2014, SonbaharHastalığımı tam olarak atlatamasam da çok daha iyiyim. Boğazım hala yanıyor ve bazen burnumu çekmek zorunda kalıyorum ama o kadar da olsun. Koray gribim geçene kadar benimle kaldı. Hep uyuduğum için yemek yapma, Bonbon'a bakma işlerini üstlendi ve hiç şikayet etmedi. Sanırım bir ara çamaşırlara da el attı.
Gelelim bugüne. Bugün hayatımın geri kalan bölümü için çok önemli bir gün. Koray beni istemeye gelecek. Tabi ki ikimizin evlenmek istemesi ve teklifi kabul etmek her şeyi bitirmiyor. Benim ikinci evliliğim olsa da Koray için bu bir ilk. Ve her şey gerektiği gibi, geleneklere uygun olmalı.
Demet ve çiçeği burnunda anne Sinem, bugün için bana nefes kesici bir elbise getirdiler. Nar çiçeği renginde, uzun, sade bir elbise. "Sizce fazla abartılı değil mi? Yani bu sadece kız isteme," dedim elbiseye hayran hayran bakarken. Dediklerime bakmayın, elbiseye aşık oldum. "Hiçte bile! Nişan da olacak ve sen hepsinde mükemmel çıkacaksın bebeğim," dedi Demet ve sırıttı. Bu, yani ikna olmaya yatkın olduğum konularda, beni hemen ikna edebiliyor. Harika değil mi?
"Kimler gelecek?" dedi Sinem, saç modellerine bakarken. "Annem, Tuğra, Dilek teyze, Mustafa amca, Koray, Mehmet, Hare, Demet. Sanırım bu kadar," dedim heyecanla. Saatler kaldı. Gerçekten neden bu kadar heyecanlıyım acaba?
"Siz yüzük takıyorsunuz zaten, nişan nasıl olacak?" dedi Derya ve gülümsedi. "O teklif yüzüğü kızım. Nişanda alyans takılır," dedi Demet hemen. Çok bilmiş. Aslında Koray zaten alyans takıyordu ama bendeki tek taştı. Cidden Koray ne takacak?
"Hadi giyin artık Neva!" dedi Demet yeniden ve bende hareketlenerek banyoya girdim. Elbiseyi giymek çok basit oldu. Bacak ve kalça bölgemi öyle güzel gösterdi ki... Rengine de bayıldım! Dışarı çıkınca Demet düğmeleri ilikledi ve Sinem ile birlikte mutlu mutlu bana baktılar.
"Harika!"
"Bence de."
Saçım ise o kadar model arasından hiçbirini beğenmedikleri için, önden örük ile taç şeklinde yapıldı, yani yaptılar. Sinem bu işleri seviyor da. "Kırmızı ruj sür. Ya da dur! Nar çiçeği rengi vardı bende!" dedi Demet ve hemen çantasına koştu. Ona gülerken Sinem boynuma bir kolye takıverdi.
"İşte evlilik hediyemiz. Sonsuza kadar dostuz!" dedi taktıktan sonra. Bunu Demet ve Derya ile birlikte aldığını hemen anladım. Aynısını Sinem'in düğünü için yapmıştık. Çok güzeldi. Yağmur damlası şeklindeki şeffaf bir camın içinde kırmızı alev deseni vardı. "Bu çok güzel. Kızlar beni ağlatacaksınız!" dedim ve Sinem'e sarıldım.
"Ağlıyor mu bu? Kızım daha evlenmiyorsun, ne ağlaması?!" dedi Demet, büyük ihtimalle makyajımın akmasından endişe duyarak. "Sizi çok seviyorum," dedim gülerek. Yine de bir yaş yanağımda ilerledi.
"Biz de seni seviyoruz!"
"Ama teknik olarak Koray daha daha çok seviyor olabilir," dedi Demet ve yine turp sıktı olaya. Benim hazırlığım bitince Sinem bebeği için evine gitti. Demette kendi sarı, dar elbisesini giydi ve süslendi. Derya da ona yardım etti. "Eee Ender ile nasıl gidiyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanma Sendromu Nasıl Atlatılır?
General FictionNeva öğretmen olan genç bir kadındır. Aşık olarak evlendiği adamın kendini aldatması üzerine bir boşanma olayı yaşar. Üstelik kocasının Neva'dan ayrılmasına neden olan hayatlarını etkileyen bir hastalığı vardır. Bunca umutsuzluk içinde Neva bir daha...