2013, Kış
Lanet olası evrimler! Hızla koltuktan kalktım ve mutfağa gittim. Doldurduğum su ile birlikte hapı içtim. Bir işe yaramayacak Neva.
Koray'ın haftalar önce bahsettiği yirmilik dişim çıkıyordu ve bu daha önce karşılaşmadığım bir ağrıya neden oluyordu. Gece uyuyamamam bir yana okula da gidememiştim.
Daha fazla dayanamayarak Koray'ı aramıştım. Hemen gelmemi söyledi ama hala evden çıkamadım. Tüm bunlar yetmezmiş gibi Bonbon sürekli miyavlayarak bir şeyler istiyordu.
Ceketimi giyer giymez kendimi dışarı attım. Bu lanet şey, ağrı yaptığı kadar koku da yapıyordu. Arabaya biner binmez yanağımı tutmayı bıraktım. Sakin ol Neva, ah! Çabuk ol Neva.
Hızla yola çıktım. Bir yandan kafa dağıtmak için radyoda şarkı arıyordum. Neden bu kadar beklettim ben bunu? Telefonum çaldı ama yolda olduğum için bakmadım. Zaten zor sürüyorum.
Ağrı yavaşça kafama da sıçradı. O sırada hastanenin girişine vardım. Pekala, Koray halledecek. Telefona baktım ve arayanın Demet olduğunu gördüm. Büyük ihtimalle neden gelmediğimi soruyor. Mesajımı görmemiş.
Hemen içeri girdim ve kimseye bir sey sormadan Koray'ın odasına gittim. Kapıyı bile çalmadım, direkt içeri girdim. Koray masasında oturmuş, bilgisayara bir şeyler yazıyordu. Beni görünce hemen ayağa kalktı.
"Koray, Ah bu çok ağrıyor. Kafama da sıçradı. Çok kötüyüm," dedim. Neredeyse ağlayacağım, boğazım düğüm oldu. "Sakin ol Neva. Halledeceğiz şimdi güzelim. Gel otur," dedi ve beni ameliyathaneye aldı. Aslında normal odası gibiydi ama daha korkutucuydu. Bana bone ve yeşil bir üst giydirip, beni hasta koltuğuna aldı. Boydan boya uzandım ve Koray'a baktım.
Koray iğnesine aldığı bir sıvıyı üst diş etime enjekte etti. "Yirmilik diş çekildikten sonra yanakta şişmeye neden olur. Bu yüzden önce steroid enjekte ettim. Şimdi buz kompres uygulaması yapacağız bir süre."
"Bunlar ne bilmiyorum. Tek bildiğim şu ağrının bitmesi gerektiği. Okula bile gidemedim," dedim ve burnumu çektim. Koray iç çekti ve ağrının olduğu yanağımı bir süre okşadı. Sonra buz kompresine başladı.
Yeterince soğuk olunca, ki yanağım dondu, maskesini taktı ve o göz alan ışığı açtı. Eldivenlerini değiştirdi ve birkaç alet daha aldı yanına. Sessizce onu izlerken ağrının, uyuşmadan dolayı geçtiğini hissettim. Önce iğne anestezi uyguladı ve bu daha da uyuşturdu.
"Sakın korkma. Bunu daha önce bin kez yaptım," dedi bana bakarak. Başımı yavaşça sallayarak onay verdim ve gözlerimi kapattım. Koray ağzımda aletler ile bir şey yapıyordu.
Gözlerim kapalı bir şekilde geçen on dakikanın ardından, belki de on beş, Koray işlemin bittiğini söyledi. Gözlerimi açınca her şey bitmişti. Çekilen yere konulacak kocaman tamponu da ağzıma alınca, Koray bana çıkan dişi gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanma Sendromu Nasıl Atlatılır?
General FictionNeva öğretmen olan genç bir kadındır. Aşık olarak evlendiği adamın kendini aldatması üzerine bir boşanma olayı yaşar. Üstelik kocasının Neva'dan ayrılmasına neden olan hayatlarını etkileyen bir hastalığı vardır. Bunca umutsuzluk içinde Neva bir daha...