3•5

33.6K 2K 138
                                    

2015, Yaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


2015, Yaz

Evlendik.

Aslında beklediğimden daha fazla heyecanlandım. Sanki daha önce evlenmemiş gibi telaş yaptım. Kalbim fazla mesai yaptı o gün. Koray düğün tarihini neredeyse bahara çekecekti ama onu ikna edebildim. Haziran'a çekti böylece. Deli adam. Neredeyse düğünümüzü erkenden bırakıp eve götürecekti beni.

İlk gecemiz, olağanüstüydü. Kesinlikle. Koray öyle yavaşça çıkardı ki gelinliğimi orada delirmeye başladım. Öpüşleri çok yumuşaktı,  aslında biraz daha sert olmasını bekliyordum ama hep olduğu gibi nazikti sevgilim.

"Neden kızardın durduk yere kız?" dedi Demet beni dürterek. Düşüncelerim yavaşça bana el salladı ve veda etti. "Hiç, yok bir şey," dedim ve boğazımı temizledim. Bazı şeyleri çok belli ediyorum ne yazık ki. Ya da Demet anında fark ediyor.

"Balayı için nereye gideceğiz demiştin?" dedi Demet sonra. Beni şaşırttı çünkü çok üstelemeden az önceki konuyu kapattı. Ateşi falan mı var acaba?  "Norveç. Yeşilliği seviyoruz."

"Yeşillikmiş! Kızım gitsenize denize, kuma. Bikini giy, kocan şöyle bir süzsün seni."

"Demet! Ne garip fantezilerin var senin ya? Sen Ender ile gidebilirsin istersen," dedim ve güldüm. Demet tam da beklediğim gibi siyah saçlarını arkaya attı. Zaman geçirmek için hep bunu yapar. "Gideriz, hem de Dubai'ye."

Hayaller ve hayatlar Demetciğim.

Ender ile düşündüğümden daha tatlı bir çift olmuşlardı. Önemli olan yaş değildi ve Demet'te bunu çok iyi anlamıştı artık. Ender hep dediğim gibi yaşından daha büyük bir olgunluğa sahipti. Demet'in onu sevmemesi için tek bir neden dahi yoktu. Baklavaları olmasa da.

Bavuluma son tişörtümü de bıraktım. Demet hemen iki parfüm daha sıkıştırdı bir yere. Sonra zar zor fermuarı çektik. "Kendimi terk edilmiş gibi hissediyorum. Koray'ı benden daha çok seviyorsun," dedi dostum. İlk kez beni kıskandığını belli etti.

"Demet. Deme öyle, sen her zaman bir numarasın."

"Of bende salak mıyım neyim. Aranızı yapmak için kırk değirmenden su getirdim şimdi kıskanıyorum," dedi Demet ve dudak büzdü. Evlilik teklifinden çıkma teklifine her şey onun sayesindeydi. Biraz sarılıp ağlaştık. Yakında otuz yaşını bitirecekti. Bu yüzden evlenmek, dolayısıyla Ender'den gelecek bir teklif bekliyordu. Sanırım en başta bu yüzden Ender'i istememişti. Erkekler zaten zor evlenirdi, korkarlardı. Üstüne Ender'in yaş derdi de yoktu. Ya hiç evlenme teklifi etmezse? Balayı biter bitmez bu konuda bir şeyler yapmam gerek.

Mavi bavulu odadan zorlukla çıkarmıştım ki Koray merdivenlerde göründü. "Ben taşırım," dedi hemen ve bavulu önümden çekip aldı.

"Hemen gidiyorsunuz yani?" dedi Demet üzgün yüzü ve sesiyle. "Evet, bir saate uçak kalkacak," dedim merdivenleri inerek. Aşağıda Ender'i görünce rahatladım. Demet ona emanetti, ona çok iyi bakacağını biliyordum. Ama teklif işini yeniden aklıma not ettim tabi.

Boşanma Sendromu Nasıl Atlatılır? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin