Uyandığımda perdeler açılmış içeri güneş ışığı giriyordu. Gözlerimi tekrar kapattım. "Lanet olsun dostum bu ne?!" Ayağa kalkıp paytak, paytak yürüdüm. Araf'ın altını çıkartıp kendi kotumu giydim,çıkardığımıda katlayıp yatağın üzerine koydum. Kapıyı açıp aşağı inmek için merdivenlerden indim. Aşağı indiğimde Kadir koltukta uyuyor,Özge saçını yapıyor, Buğra 'Allah ne verdiyse' modunda tıkınıyor,Araf'da telefonda konuşuyordu. Galiba erken kalktım herkes bu kadar rahat olduğuna göre."Günaydın." Dedim son basamağa inerken. "Günaydın. " dedi Özge. "Gönöydön." Dedi Buğra. "Çarpılcan lan!" Dedim gülerken. Oda güldü. Kadir'in başına cehennem zebanisi gibi dikilip kısık sesle "Az sonra olacaklardan be sorumlu değilim ." Dedim ve sesimin çıktığı kadar "Kadir!!" Diye bağırdım. Kadir koltuktan düştü. Özge tarağı elinden düşürdü. Buğra ağzındakileri püskürttü ve boğazında kaldı. Araf'sa kaşları çatık baktı. "Noluyor lan! Deprem'mi oluyor?" Gülmekten sadece "Uyan" diyebildim. "Uyandırmak için şii ettim." Kadir içinden sövdü. "Allah Razı olsun. Sen olmasan ben kalkamiğcaktım zaten." Koluna vurup "Eve gidelim çünkü okula böyle gidemem." Kadir kafasını salladı. "Keşke güzel uyandırsaydın be!" Kıkırdadım. Araf konuşmasını bitirip yanımıza geldi, "Gidiyor'musunuz?" Kafamı salladım. "Özge sende bizle gelse ne." Özge,Buğra'ya baktı. "Ben sizi bırakırım. " dedi Buğra. "Yok,Buğra sen tıkın ya biz gideriz " Özge sesli hir şekilde random attı. "Yok,be neyse hadi" deyip masadan kalktı Buğra. Araf hala sanki uyanamamış gibi olanlara bakıyordu. Belimden tutup saçlarıma öpücük kondurdu, "Okulda görüşürüz. " kafamı salladım. Araf'a el sallayıp evden çıktım. Buğra'nın arabasına kadar yürüdük,Kadir'in belinden tutup arka koltuğa çektim. "Bu arabada öne binemezsin. " göz kırptım. Arkaya binip arabanın çalışmasını bekledim.
☆☆☆
Üzerimi giyindikten sonra aşağı indim. "Kadir hadi!" Ay,canım benim kahvaltı hazırlamış. Valla bunun gibi kuzen yok he! "Ay,kız sen kahvaltı'mı hazırladın? " masaya oturtup yemeğe bodoslama giriştim. Kadir'de yedikten sonra kalktık. "Ben gelince toplarım." kafasını salladı. "Tüm gün evdeyim,toplarım ben." Doğru ya,Araf'a gitmek için annemle anlaşma yapmıştık. "Peki hadi."
"Almaya?" Kafamı saga sola salladım. "Gerek yok,ama istersen gel." Muzipçe sırıttık. "Evden çıkmak için bir neden,tamam geliyorum" gülümsedim. El sallayıp okulun içerisine girdim. Gözüm Alev ve bir çocuğa takıldı. Omuz silkip yanlarından geçtim. Alev geçerken "Seni uyarmıştım ." Demeyide eksik etmedi. Arkamı dönüp onlara baktım. Sinsice gülümsüyordu Alev. Yanındaki çocuk da öylece bakıyordu, sanki gözleri birşey anlatmak istiyor gibi. Omuzlarımı silkip merdivenlerden çıktım.
"Çok sıkıldım. " Araf kafasını salladı. "Kaç dakika var?"
"Sanırım bu soruyu biliyorsunuz Beyoğlu?" Gözlerim öğretmeni bulunca tahtaya baktım. Öğretmen sorusunu yeniledi. "Yoksa bilmiyor'musun?" Sinsice sırıtıp ayağa kalktım kalemi elinden alıp hemen çözdüm. Bakışlarıyla beni süzen hoca "Konuşmana değmiş." Deyip gülümsedi. Zil çalınca yerime oturmak yerine Özge'nın yanına gittim. "Siz gidin." Dedi Özge,Buğra ve Araf'a bakarak. "Niyeymiş?" Dedi Araf. Yanına gittim. "Siz erkek erkeğe gezip konuşsanıza?" Araf bakışlarıyla Buğra'yı buldu. Buğra'da Selim'e baktı. Kafa salladı. Burnumu sıkıp "Yaramazlık yapma sakın. " diye şirince uyarma yaptı. Kafamı sallayıp ellerimi arkamda birleştirip şirince sırıttım. Hepsi sınıftan çıkınca "Plan 1-!" Diye bağırdım."Hadi kızım yaa." Diye sitem ettim. "Niye ben?" Dedi kız. "Ya işte, aman! Sanki sana kaldık sarı saçlı yelloz! " Yeliz diye bağırdı biri. "Pardon yelloz demek istemedim ben Yeliz diğcektim." Kız kaşlarını çattı. Arkasını dönüp bağıran kişiye baktı. "Hadi!" Deyip gel işareti yaptı. "Kızlar üzgünüm ama ben olamam." Dedi ve yanımızdan ayrıldı. "Yeşim?" Dedim. "Hayır!" Diye bağırdı Özge. "Buldum!" Özge sinsice sırıttı. Aynı anda "Bilge!" Dedik. Sınıfa tekrar girip "Bilgili kız Bilge." Dedik şirince. Bilge çözdüğü test kitabından kafasını kaldırdı. "Efendim?" Yanına oturdum,allahım. "Ya bakar'mısın ne kadar iyi,edepli,şirin bir kız. " gözlerini devirdi."Ne istediniz?" Yanaklarımı şişirip "Çok küçük bir şey. " dedim elimle küçük işareti yapıp. "Ne?" Özge'ye bakıp. "Şimdi, sana bir plan anlatacağım,istediğim bunu uygulama da yardım etmen?" Bilge ikimizede baktı. Güvenilir bir kızdı Bilge. "Alev'e yapılacak bir plan,intikam." Gözleri parıldadı. "Anlaştık." Alev bildiğim kadar 3 sene önce Bilge'nın tüm test kitaplarını yırtıp tüm okulun önünde onunla inek diye dalga geçmişti. "Ne zaman uygulanıyor?" Resmen Bilge'nın içinden ejderha çıktı. "Biz sana söyleyeceğiz tamam?" Kafasını salladı, o anda içeri Araf,Selim ve Buğra girdi. "Kızlara söylemeyin." Dedi Selim. Kaşlarım çatık Araf'a baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayat'mı kötü? İnsanlar'mı acımasız? Ben bu iki sorunun cevabını hayatımın değişmesi ile buldum. Hayat;Hani bir çocuğun eline şeker verirsinde birisi gelip alır ya. İste tam olarak hayat'ın anlatım şeklidir. Birgün çok mutlu olursun dersinki kend...