2•2

41.3K 2.6K 137
                                    

2013, Kış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


2013, Kış

Saçımı dağınık topuz haline getirdim ve kendime baktım. Siyah boğazlım ve soluk kırmızı, yeşil, siyah çizgili eteğim ile yaşımdan oldukça küçük gösteriyordum. Acaba değiştirsem mi? Hem etekle üşüyebilirim belki. Sabahtan beri denediğim beşinci kombin bu.

İç çekerek makyaj masasına oturdum. Ten rengi külotlu çorabımı giydim. Ardından makyaja başladım. Çok göze çarpmayan bir makyaj istiyorum. O sırada çalan kapı zili ile durdum. Koray gelmiş olmalı.

Kapıya ilerlerken küçük, yuvarlak siyah küpelerimi taktım. Kapıyı açınca çok şık bir Koray beni karşıladı. "Merhaba," dedim tebessüm ederek. Açık mavi bir takım giymişti. Beyaz bir gömlek ve her zamanki kol saati. "Merhaba," dedi ve gülümsedi.

O içeri geçerken ben işime geri döndüm. Büyük ihtimalle Bonbon ile ilgilenecek. Mat koyu kırmızı bir ruj sürdüm. Sonra rimel ve allık. Daha fazla kendimle uğraşmadan saatimi taktım. Sonra parfüm sıktım ve işim bitmiş oldu. Uzun zaman sonra ilk kez özenerek giyindim.

İçeri geçerken Koray'ın kahkaha sesini duydum. "Hadi ama kızım." Ben içeri girince bana baktı ve sustu. Yüzündeki gülümseme çoğaldı. Gözleri parlıyordu sanki. "Ben hazırım. Gidebiliriz."

Koray kediyi yere bıraktı ve ayağa kalktı. "Her zamanki gibi çok güzelsin Neva," dedi ve elini uzattı. Yavaşça elini tuttum ve kahve gözlerine baktım. "Sen de oldukça yakışıklı olmuşsun Koray."

Palto, anahtar ve çantayı aldıktan sonra evden ayrıldık. "Mehmet'in anne ve babasının adı neydi?" dedim arabaya binerken. Bindikten sonra cevap verdi. "Mustafa ve Dilek."

Aklıma hızla not ettim. "Stres yapma Neva. Çok sıcakkanlı insanlardır." dedi Koray ve arabayı çalıştırdı. Bende stres yapmak istemem ama ne yazık ki elimde değil. Tabi ki öz anne ve babası gibi olmazlar, ancak yine de heyecana neden oluyor.

"Daha önce bir kızla tanıştırdın mı onları? Altı aylık ilişkideki kızla mesela?" dedim ve yan yan baktım. Ama o bakış atınca hemen önüme çevirdim gözlerimi. "Hayır, ama bu kıskanmaya devam etmene sebep olacaksa evet," dedi ve güldü.

Sessizce iç çektim ve iyice arkama yaslandım. Mehmette orada olacaktı. Kesin birçok bayat espri ile ortamı bozacak. Belki ailesinin yanında farklıdır, bilemem. Gelen mesajla telefonu aldım.

"Bekliyoruz favori çiftim. Nerelerdesiniz?"

Güldüm ve yanıt yazmaya başladım.

"Yoldayız. Güzel giyin."

Telefonu bıraktıktan sonra yeniden arkama yaslandım. "Kimdi?" dedi Koray. "Mehmet. Yola çıktınız mı diyor," dedim ve güldüm. Eve ulaşmamız yirmi beş dakika sürdü. Sessiz ve sakin bir yolculuktu. Koray yola, ben geceye odaklı bir şekilde geçti.

Boşanma Sendromu Nasıl Atlatılır? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin