Şimdi ben napiyim? Intihar'mı edeyim? Yoksa,eve'mi tıkıyayım kendimi? Resmen Özge ile dalga geçerken ben hasta oldum. Ben şimdi nasıl o çok sevdiğim havuza ve denize giricem? Oflayarak eşyaları çantaya koydum. Bugün Özge ile kumsala guneslenmeye gidecektik. Özge istemese'de ben uzerime bikini'mi giymistim.Altimda'da şortum vardı
"Haydi Özge!" Özge tuvaletten çıkıp "Geldim be geldim!" Diye söylendi. Söylenmese olmaz! Birlikte çıkıp kumsala doğru yürüdük. Yürüdük derken zaten site'nin hemen karşısı. Kumsala oturup yanıma çantamı koydum.Özge deniz'e evladını yetimhaneye bırakan analar gibi bakıyordu.Ayağa kalkıp cuzdani'mı aldım. "Ben dondurma alicam istiyor'musun?" Bana bakıp kafasını olumsuz anlamda salladı. "Peki.." kumsalın hemen yanında olan çay bahçesinin karsisinda'ki bakkala girdim.Bakkala girince arkası dönük sigara alan benim yaşlarımda bir genç gördüm. Oha cok tanıdık acaba bizim okul- Çocuk bakkaldan çıkınca "Araf!" Diye bağırdım.Araf durunca koşarak sırtına atladım.Son anda dengemizi sağlayan Araf'da benim gibi gülüyordu.Beni aşağı indirip öptü
"Güzelim." Guĺümseyip sarıldım."Ne zaman geldin?" Sigarayı cebine koyup "Az önce." Bana bakıp "Sen?" Dedi.Soruyu anlamayinca istemsizce ağzımdan bir "Hah?" Kaçtı.Araf tebessüm edince elimle ağzını kapattım. "Gülme!" Kaşlarımı cattim. Araf kaslarını 'Niye la?' Der gibi oynatınca,omuz silkip bakkalı gösterdim.Gülünce çok tatlı oluyordu ve kızların bunu görmesini istemiyorum,ama tabiki'de bunu ona söylemiğcem. "Dondurma." Dedim.Kafasını sallayıp bakkala doğru yürüdü,bende arkasından."Açık." Dedim.Araf bana bakıp "Hayır" dedi.Niye'ki? "Ya neden ama?" Biraz eğilip "Kizim açık dondurmayı ağzına yüzüne bulaştırırsın sen." Omuz silkip "Ne var'ki bunda?" Dedim. "Sen bunu kumsalda yemigcek'misin?" Kafamı salladim'da bunla ne alaksi var? "Tamam ışte olmaz." Oflayarak kollarımı caprazladım. "O zaman yemiyorum." Omuz silkti ve bir kolunu omuzuma atıp çıkışa doğru yöneldi. "Of Araf!" Cebindeki sigarasını çıkarttı "Hayır!" Elimi sigara paketine uzattip almaya çalıştım. Araf bir hareketin'le beni duvara çekip "Sakın bir daha öyle birşey yapmayı aklından bile geçirme." Nerdeyse ağligcaktım! "Aptal!" Sinirle kumsala doğru yürüdüm. "Sinir iste! Açık dondurmayı yüzüme bulaştırır'mışım! Birdaha öyle birşey yapmayı aklımdan bile gecirmiğcek'mişim! Aptal! " Osman buraya doğru gelince içimden "Sıçıyoruz simdii." Sesi yükseldi. Nereye doğru sıçıyorduk? Yavaşça arkama baktım,Araf duvara yaşlanmış bana bakıp sigarasını dumanlıyordu.Adam'in sigarasindan bile karizma damlıyor be!Osman yanimada durunca "Çikolatalı,Orman meyveli?" Dedi. Ağzım açık kaldı resmen. Elindeki içinde en sevdiğim aromalar dolu olan dondurmayı bana uzattı.Yavaşça arkama baktım. Hala bakıyor.Elindeki dondurmayı alıp "Çok sağol Osman." Deyip kumsala doğru koşar adım gittim.Özge hala oturuyordu,hatta tek değil-Buğra! Dondurmayı sağlama alıp Bugra'nin omuzuna vurdum. Buğra çatık kasları ile bana bakıp sonra indirdi kaslarını."Yağmur." Gulumsedim. Gözü dondurmama gidince "Akiyor." Dedi.Gözlerim sonuna kadar açıldı. "Hayır ya!" Hemen akan yerleri yaladim. Araf geliyor,peçete olan elimi kavrayıp "Yuru!" Dedi. 'Noluyor be' diyemesem'de ne olduğunu çözmüş değilim. Bir yandan'da dondurmayı yalamaya çalışıyordum. "Araf-"
Kolumu bırakınca insanların burayı tercih etmediği bir denize geldik.Gene aynı deniz ama bura'yı degil'de çay bahçesine yakın olanı tercih ediyorlar. "Buraya neden geldik'ki?" Araf sigarasını yere atıp ezince dedim kızın yandın. Kesin birşey yapmayı planlıyor. Geri geri giderken dondurmadan'da vazgecemiyordum. Araf'da bu yana doğru gelmeye başlayınca hızlı hızlı koşturmaya başladım. "Sorunun ne senin?" Belimden tutup çekince yere kapaklandık. "Bak ne diğcem." Hala belimden tutması beni korkutuyordu. "Biraz deniz?" Dediğini idrak etmem Araf'ın beni kucağına alması ile başladı. "De-Deniz olmaz! Araf hayır! Lütfen herşeyi yaparım! Özür dilerim!" Elimdeki dondurmayı yalamaya devam ediyordum. Hakikatten ben ne yapıyorum? Dondurmayı biraz uzağa tutup ayaklarımı salladım indirmesi için.Şuan su Araf'in dizlerinde "Araf lütfen! " Tamam,boyu uzun bana pek birşey olmaz ama bir bıraksa cenaze'me beklerim. Araf sanki duymuyor gibi yürüyordu. Birşeyler mırıldanıyordu. "Hala anlamamışsın." Şuan en mantıklı soru "Neyi be? " olsada susup dinlemeyi tercih ettim. "Hala benim sözümden çıkmaman gerektiğini anlayamamışsın." Kaslarimi çatıp "Ama sadece-"
"Sus valla bırakırım dusersin." Bir kolumu Araf'in boynuna dolayip "Yo, Yo,Yo!" Dedim. "Ya yuru gidelim."
"Kıskandım." Dondurmayı yalayıp Araf'a döndüm. "Neyi?....Dondurmayi'mı?' Nasıl? Bir dondurmayı? Oha, "Salak salak konuşma.Seni aptal kız!'Araf Kutgun!
Kıskandı .
Puhahahaha
Gülebilirsiniz buyrun....Dondurmayı bir kere daha yalayıp "Ya peki neyi kıskandın? " Araf bana 'shut up' bakışı atıp "Ne bok varda o çocuktan dondurma aldın? "
Bir insanın boğazında dondurma kalmaz demeyin,kaldı!
"Puahahah,ne? Ne dedin puahahhaha ay,ay sen puahahhaha Osmanı puahahaha kıskandın puahahah." Araf bana bakıp "Kaşınıyorsun,elveda et!"
'Ney-' 'e' harfi. Bir 'e' harfi ne kadar nurlu goruyor'musunuz?
Sözümü tamamlayamadan,kendimi ve (dondurmamı!) suda buldum! Yüzeye çıkmaya çalışırken ağzımdan bağımsız kelimeler çıktı.
"Na yoptağnığ sonoyorsoğn! Son bonam na oldoğmu bolmoyason tabo!"
"
Bırak dedi dondurma. Beni bırakıp git! Yapamam dedim! Bunu ne sana ne mideme yapamam!Tabiki'de suyla ilişkiye girmedim saçmalama. Hıh.
Araf en sonunda (!) Beni hatırlayıp su yüzüne çıkarttı. Ağzımda tuttuğum suyu yüzüne püskürttüm.
"Sanırım eve gitmeliyim..."
Sea gençlik,yüz yıldır bölüm yazamıyorum çünkü yataklara düştüm,hasta oldum. Şimdi diğceniz sende hep hastasin mq
ÜZGÜNÜM,KISA AMA OLSUNDU. BEN ŞIMDI ÇALIŞMAYA GIDIYOM BY!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayat'mı kötü? İnsanlar'mı acımasız? Ben bu iki sorunun cevabını hayatımın değişmesi ile buldum. Hayat;Hani bir çocuğun eline şeker verirsinde birisi gelip alır ya. İste tam olarak hayat'ın anlatım şeklidir. Birgün çok mutlu olursun dersinki kend...