44-kapitola

1.3K 60 1
                                    

Připoutal se a přitom mi věnoval malý pohled. Nastartoval auto a vyjely jsme. Jely jsme asi hodinu a pak jsme musely zastavit na benzínce a natankovat auto. Justin šel zaplatit. Když vyšel z benzínky nahrnulo se k němu asi 50 holek. Každá se s ním chtěla vyfotit. On jim chtěl udělat radost a tak  se s nimi vyfotil. Seděla jsem v autě už tak 15 minut a on furt nešel. Chystala jsem se ,že za ním zajdu a když jsem se otočila ke dveřím od auta uviděla jsem za dveřmi 3 malé holčičky ,které když mě viděly tak se rozbrečely. Otevřela jsem tedy dveře a vystoupila jsem z auta, ale ne proto abych šla za Justin ,ale proto abych šla za těmi malinkými holčičkami.

“Holky proč brečíte?“ zeptala jsem se a ony se rozbrečely ještě víc.

“T-Ty jsi  holka od J-Justina“ vykoktala ze sebe jedna.

“Ano to jsem ,ale není to.. no prostě není to nějaká vzácnost ,že s ním chodím. On miluje každou holku která Miluje jeho. A věřte tomu ,že když o vás nikdy neslyšel, neviděl vás nic, tak ,že vás i tak moc miluje. A vždycky když jednu ztratí tak ho to ohromě  mrzí.“ Řekla jsem a ty 3 holčičky se rozbrečely ještě o 100% více než předtím. Pevně jsem je všechny 3 objala a dala každé pusu do vlasů. Když jsem už pomalu vstávala a chystala si sednout do auta za Justinem tak mě zastavila jedna holčička. A byla to zrovna ta nejmenší.

“Prosím a vyfotila by ses s námi?“

“velmi ráda,ale počkej ještě něco nebo spíše někoho donesu“ řekla jsem a zaběhla jsem pro Justina. Když jsem přišla za holčičkami s Justinem okamžitě se rozbrečely. Po chvíli jsme se vyfotily a Justin už šel do auta. Já jsem se ještě loučila s těmi 3-mi malinkými holčičkami.

“Holky já už budu muset jít. Tak se mějte a užijte si den. Nezapomeňte Justin vás miluje a já taky.“ Řekla jsem a nastoupila jsem do auta. Justin pomalu startoval a já jsem ještě mávala holkám.

“co to bylo za holky?“ zeptal se mě zvědavě Juss.

“byli to nějaké 3 malé holčičky ,které zamnou přišly. Byli tak roztomilé.“ Řekla jsem a přitom jsem se koukala na fotky s těmi holčičkami.

Justin se jen usmál a zase se soustředil na cestu. Já jsem se opřela o okno a pomalu se dívala na okolí. Po chvíli jsem usnula.

Když jsem se vzbudila viděla jsem ,že už byla tma a my se pomalu vracely domů.  Cítila jsem Justinovu ruku na té mé. Cítila jsem jak se jeho prsty proplétají mezi mými. Pomalu jsem se na něj podívala a on na mě bezmocně koukal. Nejdřív jsem přemýšlela co mám dělat, ale pak jsem se k němu nahnula a dala mu pusu. Když jsem se od něj oddálila tak jsem si všimla ,že stojíme u mého baráku.

“Justine dneska bych byla radši u tebe. Tak dlouho jsem s tebou nebyla..“ řekla jsem a sklonila jsem hlavu. Justin mi pomalu zvednul hlavu a přitom se něžně usmíval.

“cítím to stejně“ řekl a pomalu se ke mně přibližoval. Začaly jsme se líbat. Pomalu, pomalu a čím dám tím pomaleji.  Když jsme skončily Justin se ode mě pomalu oddálil a nastartoval auto. Pomalu vyjel k jeho baráku.  Asi za 10 minut jsme už stály před bránou jeho domu. Pomalu jsme vystoupily z auta a šly  jsme do baráku. Justin mi vzal kufr a pomalu šel zamnou. Došla jsem k Justinovi do pokoje a sedla jsem si na jeho postel.  Justin přišel a sednul si ke mně. Zase mě začal líbat. Pomalu mě položil na postel a sjížděl rukou k rozkroku. Když v tu chvíli jsem ho zastavila. On se na mě díval divným pohledem a přitom zkameněl.

“Miláčku , no víš já dneska nemůžu“ řekla jsem a sepla jsem rty do jedné pevné linky.

“cože? To si mi udělala schválně že?“ řekl a olíznul si rty.

“no možná“ řekla jsem a ušklibla jsem se na něj.

“ty jedna“ řekl a začal mě lechtat. Věděl přesně na jakém místě jsem lechtivá nejvíc a tak se na to místo zaměřil. Když už jsem to nemohla vydržet tak jsem ho omylem skopla z postele, ale opravdu to bylo omylem. Potřebovala jsem abych se zbavila toho lechtání. A podařilo se. Když jsem Justina skopla na zem tak se hned postavil a upravil se, ovšem jako vždy. Potom se na mě podíval a otočil se ke zdi. Ruce si dal na stěnu a dělal uraženého..

takže dneska je po dlouhé době část?:D doufám,že se libi.ikdyž je obyčejná ,ale za chvilku už to bude žůžo labůžo slzyčky:D:3 a připravuju novou story, doufám ,že se vám bdue líbit.:)

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat