47-kapitola

1.3K 58 5
                                    

Je ráno. A mě probouzím něčí pusinkování. A čí asi? Justina. Probudila jsem se a protřela jsem si oči. Když jsem uviděla Justina nalepila jsem se mu na rty. Když jsem se po chvíli zase odlepila uviděla jsem před sebou na talíři snídani. Byla to omeleta se zeleninou a slaninou. Slanina byla jako úsměv a zelenina jako oči. Vypadalo to jako usmívající se Smolík. Pomalu jsem to snědla a pak jsem se  vřítila do koupelny. Po asi půl hodině jsem vylezla a uviděla jsem Justina jak kouká z okna. Šla jsem k němu a objala jsem ho. Nejdřív byl zmatený ,ale pak mi dal pusu do vlasů.

Pomalu jsem šla ke skříni a z ní jsem si vytáhla černé legíny a fialové triko. K tomu jsem si vatáhla fialové supry a všechno jsem si oblékla.

“Justine musím jít za půl hodiny máme sraz a pak jdeme na vystoupení.“ Řekla jsem a usmála jsem se na Justina.

“ok, taky si musím ještě něco zařídit. Odvezu tě ok?“

Kývla jsem a vyšla jsem z pokoje. Justin šel hned zamnou a když jsme už byli oba v autě tak jsme pomalu vyjely ke studiu. Byli jsme tam asi za 5 minut. Když jsme tam přijely viděla jsem už ostatní jak na mě čekají. Dala jsem Justinovi pusu a šla jsem za nimi. Pomalu jsme nastoupily do autobusu a vyjely na místo kde jsme měly vystoupení. Když jsme tam dojely všechno bylo připravené a tak jsme šly rovnou na podium. Vystoupení trvalo asi hodinu a když už skončilo tak jsme se, se všemi rozloučily a zase jsme nastoupily do autobusu.  Autobus nás porozvážel všechny domů. Když jsem dorazila domů viděla jsem mamku jak něco řeší s taťkou v kuchyni.  Šla jsem za nimi a zjistila jsem co řeší. Řešily pohřeb který má být. . počkat to už zítra?! To jako fakt? Koukla jsem na rodiče a ti jen přikívly.

Já se otočila na patě a šla pomalu do pokoje.

“pozvi i Justina“ řekla mamka když jsem odcházela z kuchyně.

Šla jsem tedy do pokoje a lehla jsem si na postel. Zapnula jsem si mobil a začala jsem psát sms Justinovi.

“Zítra buď v 1 před hřbitovem. Martin má pohřeb“ napsala jsem a po chvíli mi přišla odpověď .

“Ok. Lásko? Nezapomeň Miluji tě! A jsem tu pro tebe i v tom zlém!“ tohle mi udělalo radost. Je to jako by říkal jeden z těch předmanželských slibů. Bylo asi 7 večer a já nevěděla co mám dělat. Příšerně jsem se nudila. Vstala jsem a šla jsem ke skříni si vybrat věci na zítra. Vytáhla jsem si černé šaty a k tomu jsem našla i černý klobouk. Odložila jsem to na židli a šla jsem si zase lehnout na postel. Lehla jsem si na postel a usnula.

“Jo ty myslíš to, byla dobrá no“ řekl Niall a Justin mu okamžitě vlepil bombu. Počkat co to je? Proč by Justin bil Nialla když jsem mu říkala ,že nic nemá dělat? Když v tu..

“pojď dej nám další bombu. Si jen mánička ,za kterým holky letí jen pro zábavu. Pro nic víc. Co si myslíš ,že Selena tě milovala? To ne. Vždycky se ti jen smála jaký si romantik.“ Řekl Niall a okamžitě dostal další bombu.  V tu chvíli jsem se probudila a pořád jsem zhluboka dýchala.  Koukla jsem na hodiny a bylo 6 ráno. Zase jsem si lehla a pokoušela jsem se usnout. Nešlo to. Oblékla jsem si tedy sportovní třičtvrťáky a mikinu. Vzala jsem si sluchátka a mobil a šla jsem dolů ke dveřím. Tam jsem si obula boty a vyšla jsem potichu z domu. Šla jsem si zaběhat. Vždycky jsem se tak odreagovala, nevnímala jsem okolí. Jen jsem prostě běžela.  Asi po hodině jsem se vrátila domů a šla jsem do sprchy. Umyla jsem se a pak jsem vylezla a osušila jsem si celé tělo. Poté jsem vylezla z koupelny a bylo už 11 dopoledne. Pomalu jsem šla dolů do kuchyně na oběd a viděla jsem jak tam sedí skleslá mamka. Okamžitě jsem si k ní sedla a začala jsem si s ní povídat. Přitom jsem jedla oběd. Když jsem měla dojedeno a mamka už odešla z kuchyně ,šla jsem do pokoje. Oblékla jsem si černé punčocháče a věci na pohřeb. Koukla jsem na sebe do zrcadla a vypadala jsem jako nějaká emo královna nebo tak něco. Pomalu jsem vyšla z pokoje dolů ke dveřím kde už čekala mamka s taťkou. Vyšly jsme z baráku a sedly si do auta. Táta nastartoval auto a pomalu jsme vyjely na hřbitov. V době cesty nepadlo v autě ani jedno slovo. Bylo hrobové ticho. Když jsme dorazily na hřbitov uviděla jsem Justina. Okamžitě jsem šla za ním. Dala mu pusu a zůstala v jeho objetí. V něm jsem se cítila tak bezpečně. Moc bezpečně. Byla jsem tak ráda ,že ho zase vidím. Pomalu jsme šly na místo a sedly si na připravené hřiště. Sedly jsme si a čekaly jsme až to začne. Když to začalo všichni měly proslov. Kamarádi , rodina a všichni ostatní. Když pohřeb skončil Justin mi pošeptal něco do ucha.

“Mám pro tebe překvapení. Za hodin. Obleč si co chceš, jen mě čekej za hodinu u té prádelny za rohem.“ Řekl a dal mi pusu do vlasů.

Jen jsem kývla a šla jsem do auta. Táta pomalu nastartoval auto a vyjely jsme. Za pár minut jsme byli doma. Já jsem se převlíkla do černých kalhot, fialového ombre tílka a k tomu jsem si vzala fialové supry. Koukla jsem na čas a bylo tak akorát na to abych vyšla. Vzala jsem tedy mobil a vyšla jsem. Po chvíli jsem už byla na místě ,ale nikde jsem neviděla Justina. Rozhlížela jsem se kolem sebe když jsem uviděla nějakého stařečka který šel směrem ke mně s nějakým papírkem. Když ke mně přišel dal mi ho ,usmál se a odešel.

Přečetla jsem si co bylo na papírku napsané...

tak..tady je další část:) doufám ,že se vám líbí:) jinak nezapomínejte na komentyyy:D:3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat