35-kapitola

1.5K 61 0
                                    

“počkej mě za asi 10 minut u parku“ řekla jsem a zavěsila. Šla jsem pomalu k parku ,kde už jsem viděla čekajícího Justina. Rozběhla jsem se k němu a skočila na něj. Nohy jsem mu obmotala okolo těla a začala ho líbat. On mi pevně stlačil zadek v jeho rukách a pak mě položil na zem. Šly jsme pomalu ruka v ruce ke mně domů kde jsme si udělaly čaj a koukaly jsme na nějaký horor. Hrozně jsem se bála. Justin mě sevřel ve svém medvědím objetí a tak jsem se cítila aspoň trochu bezpečně.  Horor skončil a tak jsme si zapnuly  jen tak nějaké písničky a poslouchaly.

“Zlato budu muset odjet na 3 měsíce“ řekl Justin a sklopil hlavu směrem k zemi.

“jakto?“

“Believe tour“

Nevím jestli to bez něj vydržím,tak dlouhou dobu. 3 mědíce bez něho. Co jen budu dělat?

“nevím jestli to tady bez tebe zvládnu“ řekla jsem a skousla jsem si ret.

“každý den ti budu volat,psát všechno. Taky mi budeš hoodně chybět“

“a kdy odjíždíš?“

“zítra odpoledne“  řekl a položil si hlavu do dlaní. Zítra mi odjede. Musím si s ním dnešek ještě užít. Vstala jsem z gauče a utíkala jsem do pokoje ,Justin běžel za mnou. Justin už věděl co ho čeká. Tak dsi okamžitě sundal kalhoty a bylo to. Strávily jsme  3 hodiny jen v tom ,že jsme si užívaly poslední chvíle spolu. Nechápu jak jsem to mohla vydržet 3 hodiny. Bylo to sice tak vysilující ,ale přitom tak krásné. Po 3 hodínách jsme se svalily na postel a usnuly.

Ráno jsem se vzbudila a viděla jsem Justina jak na mě zírá. Usmála jsem se na něj a dala mu pusu.

“Dobré ráno miláčku“ pošeptal.

“Dobré lásko“ řekla jsem a pomalu jsem vstala z postele a zamířila do koupelny. Zapla jsem si sprchu a vlezla do sprchového kouta.  Po chvíli slyším klapnutí dveří od koupelny a vím ,že to je Bieber. O chvíli později už stojí vedle mě a něžně mě pusinkuje na krku. Já si mezitím smívám pěnu z vlasů a omylem mu stříknu vodou do očí. Okamžitě  se odemně odlepí a protírá si oči. Já se mu jen směju , vypadá tak roztomile. On se na mě jen zamračí a jde zase ke mně. Začaly jsme se vášnivě líbat. Cítila jsem Justinovu ruku jak něžně klesá a pak jsem ucítila nátlak. Zase ta velká příšera. Pomalu do mě vnikl a pak zrychlil. Zasténala jsem a on taky. Bylo to boží. Stékaly po nás kapky potu a kapky ze sprchy. Po asi půl hodině jsme skončily a pořádně jsme se umyli. Já jsem vyšla ze sprchy a Justin se ještě umýval. Oblékla jsem si tedy spodní prádlo a šla jsem do pokoje kde jsem si oblékla košily a riflové kalhoty. Po chvíli už u mě stál Justin a něco mi šeptal do ucha.

“Pojedeš semnou na letiště?“

“ráda, a kdy?“

“teď“  dořekl a já jsem se otočila , koukla jsem se mu přímo do očí a usmála se.

“ok“ řekla jsem  a natáhla se pro mobil. Ukázala jsem směrem ke dveřím a tím naznačila ,že můžeme jít. Nasedly jsme do jeho auta které stálo zaparkované před mým barákem. Pomalu jsme vyjely k letišti a povídaly si. Po asi půl hodině jsme dorazily k letišti kde na Justina už čekal celý Bieber Team. Viděla jsem Justina, Alfreda, Kennyho a ostatní. Ikdyž nejvíce ráda jsem viděla Scotera. Ten když mě viděl tak mě obejmul. Vymanila jsem se z jeho medvědího objetí a šla jsem za Justinem.  Šly jsme pomalu k jeho nachystanému letadlu a já měla slzy v očích. Už jen pár minut a pak už ho neuvidím 3 měsíce, neucítím žádnou jeho pusu,jeho dotek. Stojíme před letadlem a opíráme se vzájemně o čela. Já cítím jak už se mi první slza line po tváři. Justin si toho všimne a hned mi jí utře. Podívá se mi do očí a já vidím ,že se mu chce taky brečet.  Ryhle se mu tedy přisaji na ústa a začínám ho líbat. Nevadí mi ,že se na nás všichni dívají . jen chci aby jsem cítila jeho poslední pusu navždy. Užívám si to. Slyším cvaknutí foťáku od Scootera a nějak to neřeším. Po chvíli se s Justinem od sebe odlepíme a já vidím jak mu slzy stékají po tváři. Okamžitě mu je utřu. Dámmu ještě jednu pusu a pomalu se od sebe vzdalujeme. Brečím čím dál tím víc. Musím jít dál od letadla protože  bude vzlétat. Jdu tedy na bok a koukám se jak mi Justin oddaluje. Brečím a klekám si na kolena. Bude mi neskutečně chybět.  Jdu pomalu před letiště kde na mě čeká taxi. Jedu pomalu domů a když už jsem doma svalím se na postel a přemýšlím. Napíšu Justinovi sms a usínám.

Takhle to bylo asi  2 dny, jenom jsem spala. Nic víc, nic míň.

tka nová část is here:) doufám ,že se líbí O.o jinak DĚKUJU ZA 8 000 reads!!! jste úžasni! lovuju vás:D:3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat