2012, Kış-AralıkDemet atıştırmalık bir şeyler getirirken, karşımda oturan adamı iyice inceledim. Belirgin olacak kadar kaslıydı, hafif sakalı vardı. Yani abartılacak kadar seksi, erkeksi değildi. Ama burada Demetten bahsediyoruz.
"Peki Ali bey, işiniz neydi?" dedim imayla. Adam hafif gülümsedi. Komik bir şey mi var şimdi? "Fitness eğitmeniyim."
Arkama yaslandım ve Demet az sonra olacakları duymasın diye televizyonun sesini biraz daha açtım. Yavaşça adamın yanına giderek dik dik baktım. "Peki kadınları aldatma potansiyeli yüksek bir iştesin. Hiç sevgilin oldu mu? Ayrılan kimdi? Neden ayrıldı? Gül mü karanfil mi? Demet'im en sevdiği pasta ne?"
Adam beni biraz geriye itti ve nefes aldı. "Sakin olur musun biraz. Yavaş yavaş sorarsan anlayıp cevap verebilirim."
Sinsice bakarak eski yerime geçtim ve televizyonu kapattım. "Eski sevgilinden neden ayrıldın? Ya da o neden terk etti?" dedim hemen. Adam hiç rahatsız görünmedi bir an. "Ben terk ettim. Orospunun tekiydi."
Hiç tavrımı bozmadan devam ettim. Bir yandan da Demet'in gelip gelmediğine baktım. "Daha önce sen hiç aldattın mı?"
"Hadi ama kaslı olan her erkek playboy değil. Benim işim bu. Neden sevgilimi aldatayım ki?"
Güzel cevaplar veriyor ama inanmalı mıyım? İnanmak üzereyim.
"Demet hakkında nasıl düşüncelerin var?" dedim gözlerimi kısarak. Komik duruyor olmalıydım ki adam kıkırdadı. "O çok çekici bir kadın. Çılgın halleri hoşuma gidiyor."
Yavaşça adamın tırnaklarına, saatine baktım. Sonra temiz kıyafetlerine. "İşte geldi," dedi Demet iki kase dolusu kraker, kurabiye, gofret ile. "Ne konuşuyordunuz?"
"Siyaset," dedim ben, Ali ise "Eğitim," dedi. Sonra birbirimize bakarken güldük. "Siyaset eğitimi," dedim toplayarak. "Evet, çok bilinmeyen bir alan," dedi adam kıvırarak.
"Pekala. Neva, Koray'ı da çağıralım mı?" dedi Demet. Güzel olabilirdi. "Hayır. Bugün özel randevusu var onun," dedim. Para için hafta sonu da çalışabiliyor. "Ama doğum günün?"
"İki gibi bitecekmiş işi," dedim ve bir kraker aldım. "Anlatın bakalım nasıl tanıştınız?"
Demet Aliye cilveli bir bakış attı ve bana döndü. "Pastanede. Ali müşteriydi ve ben de geçici garson. Bilirsin kaçırmam," dedi ve göz kırptı. Biz birbirimize gülerken, Ali de Demet'e gülüyordu. "Gerçekten çok büyüleyici olmuş."
"Bu arada Koray kim?" dedi Ali. "Nevanın erkek arkadaşı. Tanışmanız için sabırsızlanıyorum. Bu gece partide tanışırsınız artık," dedi Demet.
"Neyse, ben siz çifte kumruları yalnız bırakıyorum ve gidiyorum" dedim elime kurabiye doldururken. İlk testten geçti Ali bey. Birlikte beni uğurladılar. Ben de dünden beri Demette olan arabamla Koray'ın iş yerine doğru yola çıktım. Bir kere de biz gidelim bakalım iş yerine. Belki suç üstü basarım. Hafta sonu iş mi olurmuş?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanma Sendromu Nasıl Atlatılır?
General FictionNeva öğretmen olan genç bir kadındır. Aşık olarak evlendiği adamın kendini aldatması üzerine bir boşanma olayı yaşar. Üstelik kocasının Neva'dan ayrılmasına neden olan hayatlarını etkileyen bir hastalığı vardır. Bunca umutsuzluk içinde Neva bir daha...