Annecim iyi'misin?" Bu annem'in sesiydi. Beni yerden kaldırdı ve yatağa otutturdu.
"Ay düştüm kız. " Annem dudaklarını birbirine bastırdı gülmemek için. Hayır nesi komik ki? Sen düşmüyorsun sanki anniş. "Ben düşmene değil,kız demene güldüm. " lanet olsun sesli düşünmüştüm. Şirince gülümsedim ve karnımdaki yarayı tuttum. "Aşağı inebilicek'misin?" Kısa bir gülüş attım annem'e ve ellerimle kendimi gösterip "Ben? Ben? Anne beni bıraksan ben maratona katılırım." Dedim. Annem kahkaha attı. "Anne iyi'misin? Niye her dediğime gülüyorsun?" Dedim anneme uzaylı görmüş memo gibi bakarken. Annem "Komiksin Yağmur,komiksin kızım. " dedi ve ayağa kalktı. "Hadi herkes aşağıda sende gel annecim kahvaltı yapalım. " kafamla onayladım.
Masam'ın üzerinde duran telefonumu aldım ve binlerce mesajı gördüm. "Hasssssan gibi hasan."
Ne diyorum lan ben? Whatsapp'a girdim ve mesajlara baktım. Dördü Nur'a,on tanesi Çağlar'a,üçü tanımadığım bir numaraya aitti.
Ilk olarak merak ettiğim için bilmediğim numaraya baktım.Gönderen: 90**********
Niye ölmedin'ki sen?
Seninle işim bitmedi ufaklık....
He bu arada geçmiş olsun :)
Bu ne ya? Hemen numarayı engelledim.
Çağlardan gelenlere baktım.
Gönderen :Bay ego yığını. Bir ara şunu düzeltip Çağlar yapmalıyım.
90********** diye bir numara mesaj atarsa Nur o.
Geçmiş olsun :/
:)
:)
:)
:)
:)
:)
Size geliyoruz.
Nur'la beraber.
Ben zaten Nur'u kaydetmiştim ama neyse :D
Gönderen :Nurella hangi kafa ile kaydettim bilmiyorum.
Ayh canım geçmiş olsun.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Ayh ya şey evin konumunu atar'mısın?
Yada neyse Çağlar da varmış.
Ne güzel. Hiç biri cevap verilecek bir mesaj değil. Telefonu sarja taktım ve aşağı indim.
"Selam millet" gülücüklerim ile aşağı indim. Annem gülümsedi Derin her zamanki gibi telefonu ile ilgileniyordu. Annem,Derin ve Mert üçüde aynı anda konuştular.
Annem"Günaydın."
Mert"Günaydın"
Derin"Wi-fi şifresi?"Masa'ya oturdum. "Gunaydin,günaydın,Modem'de yazıyor. " Derin gözlerini devirdi ve modem'e doğru yol aldı. "Anniş bana ne yaptın? " Gülümsedi ve tavada'ki patatesleri gösterdi. Gözlerim altın görmüş gibi açıldı. Mert gülümsedi.
Herkes masa'ya oturunca salakça bir konuşma başladı. "Yağmur kızım sende okuldan geri kaldın bu olaylardan dolayı. " gözlerimi devirdim. "Hııhıı evet anniş." Dedim bir yandan çayımı yudumlarken. Kafamı sağa çevirdim ve aklıma dank etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayat'mı kötü? İnsanlar'mı acımasız? Ben bu iki sorunun cevabını hayatımın değişmesi ile buldum. Hayat;Hani bir çocuğun eline şeker verirsinde birisi gelip alır ya. İste tam olarak hayat'ın anlatım şeklidir. Birgün çok mutlu olursun dersinki kend...