0•5

53.8K 2.9K 312
                                    

2012,Yaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


2012,Yaz

Kırmızılar ile döşenmiş bowling salonunda anlamadığım bir uğultu vardı. "Ah, hayır!" diyerek göz devirmemin üzerinden üç saniye geçmişti ki yanıma geldi. "Merhaba."

Bunu derken öyle gülüyordu ki ben de gülmek zorundaydım kaldım. "Merhaba," dedikten sonra hemen karşımda duran Demet'e küçük ama etkili bir bakış attım. Mehmet ile bir ilerleme kaydetmeyeceğimi anlayınca beni bowlinge sürüklediler. Yan tarafta bilardo oynayarak beni kesip duran adam sonunda yanıma gelmişti. Hayır, o kadar berbat giyindim hala bakıyorsunuz yahu.

"Halil ben," deyip elini uzattı. Eline bir bakış atıp, "Neva," dedim sadece. Boşta kalan elini yavaşça indirirken neredeyse kahkaha atacaktım. Hayat bazen istediklerini vermez Halilcim. Alış buna.

"Aslında amacım bilardo oynamaktı ama gözüme çok çarpıyorsun," dediğinde içimden bir oha, ardından yuh faslı geçti. Biraz hatta çok çok hızlı mı çıktı sanki?

"Öyle mi? Ben de seni hiç görmedim. Neredeydin sen?" dedim etrafa bakılarak. O ise iç çeker gibi güldü ve bunu garipsedim. "Zor birisin."

Başımı iki yana salladım ve gözlerine dik dik baktım. "Hayır aslında oldukça basit biriyim."

Adam ağırlığını diğer ayağına verdi. Boyunun uzunluğunu o an daha iyi anladım. "O zaman bunu bana göstermek istemiyorsun," dediğinde kaşlarım havaya kalktı. Beni çözmüş gibi davranma aşağılık herif.

"Bilmem. Aslında erkeklerle ilgilenmiyorum," dedim ve sessizlik oldu. O konuşmadan konuşmayacağıma içimden söz verdim. "Nasıl?"

Harika bir gülümseme takınıp, öyle olduğunu umuyorum, "Lezbiyenim," dedim. Adamın yüzü bir an kızardı. Sonra gülmeye çalıştı ama olmadı. "Vay," demekle yetindi ve az sonra da ayrıldı. Böylelikle birinden daha kurtulmuş oldum.

"Ne yaptın sen?" dedi Demet yanıma koşarken. Konuşmamızı duyacak mesafede değildi. "Ona lezbiyen olduğumu söyledim. Erkeklerle ilgilenmediğimi, ki kısmen doğru denilebilir."

"Lezbiyen misin Neva?!" diye orta yükseklikte bağırırken ağzını zor kapattım. "Hayır salak, erkeklerle ilgilenmiyorum kısmı doğruydu."

Kızlar buna güldü. "Zaten tipi biraz salak gibiydi," dedi Derya. Böyle adamlara yolluyorsunuz beni. Şaka gibi. Şu yaz bitip okullar açılsa ve kurtulsam.

"Aman neyse skor kaç oldu?" dedim tabloya bakarak. "Biz öndeyiz bebeğim," dedi Demet. İşte buna sevinilir. Ucunda akşam yemeği varsa kesinlikle sevinilir.

"Nerede yiyoruz kızlar?" dedim yenilenlere bakarak. Sonra bowlingten ayrılıp lokantaya gittik.

"Kebap istiyorum," dedim menüyü tararken. İskender olsa şöyle. Mis mis. "Ben de."

Tam o sırada arkadan gelen, "Neva?" sesi ile tüm bakışlar parladı. Ben zar zor arkamı dönerken Demet çoktan kahkaha atmıştı. "Mehmet? Burada ne işin var?" dedim saçma bir şekilde. Yavaşça ayağa kalkarken iri fizikli adam yanıma ulaşmıştı bile.

Boşanma Sendromu Nasıl Atlatılır? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin