5-kapitola

2.2K 84 4
                                    

Tak tuhle část jsem slíbila karink1994 a doufám ,že se vám všem bude líbit:))

Ale v tu chvíli mě vyrušila máma ,která na mě z kuchyně řvala ať si zajdu pro večeři.  Vstala jsem a pomalu jsem se doloudala do kuchyně kde na mě čekala večeře.Abych pravdu řekla neměla jsem na jídlo ani chuť ani náladu. Po chvíli jsem večeři snědla a zase jsem šla do obýváku. Kde byla celá rodina a koukala na televizi.

‘‘Kathrin jsi v televizi!‘‘ řvala na mě máma. Poprvé jsem nevěděla co tam dělám ,ale pak jsem si vzpomněla ,že hraje x-factor. Sedla jsem si k rodině a koukala na televizi. Viděla jsem jak sem tančila a řekla jsem si ,že to bylo dobrý. Uvidíme jak to dopadne zítra. Bylo už celkem pozdě a já byla unavená tak sem všem popřála dobrou noc a šla si lehnout. Chvíli jsem sice nemohla usnout a po asi půl hodině převalování jsem usnula jako malé miminko.

‘‘Kathrin dělej zaspali jsme!!!‘‘ řve na mě povědomý hlas. No spíše po mě řve mamka. A měla pravdu. Ve škole už byla první hodina. Okamžitě jsem vylítla z postele oblíkla jsem si riflové šortky, a bílé triko s nápisem ‘‘Meow‘‘. Párkrát jsem si přečesala vlasy, vzala batoh,mobil a utíkala jsem za mamkou ,která už na mě čekala v autě.

‘‘Kde si byla tak dlouho?!‘‘ ptala se mě a přitom startovala auto.

‘‘Musela jsem se obléct mami‘‘ odpověděla jsem a podívala sem se na ni chytráckým výrazem. Po chvíli cesty jsem byla ve škole a už jsem utíkala do třídy. Zaklepala jsem a otevřela dveře.

‘‘Ááá slečno Matewsová‘‘ řekla učitelka s výrazem jako ‘‘kde si byla?!‘‘

‘‘Paní učitelko omlouvám se ,ale zaspala jsem.‘‘ Omluvila jsem se a šla jsem ke svojí lavici. Prošla jsem kolem Jaka a ten na mě divně koukal. Celou hodinu , no spíše celý den jsem přemýšlela jak to večer dopadne. Jestli postoupím nebo ne. Jak to všechno bude a tak. Bylo už po škole a já se vydala domů kde už na mě čekal brácha a mamka.

‘‘Tak co jak se cítíš?‘‘ zeptaly se oba dva zvědavě.

‘‘ No.. mám celkem trému jak to dopadne ,ale jinak jsem v pohodě.‘‘ odpověděla jsem a šla jsem se nahoru převléct. Vybrala jsem si šedé taneční tepláky, a bílé třičko s nápisem ‘‘♥ YOU!‘‘ po cestě jsem se ještě trochu namalovala. U dveří jsem si oblíkla černé Conversky a šla jsem zpátky do auta. Hned jsme vyjely a za malou chvíli už jsme byli v budově x-factoru.  Chvilku jsem jen tak seděla a koukala na ostatní ty lidi kteří byly lepší než já a přemýšlela jak to celé dopadne. Nakonec jsem byla na řadě. Přišla jsem na pódium kde jsem viděla porotce a hromadu lidí kteří řvaly moje  jméno. O malou chvíli mi začala hrát písnička a já začala tančit. Dala jsem do toho celé své srdce a opravdu jsem se moc, moc snažila! Najednou písnička skončila a já přestala tančit a čekala co na to řeknou porotci. Musím říct ,že přes ten hlasitý dav co řval moje jméno jsem neslyšela ani vlastní tlukot srdce. Po chvíli dav utichl a porotci začaly mluvit.

‘‘ Kathrin už v minulém kole jsi nám ukázala jaký máš talent ,ale abych řekl pravdu netušil jsem ,že může být ještě větší než minule!‘‘ řekl s radostí jeden z porodců. ‘‘ Za mě máš ano!‘‘ dodal za chvíli. Začala mluvit Britney (jedna z porotců) ..

‘‘Kathrin takové krásné jméno. Jsem moc ráda ,že si se tady přihlásila a ukázala nám svůj talent! Za mě máš taky ano.‘‘ usmála se a poslala mi vzdušnou pusu.

‘‘Ehm. Kathrin nebudu to tady rozebírat , jsi prostě dokonalá a tvůj tanec taky takže za mě máš taky ano!‘‘ řekl L.A.REID a já se usmála a všem 3 porotcům hodně poděkovala ,že mě nechaly projít do dalšího kola. Odešla jsem do zákulisí kde na mě čekala rodina která mě přivítala obrovským objetím! Najednou mi mamka dala telefon k uchu a do něho mluvila moje už jediná babička.

‘‘Kathrin jsem na tebe pyšná!‘‘ říkala a přitom si zakašlala. Jakmile jsem uslyšela její hlas začala jsem brečet protože jsem babičku naposledy viděla / slyšela když mi bylo asi 7.

‘‘D-děkuju-ju  Babi!‘‘ řekla jsem a slzy mi z očí tekly ještě víc.

‘‘Kathrino broučku neplakej.‘‘ řekla babička a zasmála se.

‘‘Babi pláču štěstím‘‘ řekla jsem a pak jsem dala telefon zpátky mamce. Po chvíli už jsme jely všichni domů a poslouchaly rádio kde hrála písnička ‘‘Made in the USA‘‘ je to strašně krásná písnička. Za 15 minut jsme doma a koukáme na reprízu x-factoru.  Když jsem viděla ten tanec. Řekla jsem ,že se mi to povedlo. Mezitím jsme s bráchou na sebe koukly a začaly jsme se smát.

Ani nevím jak ,ale usnula jsem v obýváku na sedačce s mobilem v ruce a probudil mě až zvuk budíku ,který mi zvonil přímo do ucha. Jsem ráda ,že jsem neohlucha. Nakonec jsem vstala z pohovky a protáhla se. Šla jsem si nahoru nachystat věci do školy a oblíknout se. Vzala jsem si černé legíny a šedé tričko, šla jsem si vyčistit do koupelny zuby a namalovat se.  Po chvíli jsem vyšla z koupelny vzala batoh a šla do školy. Dneska jsem přišla dříve než včera ,ale to bude asi proto ,že jsem nezaspala. Nějak jsem to neřešila a vešla do třídy kde už skoro všichni byli. Sedla jsem si do mojí lavice a čekala až zazvoní. Zazvonilo a učitelka vešla do třídy , všichni jsme se postavily a pozdravili jsme ji. A takhle to bylo ještě dalších 5 hodin.

‘‘Crrrrrrrrrrr!‘‘ konečně zazvonilo na konec poslední hodiny. Všichni vstaly a začaly se balit. Na tenhle den sem čekala celý týden ..

Takže tady je část:) možná je trochu krátší ,ale to nevadí:D:) Teď když jsem dala tuhle část tak dám část asi až ve středu nebo ve čtvrtek. ale spíše ve středu:) Teď se musím učit takže mám málo času na psaní. Ikdyž jsem si předepsala příběh už o 8 stránek navíc tak to mi výjde tak na 4 kapitoly:) takže budu přidávat třeba obden a  o víkendu si to předepíšu zase a budu přidávat častěji:)

KDYBY SE STORY LÍBILA DEJTE *VOTE* A KOMENT:) BUDU RÁDA:)

Monny:')

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat