-8- Film

199 21 0
                                    

Multimedya :Yağmur 😍😍

Çağlar dan

Nur'un gelmesi ile hayatım alt üst oldu,diye düşünüyordum. Ama öyle olmamıştı. Yağmur'u ona anlattığım da tanımak istemişti. Ama Yağmur dan hiç bir iz olmadığı için onunla görüsemiyordu. Nur alışverişe aşık olan bir kız,alışveriş mi Yağmur mu dediğim de Yağmur demesini beklemeyin ama " Yağmur la alışveriş" derdi.
Onu tanımak istiyodu ama nasıl tanıştırıcaktım? Ya da son yaptığım o hareketler den sonra yüzüme bakarmıydı? Bakmazdı,belki de bakardı. Bilmiyorum....  "Çağlar! Caglaaaaaar! Dünyadan Çağlar'a dünyadan Çağlar'a burda mısın?"

Nur'un elini gözüme sokması ile düşüncelerimden arındım. "Ne var lan ne!"
Geri çekildi
" Ne kızıyorsun ya ben sadece istersen gidebilirim diyicektim "

Bunu küçük bir kız edası ile söylemişti.
"Of nur saçmalama tabiki de gidebilirsin "

" Ne! Peki o zaman "
Ayağa kalkıp giderken kolundan tuttum " Otur şuraya teyzem beni öldürür seni gönderdiğimi duyarsa!" "Sen bizim aileden kime çektin bilmiyorum ama bir yanın maymunlardan geliyo o belli" 
" Seni bana çok benzetiyorlar Nur biliyor musun " bana laf sokamayacağını anladıktan sonra sustu.
"Eee peki nasıl bir kız güzel mi?" "Kim"
"Maymunerella! Kim olacak salak kuzenim , Yağmur tabikide!"
"Heeee "
"Nasıl bir kız fotoğrafları varmı? "  "Yok"
"Hmm of ya" üzüldüğünü belli etti. Suratı düştü  bir anda. "Of yapma şöyle yüzünü kırışıklıkların ortaya çıkıyor " Ayağa  kalkıp bir yastık attı yüzüme doğru. Ve tabikide ıska .
"Oğlum sen elastik misin?"
"Elastik değilim ama karizmatigim bunu sende biliyorsun"
"Tam bir ego yığını !"
"Hadi, hadi sende dayanamıyorsun bana. Kuzenin olmasam sulanıgcan dimii :"
"Bana bak seni törpüyle yok ederim !"
"Oha lan oha! "
"Öyle valla biz sulanmıyoruz,suyunu alıyoruz "
"Off tamam Nur git ne yapiyorsan yap. Artık Istanbulu çöp mü edersin,yoksa bir elbise için sırf başkası almasın diye milyonlarca para mı verirsin,yoksa gelin başı mı yaparsın bilemem"
Dalga geçer bir tonda
"Kâbusun olucam Çağlar efendi kâbusun! " diye bağırdı.
"Yav he,he,he,he"
Diye geveledim.
"Sizin okula geliyorum "
"Ne! Şaka dimi?"
"Yoooooo "
"Beni delitmek için şaka yapıyorsun! "
"Of çağlar pazartesi görüşürüz "
Inanmıyorum hayır o alışveriş manyağı düşük çene bizim okula mı gelicekti? Bide ona abilik yapacaktım! "Sakin ama sakın sana abilik yapıcam deme çünkü benden 1 gün büyüksün!"

"Aman ölüyordum zaten sana abilik yapmak için. Lan abisi olayım diye kapı da sıra var lan bak sen avantajlısın " göz kırptığımda
"Bir o gözünü oyarım . Iki sen git kapıdaki sürtüklere abilik yap. Üç aklıma gelmedi şuan ama gelince söyliğcem ! "
"Hahah bazen çok komik oluyorsun hatırlat bir gün bu espriye güleyim"
"Sen güle biliyor muydun?"
"Biraz daha burda durursan alışveriş torbasını tutucak elin kalmayacak! "
"Nesrin teyzee! Çağlar beni tehtid ediyor!"
"Ya kızım sus! Sana..... kredi kartımı veririm susarsan "
"Hmm sınırsız olanı mı ?"
"Evet"
"Anlaştık şaka yaptım nesrin teyzee."

Yağmurdan

Şuan Araf'ın dediklerini dinlediğime bin pişman oldum! Korku filmi izlettiriyo resmen! Hadi anladım filme gireceksin bari korku filmi olmasın. Korku filmine giricem illa diyorsan o zaman sürükleme beni yanında.

Buğra resmen seslere rağmen uyumus. Araf'da filmi takmıyor birisiyle yazışıyor. Ben salak gibi filme bakıyorum.
Paraya yazık paraya...Cebimden telefonumu çıkarttım ve derine yazdım
"Naber aşkım? "
Evet son görülme dün 11.36 of of ya. Şimdi mal gibi film bitene kadar beklerim. Araf'a baktığım da kaşları çatık bana bakıyordu
"Hayırdır? "

"Aşkım ?"

"Ne aşkımı ve sapık!"
"Mesaj diyorum mesaj ?"

"Sanan..... Kız arkadaşım İzmir den istersen ayarliyim sana "
"Cıvıtma Yağmur filmi izle"
"Ne izliyim be bu film değil! Hem sen o kızı hak edemezsin şaka yapmıştım. "
"Ne peki Yağmur? "

"Bilmiyorum. Katliam katliam katliam hep başka birşey yok"
"Of bak artık şu filme birşey olamayacak "
"Gerçekten mi?"
"Evet Yağmur hadi!"
"Off peki"
Gözlerimi açtığım da kadın evde geziyordu ve bir dolabın önüne gelmişti o dolabı açacaktı ve ölecekti. Evet ölecekti.
"Açma sakın  sakın açma orayı! "
"Yağmur deliriyor musun ?"
"Sanane b.... off. Araf karışmadan  da şu iğrenç  filmi izlesem? "
"İyi  ,iyi ogreniyorsun  "
Içimden manyak diye geçirdim. Kadın dolabı acmayarak evde tur atmaya devam etti. En sonunda arkasında ki kapı açıldı ve içinden birşey çıkıcakken Araf gözüme telefonunu soktu resmen. Çığlık attım bu da ne! Resim mide bulandiriyordu.

Gözü yanmış,ağzı burnu olmayan bir insan resmi .

"Bir gun hatırlatta bu adamın filmine de gidelim "
"Araf iğrenç çek şunu! "
"Tamam bağırma herkes sana bakıyor! "
Araf'ın yanından kalkıp sinema salonundan çıktım.

Bana istediğini yaptırması, sözünü dinlettirmesi,benimle dalga geçmesi gücüme gidiyordu. Benimle resmen oynuyordu. Sinemadan çıkmış çıkışa doğru koşuyordum. Hayır ya gene ağlıyordum. Bıktım artık! Benimle oynamasından, dalga geçmesinden, şiddetle sözünü dinletmesinden! Artık sözünü dinlemeyeceğim, ona karışmayacağım,onunla aynı sınıfta olsam bile onu fark etmeyecegim, umursamayacağım, onunla geçen güzel olmayan korkutucu tüm anı olmayan anılarımı unutucam!

Çıkışa doğru geldiğim de girişte Çağlar ve yanında da bir kız vardı. Çağlar beni görünce kıza;
"Aaa Yağmur bu. Yağmur. "
"Bu kız mi o kız?"
"Evet o kız . Yağmur "
"Emin misin o kız  olduğundan baksana bakmiyo bile"
"Ya o eminim!" Ben garaja doğru gittiğim de neden garaja gittiğimi bilmiyordum galiba bir arabanın altına atıcaktım kendimi. Ne kadar koştuğumu  bilmiyordum ama çok yorulmuştum. Nefes nefese kalmıştım .
Arkamdan birileri geliyordu. Araf'tır diye daha hızlı koşmaya başladım ve
"Yeter artık gelme !" Diye bağırdım.
"Yağmur dur !"  bu Çağlar  dı. Hemen durdum ve arkamı döndüm
Çağlar yanıma geldi ve sarıldı. Biri bu çocuğa artık bana yardım etmemesi gerektiğini söylemesi gerekliydi.
"Noldu neden ağlıyorsun? Kimden kaçıyorsun?"
"Ben.. ben konuşmak istemiyorum "
Ağlamaktan  nefes alamadığım için bide konuşamazdım. Çağlar sanki herşeyi biliyormuş gibi, beni anlıyormuş  gibi kafasını salladı ve daha sıkı sarıldı.  Şuan ne yaptığımın farkında bile değildim. Onun sevgilisi var. Ve ben şuan ne yapıyorum. Hemen Çağlardan ayrıldım
"Sevgilin yanlış anlayacak"
"Sevgilim ?"
"Ya hani yanında gelen az önce girişin oradaki "
"O mu? O benim kuzenim"
"Neyse ben gideyim "
"Gidebilicek misin?"
"(Burukça gülümsedim ) tabiki de Çağlar "
"Emin misin?"
"Çağlar. "
"Off peki"
Çağlar'a veda edip yürümeye başladım. Iki üç adım attıktan sonra dengemi kaybedip kendimi Çağlar'ın kollarında buldum.
"Iyi değilsin Yağmur titriyorsun yolda iki adım atamıyorsun  eve mi gideceksin? "

"Ya Cağlar ben iyiyim sadece bir an başım döndü o kadar!"
"Yağmur lütfen bak iyi değilsin "
"Evet iyi değilim. Yürüyemiyorum,ağlıyorum , titriyorum,bu şehire geldikten sonra parçalandım. Artık iyi değilim! Duymak istediğin bu muydu? Buysa bak duydun oldu mu rahatladın mı?"
"Bak kuzenin geldi sen git ."
"Nur sen burda bekle güzelim ben gelicem sen takıl kafana gore"
"Hayır,bak ben şuradan çıkarsam bir taksi bulup-"
Beni belimden tutarak arabasına doğru ilerledi. "Çağlar.."

Araf gelmemişti belki de fark etmemişti belki de iyi olmuştu. Artık belki ya da keşke diye birşey olmayacaktı  çünkü artık Araf olmayacaktı!

"Düzenleniyor."

Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin