2012, Kış-Aralık"Evet Okan bey, bence de bu harika bir seçim olur," dedim gülmeye çalışarak. Açelya'nın pastanesinde otururken bir adam yanıma gelmiş ve eşine alacağı yüzüğü göstermişti. Çok hevesli duruyordu. Bir an Timur da bir zamanlar böyle miydi acaba diye düşündüm.
Heyecandan tükürerek mi konuşuyordu o da?
"Aslında her tarafı pırlanta olan yüzük alacaktım. Ama o parmak aralarını acıtıyormuş. Bu yüzden sadece üstü pırlanta olan yüzük aldım. Eşim pırlantalara bayılır da."
Başımla adamı onayladım ve önümde duran kahvemden bir yudum aldım. Bazı adamlar böyle güzel sevebiliyordu demek ki.
2010, İlkbahar
Yavaşça özenle kurduğum masaya baktım ve gülümsedim. Pasta, kurabiyeler, Timur'un en sevdiği tatlı, köfteler, salata... Unuttuğum bir şey yok galiba. Yemekler hazır olduğuna göre giyinme zamanı geldi.
Hemen yatak odamıza geçerek dün aldığım kırmızı elbiseyi çıkardım. Sonra da duşa girerek temizlendim. Elbiseyi giydikten sonra güzel bir makyaj ve dağınık bir topuz ile çok daha bakımlı duruyordum.
Evlilik yıldönümü benim için önemli bir zamandı. İki kişinin birbirine ettiği yemini anması çok özeldi.
Timur'un her seferinde harika dediği parfümden de sıktım. Çalan kapı ile heyecanım arttı. Ayaklarım da birbirine dolandı ama kapıya ulaşmayı başardım.
Kocam yüzünü kocaman bir buket kırmızı gül ile kapatmıştı. Onu öyle görünce gülümsedim ve, "Hoşgeldin," dedim keyifle. Sesimi duyunca gülü yan tarafa çekti ve gülümseyen yüzünü bana gösterdi.
Dudağıma küçük bir öpücük bıraktıktan sonra içeri girdi. Çiçeği alarak bir vazoya bıraktım ve Timur o sırada ceketini çıkardı. "Bu güzel kokular da ne böyle?"
Elini tutup onu salona çekerken gerçekten de kokular güzeldi. "Sürpriz," dedim masayı göstererek. "Vay canına. Neva neler yaptın böyle?" dedi şaşırarak. Aslında haklı bir tepki. Çok yemek yapamam çünkü.
"Yıldönümümüz bir kez oluyor aşkım," dedim gülerek. Timur alnımı öptü ve bana bir kutu uzattı. "O zaman bu da hediyen."
Tamam, hediye bekliyordum tabii ki. Yavaşça kutuyu alarak kocama bakış attım ve yutkundum. Kutuyu açınca çok güzel, süslü bir yüzük gördüm. Dilim bir an tutuldu. "Timur bu... aman Allahım. Çok güzel bir şey bu."
Timur gülümsedi ve ellerini belime sardı. "Senin kadar güzel değil aşkım."
Gözlerim yavaşça dolarken, Timur yüzüğü aldı ve parmağıma taktı. Ardından elimi öptü. "Seni seviyorum," dedim. Kısa süre sonra birbirimize sarıldık. "Ben de seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanma Sendromu Nasıl Atlatılır?
Fiksi UmumNeva öğretmen olan genç bir kadındır. Aşık olarak evlendiği adamın kendini aldatması üzerine bir boşanma olayı yaşar. Üstelik kocasının Neva'dan ayrılmasına neden olan hayatlarını etkileyen bir hastalığı vardır. Bunca umutsuzluk içinde Neva bir daha...