32-kapitola

1.6K 63 0
                                    

Já se odtáhnu a sednu si naproti němu do tureckého sedu. On na mě tupě zírá.

“co je?“ zeptám se ho.

“víš..já jen,že ti děkuju za tyhle dva úžasné týdny. Moc sem si je s tebou užil..“

“já s tebou taky“ skočila jsem mu do řeči.

“Nech mě to domluvit. Já jen ,že jsi mnohem jiná než ve městě, chodíš nenamalovaná jsi naprosto ,ale naprosto svá a to se mi na tobě nejvíce líbí. Víš a jak už jsem ti jednou říkal ,že tě Miluju ,tak to stále platí  a miluju tě víc a víc. Každý den, každou hodinu po tobě toužím víc a víc.“ Jakmile to dořekl zastavil se mi dech.

“víš Justine za těch pár dní co jsme tady jsem k tobě začala cítit něco víc, něco mnohem víc.  A byla bych ráda kdyby..“ zastavilo mě jeho obejmutí. Pevně mě objímal a přitom vdechoval vůni mých vlasů. Po chvíli se ode mě odlepil a chystal se něco říct. Přitom jsem viděla jak má skleněné oči.

“takže.. Kath zkusily bychom to spolu?“ vymanil ze sebe

Já mu na to kývla a rychle jsem ho objala. Cítila jsem se konečně v bezpečí, cítila jsem se šťastná. Odlepila jsem se od něj a dala mu něžnou pusu. Jak jsem se od něj oddalovala dal mi ruku na krk a přitáhl si mě zpátky. Začaly jsme se líbat. Něžně mě položil na písek a opřel se loktami o písek aby si na mě nelehl celou svojí váhou. Dolíbaly jsme se a já mu dala 2 něžné pusy a pomalu jsem vstávala. Vzal mě za ruku a šly jsme ruku v ruce zpátky k hotelu kde jsme se rozloučily a daly si pár polibků na rozloučenou.

*justinův pohled*

Konečně jsem s tím s kým jsem šťastný. Teď to jen nemůžu posrat. O takovou holku bych nechtěl přijít. Pamatuju si jak jsem si minulý týden povídal s Martinem a  ona říkal něco v tom smyslu jakože „ Nevzdávej to! Ona se nakonec poddá. Věř mi“ a teď mi došlo ,že se vyplatilo čekat. Pomalu vcházím do hotelového pokoje, kde v obýváku sedí mamka a Jaxon. Hraje si s ním. Já jdu ke gauči a, když jsem u něj tak se na něj svalím a pořádně se nadechnu a potichu si zamumlám “konečně“ mamka to okamžitě zaregistruje  a vrhá na mě divný pohled.

“co konečně Justine?“

“no.. já a Kath.“ Řeknu a usměju se na ni. Ona okamžitě pochopí o co jde. Přisedne si tedy ke mně a vezme si mojí ruku, tu pevně stiskne.

“já věděla že z vás dvou něco bude. Važ si té holky synu“ řekla a upřímně se na mě usmála.  Šel jsem do koupelny, kde jsem si dal pořádnou sprchu protože jsem měl písek  snad všude,kde to jen šlo. Po sprše jsem si šel lehnout do pokoje a připojil jsem se na wi-fi. Napsal jsem tweet na twitter ve kterém stálo – “I love you“ . po chvilce jsem tam měl několik komentářů a tak. Potom jsem šel na instagram kde jsem přidal fotku s Kathrin už hodně starou a napsal k ní “i love her“ . Tak a  teď čekat kdy jen bude o mém novém vztahu zmínka v novinách, v televizi všude. Vím že to bude mít Kath těžké všude paparazzi,ale já jí ochráním to slibuji. Pomyslel jsem si v duchu. Nakonec jsem vypnul mobil a usnul.

***

Ráno se probudím celkem brzo a tak se obleču a jdu na snídani. Vidím tam od Justina rodiče a při snídani si povídám s Pattie ,ta mi řekne ať jdu vzbudit Justina. Já tedy dojím a jdu na jejich hotel za Justinem. Když vejdu do jejich hotelového apartmánu je velký až moc bych řekla. Jdu najít Justinův pokoj a když ho najdu pomalu zavírám dveře a plížím se k Justinovi. Ohnu se k němu a dám mu pusu.

“Miláčku vstávej“ pošeptám mu do ouška.Pomalu otvírá oči a sedá si.

“dobré lásko“ řekne a přitáhne si mě k sobě, začne mě líbat. Potom to skončí tak že ležím vedle něho na posteli  a hladím mu břišáky.

“Tvoje mamka říkala ,že tě mám přijít vzbudit a říct ti ,že máš jít na snídani“ řekla jsem a usmála jsem se na něj. On mi úsměv vrátil a pomalu se zvedal z postele. Šel ke skříni a tam si oblékl černé tílko a maskáčové třičtvrťáky.  Nasadil si na hlavu bejsku a pomalu vyšel z pokoje. Já jsem vyšla chvilku po něm a on už mě čekal u dveří. Zamknul dveře a šly jsme na snídani. Ruka v ruce.Došly jsme do jídelny a naše rodiny se na náš dva dívaly s otevřenými pusami. Tedy až na Pattie. Ta už to věděla. Přišly jsme ke stolu a každý jsme si sedly ke své rodině. Posnídaly jsme a šly jsme na pláž. S justinem jsme plavaly v moři, procházely jsme se po pláži, povídaly si a tak. A teď mi to došlo za 2 týdny mám narozeniny! Bude mi sice teprve 17 ,ale udělám velkou párty. Jako každý rok. Řeknu Justinovi ať taky někoho pozve a bude to ok. Na pláži mě to už nebavilo tak jsme s Justinem šly oba do svého hotelu kde jsme  se převlékly a šly do  města.

Ve městě byl celkem klid ,dokud nás nezačal fotit jeden z paparazů. Justin mě okamžitě chránil a  utíkal semnou do hotelu. Po cestě řval ještě něco na fotografa ,ale to už jsem nezbystřila. Jakmile jsme přiběhly k hotelu Justin se mi zadíval do očí.

“Před tímhle tě budu chránit. Vlastně tě budu chránit před vším“ řekl a políbil mě něžně na čelo. Usmála jsem se na něj a pevně ho objala. Potom jsme šly na pokoj a povídaly si. Nakonec jsme oba usnuly.

Ráno se probouzím a musím si rychle začít balit, protože odpoledne už odjíždíme na letiště. Justin se probouzí a pomáhá mi s balením.  Po chvilce už jsme to dobalily a já jsem mu konečně mohla věnovat polibek. Justin odjížděl až o 3 hodiny později takže ještě nemusel balit. Odjíždíme sice až za 2 hodiny ,ale  za tu cestu kterou poletíme zpátky domů a za tu dobu kterou budu bez něj mi bude sakrametsky moc smutno. Bude mi moc chybět. A tak  se s ním jdu projít po pláži. Tam se s ním rozloučím a jdu pomalu do hotelu, kde na mě čeká už rodina s kufry. Pomalu jsme odjížděly od hotelu  a mě už chyběl Justin. Neviděla jsem ho ani né 10 minut a už mi chyběl.

*o  2 dny později*

Konečně jsem doma, Justin už je taky doma takže ho dneska konečně uvidím. Po tak dlouhé době. Ikdyž to byly jen 2 dny pro mě to byla dlouhá doba.  Jdu tedy pomalu ke skříni ,kde jsem si vytáhla  kraťásky a bílé tílko. Beru si mobil a píšu Justinovi sms.

“Já už jsem připravená. Můžeš přijít. Xoxo“ 

Po chvilce někdo zvoní a já už tuším ,že to bude Justin. Běžím ke dveřím otevřu je a vidím Justina. Okamžitě se mi rozzáří oči štěstím ,že ho zase vidím. Padla jsem  mu okolo krku a začala jsem  ho líbat. On sice na začátku byl celkem mimo ,ale pak začal spolupracovat. Po asi půl minutě jsme se od sebe odlepily a já si obula černé vansky. Šly jsme se projít na pláž. Cestou jsme si povídaly a pořád se pusinkovali. Došly jsme na pláž a sedly jsme si na písek, já jsem se Justinovi opřela o rameno a pořádně se nadechla...

takže nová část:) tuhle část kdy je už Kath s Justinem spolu jsem měla věnovat jedné holce,která si o to řekla už dávno, myslím ,že to byla holka jménem Catherine nebo jak já už nevím ,ale prostě jestli tohle čte tak ví ,že je pro ni:D:) snad se líbí :) vote potěší:3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat