4-kapitola

2.2K 90 4
                                    

Dostala jsem skvělý napad ! Napustím si vanu a budu relaxovat. Celý den!  Rychle tedy utíkám ke mně do koupelny a nechávám si napouštět vanu, nalila jsem do ní Pěnu do vany a šla si nachystat věci, které si pak vezmu na sebe.

Vana je konečně napuštěná skoro až po okraj. Vlezu do ní a začínám relaxovat. Po chvilce už jsem tam usnula. Když najednou mě probudil drnčivý zvuk sms. Vzala jsem svůj mobil a koukla se od koho je. Byla od Jaka. Psal ‘‘ Ahoj máš dneska čas? Nezašla bys do parku?‘‘ když jsem si přečetla tuto zprávu vylětěla jsem tryskově z vany a začala se ručníkem sušit. Mezitím jsem Jakeovi napsala ,že si dáme sraz ve 3 u mého baráku. Je skoro půl třetí a já se pomalu začínám oblíkat , malovat se a připravovat na venek s Jakem. O chvilku později mi příjde smska od Jaka ,že už stojí před barákem. Vezmu si tedy malou kabelku do ní si dám mobil, peněženku a klíče, zavřu dveře od pokoje a jdu po schodech dolů. U vchodových dveří si nazouvám bíle conversky a otvírám dveře za kterýma na mě čeká Jake.

‘‘Ahoj miláčku‘‘ pošeptám mu a dám mu pusu. On mi odpoví velkým objetím  po kterém následuje pusa.

‘‘Jak dlouho tu čekáš?‘‘ zeptám se ho a usměju sena něj..

‘‘Jen chvilku‘‘ odpoví a usměje se tím jeho nejkrásnějším úsměvem.

‘‘aha. A neříkal si dopoledne , že už něco máš?‘‘ velmi zvědavě jsem se ho zeptala a atmosféra mezi námi byla napjatá.

‘‘ Ano říkal. Taky ,že už jsem to měl. Jen sem nevěděl ,že to bude tak krátké. Tak jsem ti pak napsal‘‘ odpoví a rychle si mě k sobě přitáhne a dá mi pusu.  Rukama mi sáhne na zadek a ten pevně zmáčkne. V tu chvíli má moje nohy obmotané kolem jeho pasu. A už  to začíná. Ty známé pocity když jsem s ním.Motýlky v břiše. Najednou když se na něj podívám a zahledím se do jeho nádherně zelených očí a usměje se na mě mi řekne tu nejkrásnější věc.

‘‘Te Amo‘‘ jakmile tohle dořekl nalepila jsem se na jeho rty a dávala mu tisíce polibků. A mezi něma šeptala slovíčko.. JÁ- TEBE- TAKY. Nakonec jsem se mu zahleděla do očí a postupně se přibližovala k jeho rtům. Po chvilce už jsme hrály jazykovou válku. Vyhrála jsem já ,tedy jako vždy.  Po chvíli jsem se spustila zpátky nohama na zem a vzala Jakeovu ruku. Pomalu jsme vyšli do parku  a jen tak si povídaly. Zastavily jsme se u jednoho jezírka, tam jsme si sedly a stále si povídaly. Když najednou..

‘‘Víš miláčku..‘‘ než to stačil Jake doříct můj zrak byl pevně zaostřen na jeho oči.

‘‘Copak se děje?‘‘ vyhrkla jsem mezitím.

‘‘Musím ti něco říct.. Víš já..‘‘ odpověděl mi Jake ,ale já  jsem ho opět vyrušila.

‘‘CO?!‘‘ řekla jsem trochu naštvanějším tónem.

‘‘Nech mě domluvit. No víš já.. No jak jsem byl dopoledne pryč. Byl jsem s.. Lusy. No a víš já.. Vážně tě mám rád, ale  mé pocity k Lusy jsou v podstatě větší. Prostě si už měněják omrzela‘‘ řekl to opravdu celkem v klidu ,naznačil i malinký úsměv.

‘Jakeu?! Řekni mi že je to jen nějákej žert. Prosím!‘‘ když jsem tohle dořekla pomalu jsem cítila jak se mi slzy hrnou do očí.

‘‘Není‘‘ odpověděl celkem sebejistě.

‘‘Takže mezi námi je konec? ‘‘ řekla jsem a on jenom přikývnul. Já vstala a pomalu jsem odcházela. Cítila jsem jak mi slzy stékají po tváři. Nakonec jsem se otočila a řekla ‘‘ Jakeu Frendle! Byl si to nejlepší co mě potkalo. A děkuju za ty úžasné dny s tebou‘‘ Jakmile jsem to dořekla běžela jsem rychle domů. Park je celkem blízko mého domu takže jsem byla doma hned. Doufala jsem ,že doma bude Martin, ten jediný by mi teď asi pomohl. No jenže on doma nebyl. Byl někde s Caroline. No tu bych tady taky potřebovala.!  Nakonec se rozeběhnu do koupelny, sednu si na vanu a ze svého šuplíku pod umyvadlem vytáhnu mojí starou žiletku. Naposledy jsem jí použila asi před rokem ,když jsem měla problémy a nechtěla žít. Právě z toho mě dostal Jake a teď si kvůli němu něco udělám.

Vzala jsem žiletku do ruky a přejela po levém zápěstí, několikrát jsem to udělala a čekala kdy se objeví kapičky krve. Když už se objevily  padaly mi na ruku kapky slz. Ikdyž jsem se už trochu zklidnila, odložila žiletku na umyvadlo furt jsem si chtěla něco udělat. Nakonec jsem schovala žiletku. Opláchla jsem si ruku a a převázala jsem si jizvy obvazem. Dala jsem si mikinu a dlouhým rukávem zakryla obvaz. Když najednou uslyším cvaknutí dveří. Jdu se kouknout kdo to je a v kuchyni stojí Martin a Caroline. Oba dva se na mě podívají a rozběhnou se zamnou. Protože mám oči červené od slz zeptají se co se stalo.

‘‘No víte.. Dneska jsem byla s Jakem. Bylo to krásný ,prostě takový jako úplně na začátku vztahu. Ale pak jsme šly do parku k tomu jezírku co tam je a tam mi Jake řekl ,že  Byl dopoledne s nějákou Lusy a že pocity k ní jsou větší než ke mně a ,že jsem ho prostě omrzela‘‘ jakmile jsem to dořekla rozbrečela jsemse ještě víc, ale hned v tu chvíli mě Carol objala a řekla mi ,že to bude dobrý. Že tu mám jí a bráchu a ,že oni dva mě nikdy neopustí.

‘‘Ten kluk si snad dělá prdel ne? Tohle dělat a ani říkat neměl! Měl jsem ho rád ,ale to co ti udělal. Už to udělal jednou  a to si mu odpustila. Teď bych mu nejradši rozbil hubu!‘‘ řekl naštvaně brácha a Carol ho následně uklidňovala. Po chvilce se atmosféra trošku zlepšila , trochu jsem na to zapomněla ,ale i tak jsem si to stále připomínala. Nakonec jsem šla do pokoje , zapnula jsem  si písničky a začala tancovat. Tohle jediné mě nikdy neopustí! Je to můj únik z reality. Po chvíli jsem byla unavená tak jsem si lehla na postel  a vzala si mobil. Zapla jsem si písničky do sluchátek a poslouchala. Po chvíli jsem usnula a probudila jsem se až v noci. Koukla jsem na mobil jas z mobilu mě skoro oslepil. Bylo 1:45 . Zase jsem mobil zhasla a spala dál.

Je ráno. A já se probouzím s celkem dobrou náladou. Jdu dolů do kuchyně  pozdravím bráchu a jdu si udělat snídani.

‘‘ Tak co ségra? co předvedeš zítra porodcům?‘‘ zeptá se brácha a bouchne mě do ramena.

‘‘Co zítra? Porodcům?‘‘ vyprsknu kuličky z pusy a ptám se.

‘‘ No přece si postoupila ne? Jdeš do dalšího kola a to je už zítra.Pojedeš živě‘‘ odpověděl brácha a usmál se.

‘‘Sakra! Úplně sem při tom všem zapomněla na x-factor! Musíme něco vymyslet brácha‘‘ Odpovídám rychle a přitom se bojím ,že se nic nenaučím a vypadnu! Ano něják jsem se do toho vžila  a chci pokračovat v x-factoru. Brácha mi ,ale dává sebejistotu. Vždycky mi ju dával a díky němu jsem tam kde jsem. Pomalu dojídám snídani a odsouvám se od stolu. Dávám nádobí do myčky a bouchám bráchu do ramena s tím ,že  má jít semnou a ,že budu cvičit. On to pochopil a tak vstává a jdeme do jeho pokoje najít nějákou dobrou Choreografii. Celé odpoledne jsme zkoušely jednu a tu samou Choreografii a nakonec jí perfektně  umím!  Dohodli jsme se , že budu tančit na písničku ‘‘WRECKING BALL‘‘ tahle písnička se mi hodně líbí a Miley je můj vzor tak proč to nezatačnit?

‘‘Tanec skvěle doplňuje písničku, Písnička skvěle doplňuje tanec!‘‘ dodal Martin a usmál se. A asi měl pravdu. Nakonec mě natočil abych viděla jak to vypadá. A musím říct ,že to bylo opravdu dobré. Po chvíli jsem se začala nudit tak jsem šla do svého pokoje zapnula jsem si Notebook a koukla na Facebook  a Twitter. Nic nového tam nebylo tak jsem to vypla a šla se učit. Jelikož zítra píšem skoro samé písemky měla jsem co dělat abych to stihla. Uběhly 2 hodiny a já už jsem všechno uměla. Koukla jsem na mobil abych zjistila kolik je hodin a bylo 20:46. Ještě jsem si jendou zatačnila a pak jsem se šla osprchovat, odlíčit se a tak.  Uběhlo další půl hodiny a já už jsem měla vše hotové. Převlíkla jsem se do trika na spaní a šla dolů do obýváku koukat na televizi. Byla tam zima tak jsem si sedla ke krbu a přemýšlela o zítřku.

Tak tady je další část. Doufám že se vám líbí. Kdyžtak *vote* a koment!:)) budu ráda za vše ;) Kdyby to dneška šlo dobře s počtem přečtení a počtem votes mohla by být další část buď večer, nebo zítra!:)

S láskou Monny:-*♥

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat