38.kapitola

1.4K 59 1
                                    

Je ráno a já se probouzím, kouknu se vedle sebe a nevidím Justina. Ale za to slyším zvuk stékajíci vody která vychází z koupelny. A už mi došlo kde je Justin. Je v koupelně. Vstanu tedy z postele a jdu do kuchyně udělat snídani. Ale když dojdu do kuchyně zjistím ,že už snídaně udělaná je. Nevím co mám dělat a tak si jdu půjčit jedny tepláky od Justina a volné tričko. Zapínám si v obýváku muziku a tančím. Nevnímám okolní svět a jen tančím. Za chvíli cítím jak  někdo tančí za mnou. ..

Kouknu se a vidím Justina jak tančí na rytmy písniček. Stejně jako já. Tančím dál a jak skončí písnička svalím se na gauč. Justin si sedá vedle mě a dává mi něžný polibek.

“Jak ses vyspala Shawty?“ zeptá se a věnuje mi další polibek.

“Vedle tebe? Nejlépe“ a přitom si v duchu promítám jak se celou noc roztahoval se, asi 3x mě zkopnul z postele, ale to mu radši říkat nebudu.  Vstávám z gauče a on na mě nevědomky zírá.

“Justine musím už jít domů“ řeknu ,ale on mě stejně nevnímá.

“Haló svět volá Biebera“ řeknu a zamávu mu rukou přímo před očima. Už konečně začíná reagovat.

“co? Co? Co?“ zvědavě se ptá.

“Musím už  jít domů“ řeknu a jdu ke dveřím. Justin také vstává a jde do auta kde už na něj čekám já. Odváží mě domů. Cesta trvá asi 7 minut takže to netrvá moc dlouho. Jakmile dorazíme k mému baráku Justin zastaví a vyleze z auta. Jde mi otevřít dveře a já vycházím.  U Dveří si dáme poslední pusu a já vcházím do domu. Když příjdu vidím všechny nasáčkované u televizi. Nikdy jsem je takhle neviděla. Jdu se tedy kouknout na co tak koukají. A už vím co se děje.

“Mladý poppový zpěvák Justin Bieber má novou slečnu! Že by náhrada za Selenu Gomez? Justin dal na svůj Instagram dal fotku kde jde s tou dívkou na letišti za ruku a napsal k ní “She make my smile everyday.Happy Times“.  Tak co? Zahrává si s ní nebo to myslí vážně? Budeme se snažit dozvědět více!“  Když už to ten Tlustej koblih za kamerou dořekl měla jsem chuť  tu televizi rozbít! Zahrává si s ní nebo to myslí vážně? Tohle říkat neměl. Podám na něj žalobu i když s tím už nic asi neudělám. Prostě noviny TMZ od jakživa nemají rádi Justina a tak musí všechno co udělá být buď špatně nebo takhle? Sakra  nenávidím je.! Když skončí televizní noviny nebo jak se tomu říká tak se konečně rodina odpoutá od televize a začínají mluvit.

“Kašli na ně ségra! Justin není takový, dost jsem si s ním pokecal v tom Chorvatsku. Je uplně v klidu. Ještě ,že neví o tom jak se kvůli tobě pobil pamatuješ?“ řekl brácha a sednul si ke mně.

“To si piš ,že si to pamatuju! Měla jsem chuť ty chlápky zabít!“ řeknu a zatnu ruce v pěst.

“Klid ségra. zahrajem si něco, pak zkusíme najít nějakou novou taneční choreografii a bude to ok jo?“ řekne brácha a zvedá se pomalu z gauče.

“ok, hned jsem u tebe“

takže tady je nová část.. vůbec nevím kdy přídám další:/ takže doufám ,že se vám líbí aspon takhle, krátká .')

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat