61-kapitola

766 59 8
                                    

“Ahoj, volaly mi z nemocnice. Mám tam zajet a tak mě napadlo, nechceš jet semnou?“ zeptala se Pattie.

“ahoj, jasně že pojedu ráda. Počkej jen si nahoru skočím pro kabát“ řekla jsem a vyběhla jsem schody k mému pokoji. Když jsem přišla do pokoje zjistila jsem ,že mám jen tepláky a tričko na doma. Neměla jsem čas se převlíknout , takže jsem si vzala kabát a rychle utíkala dolů za Pattie.

Šly jsme do auta, připoutaly jsme se a rychle jsme vyjely k nemocnici. Během 10 minut jsme dorazily k nemocnici. S Pattie jsme se odpoutaly a obě naráz vyšly z auta. Vešly jsme do nemocnice a zamířily jsme k výtahům. Jeden jsme přivolaly a když přijel okamžitě jsme do něj vešly a zmáčknuly jsme číslo 2. Výtah se rozjel a my během chvilky byli v druhém patře. Když jsme vyšly z výtahu uviděly jsme doktora a okamžitě jsme za ním šly.

“dobrý den, tak jsme tady pane doktore“ řekla Pattie a ruce si zkřížila na prsou.

“Dobrý den paní Mallete a slečno Matewsová. Jen jsem chtěl říct ,že Justinův stav se opravdu o hodně zlepšil.  Od poslední návštěvy opravdu o moc. Pustil bych vás k němu ,ale teď spí. Můžete se na něj podívat přes sklo. Co na to říkáte?“ řekl doktor a mi kývnuly na souhlas. Pomalu jsme došly k sklu přes které šlo vidět do Justinova pokoje. Koukala jsem na něj jak spí. Byl tak roztomilý. Jsem ráda ,že už je mu lépe. Když jsme s Pattie odcházely tak na mě ještě zavolal doktor ať jdu za ním.

“co potřebujete pane doktore?“ zeptala jsem se a zabořila jsem ruce do kapes od mého kabátu.

“jen jsem chtěl říct ,že se mu stav nejvíce zlepšil po tom co jste mu odepsala na tu sms“ řekl doktor a usmál se od ucha k uchu. Otočila jsem se a s úsměvem na tvář jsem šla zpátky za Pattie.

“copak se děje ,že se tak směješ?“ zeptala se Pattie a také se začala usmívat.

“ale nic. Nezajdeme do starbucksu?“ zeptala jsem se a Pattie kývla hlavou. Šly jsme do auta a vyjely jsme k obchodnímu centru. Zaparkovaly jsme v garáži a pomalu jsme šly směrem k Starbucksu. Daly jsme si latté a povídaly jsme si. Pattie mi řekla ,že Justina pustí už za 3 dny domů. Konečně. Musím si ho zatáhnout k sobě a pořádně si ho užít. Když jsme dopily s Pattie naše latté tak jsme vyrazily zpátky do garáží a nasedly jsme do auta. Pattie mě odvezla domů a pak zase odjela.

Vešla jsem domů a uviděla jsem ,že je doma jen mamka a taťka musel odjet do afgánistánu. Jako voják. Nevíme na jak dlouho, nevíme nic. Jen doufáme ,že se vrátí živý a zdravý. Jako pokaždé když tam jel. Šla jsem za mamkou do obýváku a povídala jsem si s ní. Řekla jsem jí taky ,že Justina za 3 dny pustí a tak budu potřebovat volný byt. Mamka souhlasila a já jsem se odebrala do svého pokoje. Svlékla jsem ze sebe všechno oblečení a vešla jsem do koupelny. Pustila jsem si sprchu a pomalu jsem relaxovala. Přitom jsem si zpívala nějaké písničky ,které mě zrovna napadly.  Když jsem se po asi půl hodině rozhodla ,že vylezu ze sprchy a půjdu si lehnout. Vyšla jsem tedy ze sprchového koutu a obmotala jsem kolem sebe ručník. Šla jsem do pokoje a ze skříně jsem si vytáhla triko na spaní. Shodila jsem ze sebe ručník a rychle jsem si oblékla triko.

Zvedla jsem ručník ze země a odnesla jsem ho do koupelny. Když jsem přišla do pokoje svalila jsem se na postel a snažila jsem se usnout.  Po chvilce se mi to povedlo a já jsem konečně usnula.

*po 3 dnech*

Tak a je to tady. Za chvíli by měla Pattie přivést Justina ke mně. Mám všechno připravené, všude uklizeno. Tak to má být.

“Ding dong“ ozve se zvonek a já rychle běžela ke dveřím a otevřela jsem je. Stála tam Pattie s Justinem . když jsem ho uviděla musela jsem ho pevně obejmout. Nechtěla jsem ho už nikdy pustit.

UŽ NIKDY.  Pattie odešla a my s Justinem jsme šly do kuchyně kde na nás čekala večeře. Udělala jsem špagety ,protože vím ,že je má Justin rád. Snad se mi i povedly.

Když jsme dovečeřely chtěla jsem umýt nádobí ,ale něčí ruce na mém pasu mě zastavily. Otočila jsem se a uviděla jsem Justina. Okamžitě jsem se mu přitáhla ke krku a dala jsem mu pusu. On okamžitě neváhal a polibek prohloubil. Tohle mi tak chybělo.

“chyběla si mi moc“ řekl Justin a pomalu se ode mně odtáhnul.

“ty mě taky“ řekla jsem a pevně jsem ho objala. Najednou jsem ucítila zimu. Nevím jak ,ale ocitla jsem se s Justinem na terase, která byla mírně zasněžená. Co tady děláme?..

“Kathrin“ řekl Justin a můj zrak zamířil přímo na něj...

takže po týdnu nová část:3 hrozně mě potěšilo 30+ votes které jste daly:') takže pro další část 25+ votes a 5+komentů:)

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat