Ráno mě probudila mamka už v 7 hodin, protože v 10 už musím být na zkoušce. Jdu tedy do koupelny dám si sprchu a asi po 15 minutách vycházím z koupelny. Jdu do kuchyně kde si dám snídani a přemýšlím nad vším. Když mám dojedenou snídani. Uklidím po sobě a jdu do pokoje. Obleču si na sebe černé taneční tepláky a bílé volné tílko a k tomu černou bejsku s tygrovaným nápisem “swaq“. Kouknu na hodiny a je čas vyjet. Dneska mě veze na zkoušku mamka takže je to v pohodě. Beru si tedy pytel (takový ten batoh) a doněj dávám mobil, ručník a deodorant. Volám na mamku ať už se chystá ,že musíme už vyjet. Ona už je připravená a já si tedy nazouvám černé vansky a jdu do auta.
Pomalu vyjíždíme a já si dávám sluchátka do uší a zapínám si písničky. Ani se nenaděju a už jsme před studiem. Řeknu mamce kdy tady má být a jdu. Když vejdu do taneční místnosti všichni už na mě čekají. Ale já okamžitě spatřím Avril která už ke mně běží skoro ve stejném oblečení jako mám já. Představí mi všechny ostatní tanečníky a pomalu začínáme. Musím říct ,že její choreografie je celkem lehká. Musela jsem se učit i horší, ale to nevadí. Je odpoledne a my jdeme na oběd. Já jdu vzadu s Avril a jen tak si povídáme.
“ty chodíš s Justinem že?“ řekne a usměje se na mě.
“jo, jak to víš?“ zeptám se zvědavě.
“byla si ve zprávách“ řekne a usměje se. No jo úplně jsem na to zapomněla. Potom s Avril odběhneme od tématu a povídáme si úplně o něčem jiném. To mi ,ale vůbec nevadí. Spíše jsem ráda.
Když jsme po obědě máme chvilku klid a pak zase jdeme cvičit. Okolo 6 večer už končíme s trénovaním a jen tak se domlouváme na to kde a kdy je zítra sraz atd. když je vše dohodnuto vytratím se už ven z budovy kde na mě čeká v autě mamka. Nastupuju do auta a připoutávám se.
“tak co jaké to bylo?“ zeptá se mě zvědavě mamka.
“hrozně fajn. Je tam skvělý kolektiv a i s Avril se dobře povídá. A má docela lehkou choreografii. Ale jinak to byla fuška. Jinak zítra mám být v 11 dopoledne na letišti ok?“
“tak to jsem ráda ,že se ti tam líbí. Jinak dobře hodím tě tam“ řekne mamka a pomalu vyjíždí z parkoviště. Je asi 8 když dorážíme domů. Já se jen převlíknu do volného trika a upadám do říše spánku.
“CCCCCCCCCCCCCCRRRRRRRRNNNNN“ řve mi po pokoji budík. A sakra už musím vstávat. Mě se ,ale vůbec nechce. Je 8 ráno. Po chvíli se rozhodnu vstát z postele a jdu do koupelny. Tam strávím asi půl hodiny a pak vylezu, upravená ,umytá a tak dále. Dobalím si ještě pár věcí do kufru. Když mám sbaleno zavřu kufr a jdu se najíst dolů do kuchyně. Otevřu ledničku a přemýšlím co si udělám na snídani. Nakonec vytáhnu mlíko a cereálie. To bude moje snídaně. Jako skoro každý den. Sedám si ke stolu a pomalu jím. Přitom přemýšlím nad tím jak to teď bude, nebudeme mít s Justinem skoro na sebe čas. Ale my to nějak překonáme. Najednou si vzpomenu na to ,že jsme si včera nezavolaly. Vytahuju si tedy mobil z kapsy a vytáčím Justinovou číslo.
“Ano?“ řekne rozespalým hlasem, jako kdyby se právě probudil.
“Ahoj to jsem já, neprobudila jsem tě?“
“No ne, vlastně ano ,ale to nevadí. Aspoň slyším ten tvůj krásný hlas.“ Řekne a já se jako debil usměju od ucha k uchu.
“víš včera jsem si nezavolaly a tak jsem ti chtěla říct, že tě miluju a ,že tě nikdy nechci ztratit. A že mi budeš chybět.“
“já tě miluju ještě víc! A ani nevíš jak mi budeš chybět ty!“ řekl a já se zase smála jako debil a v břichu jsem měla milióny motýlků.
Takhle jsme si telefonovaly do té doby než jsem musela už s mamkou vyjet na letiště. Když už jsem byla v autě a pomalu jsme s mamkou vyrážely, přemýšlela jsem. Celou hodinu co jsme jely na letiště jsem buď přemýšlela,nebo mluvila s mamkou. Pořádně jsem si s ní popovídala a tak. Bylo to fajn. Po dlouhé cestě už jsme dorazily na letiště a já už viděla Avril. Šla jsem za ní a obejmula jsem jí. Seznámila jsem jí s mojí mamkou a pak už jsme musely jít. Rozloučila jsem se s mamkou dlouhým objetím a pomalu nastupovala do letadla. Musím říct,že Avril má dobré soukromé letadlo. Dobře vybavené a tak. Nastoupily jsme všichni do letadla a sedly si na sedadla. Nad námi se rozsvítilo světýlko na upozornění ,že se máme zapnout. A pomalu jsme vzlétávaly . Koukala jsem z okýnka na mizející město pod oblaky. Byli už jsme několik set metrů nad oblaky a tak už jsme se mohly odpoutat. Každý se odpoutal a sednul si k jednomu velkému stolu ke kterému nás poslala Avril.
Řešily jsme celý zítřek. Kde budeme vystupovat, kolik tam bude lidí. Na kolik písniček budeme tančit a tak.
Pomalu jsme měly klesat a tak jsme se musely vrátit na svá místa a znovu se připoutat. Pomalu jsme už přistávaly a když jsme přistály viděla jsem kupu lidí s transparentama. Byli na nich různé nápisy třeba “We love you Avril!, Welcome Avril“ a další podobné. Když jsme přistály vystoupily jsme z letadla a dav lidí začal křičet. Avril šla pomalu k jednomu z plotů u kterých byl ječící dav a já šla za ní. Avril se s pár lidmi vyfotila a pak jsme šly do letištní haly čekat na naše kufry.
Když jsme je už všechny měly propašovaly jsme se do auta u letiště. A vyjely jsme k hotelu ve kterém budeme ubytovaní. Jely jsme asi 45 minut a když jsme dorazily k hotelu viděla jsem další ječící dav fanoušků od Avril. Avril se s nimi zase vyfotila a pak šla do hotelu. Měly jsme společný pokoj s Av ,takže to bylo super. (Btw. Av bude zkratka pro Avril)
Av přišla do pokoje a vybalila si věci ,stejně jako já. Poté jsme se šly najíst do jídelny a pak jsme se zase vrátily do pokoje a zdřímly jsme si. Když jsme se probudila tak bylo asi 7 večer a tak jsme šly na večeři. Na večeři byla pizza takže to bylo dobré. Pizza byla snězená během chvilky tak jsme po večeři šly všichni do jednoho pokoje probrat ještě choreografii na zítra.
Všechno jsme dořešily a tak jsme dostaly povel na to jít brzo spát, abychom byli na zítřek fit. Šly jsme s Av tedy do pokoje a převlíkly se do pyžam, lehly jsme si každá na svojí postel a usnuly jsme.
Jé ráno a nás přišla vzbudit nějaká paní.
Hmmm tahle část je opět o ničem. --_____-- no co:D vydržíte za chvilku se tam stane tooolik věcí ,že se tomu budete divit-.-
jinak další část přidám až tady u téhle části bdue 10 votes a 5 komentářů:DDD chci vědět jestli to dáte :3
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanfictionJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..