15-kapitola

1.8K 67 4
                                    

Co jsem včera všechno vypila?!

Stalo se něco?!

Měly jsme spolu něco?

Šťouchnu do Justina který se hnedka probouzí a ptá se co se děje.

‘‘Měly jsme spolu něco?“

‘‘myslím že ne.‘‘ uff.. aspoň jedna pozitivní zpráva.. Nesnesla bych to. Pomalu vstávám a jdu hledat Miley. Najdu jí jak leží mezi  lehátkama a  nevypadá zrovna dobře.

‘‘Miley je ti něco?‘‘
‘‘Né ,jen mi je trošku. Blbě. Počkej pozor“ dořekla a utíkala na záchod. Já jsem šla do baráku pro svoje věci a šla jsem říct Miley ,že musím jet domů. Asi mě neslyšela ,ale  to nevadí. Pomalu odemykám auto  když mě někdo chytí za pas.

Byl to Justin.

‘‘Kath promiň.“

‘‘Za co?“

‘‘Jak jsem měl tu ruku  kolem tvého pasu“

‘‘a jo to. To je dobrý.“

‘‘Ok. Kath mohl bych se dneska stavit? Potřebuju si s někým popovídat“

‘‘ok“ dořeknu a sedám si do auta. Pomalu ho startuju a odjíždím.

Konečně jsem přijela domů. Jdu do sprchy a pomalu po sobě nechávám stékat kapičky vody.  Ten příjemný pocit. Vmasíruju si do vlasů šampón a a poté ho spláchnu vodou. Vycházím ze sprchy a  oblíkám si spodní prádlo. Pořádně si vysuším vlasy a jdu do pokoje. Zapínám notebook a oblíkám si na sebe černé taneční tepláky a fialové tílko. Sedám si k notebooku a koukám na TT nic nového. Nestihnu se skoro ani nadechnout a někdo zvoní.Bude to asi Justin.  Jdu tedy dolů otevřít a ano je to Justin.

‘‘pojď dál“

‘‘Ok“

“dáš si něco k pití?“

“né díky“

Jdeme ke mně do pokoje a sedáme si na postel.

“Tak co se děje?“

“no víš.. víš jak se ti včera líbila ta písnička? Ten heartbreaker. Je o tobě.“

Jakmile to dořekne zkamením.

‘‘To jako fakt?“

“jo“

“a proč?“

“Si lamačka mého srdce. Uvědom si ,že tě miluju“

Nic neříkám.. Jen na něj koukám otevřenou pusou.

“Nejradši  bych tě políbil,ale nechci riskovat..“

“neriskuj“

“takže jen bych chtěl vědět jak to mezi námi je“

“No víš včera jsem se docela moc bavila. Možná jsem na tebe trochu změnila názor ,ale za to vše děkuj Miley“ dořeknu to a on se usměje od ucha k uchu. Pevně mě obejme a já skoro nemůžu dýchat.

“Justine pust mě. Nemůžu skoro dýchat“ hned mě pustí a  znovu se na mě usměje. Celé odpoledne byl u mě a povídaly jsme si. Dělaly jsme blbosti a tak. Potom vzal svůj mobil a zatáhnul mě k nejbližšímu zrcadlu.

“Pojď vyfotíme se“ neměla jsem na vybranou a tak jsem se s ním teda vyfotila. Udělaly jsme hodně fotek a  na všech jsme se tvářily šíleně. Teď  jsme se už vyfotily a Justin  vjel tlačítkem do menu kde měl na tapetě Selenu.

“Justine? Proč tam máš Selenu? Už přece nejste spolu ne?“

“No nejsme“

“Tak proč to tam máš? Ona ti přece teď nadává a tak“ potom jsem ho donutila ať si to změní a on to udělal.

Zase jsme si šly povídat a já pak usnula. Probudila jsem se v noci asi v 1 ráno a Justin taky spal. Na opačné straně gauče se skoulel do klubíčka a spal. Byl tak roztomilý. Otočila jsem se a spala dál.

Ráno se probouzím a rozhlížím se po pokoji. Justin nikde. Cítím podivný pach z vinoucí se z kuchyně.

Dojdu do kuchyně a co nevidím. Justina u sporáku.

‘‘Co děláš?“

“Taky ti přeju dobré ráno. A dělám snídani“

“aha , jojo dobré“

Po chvilce už je snídaně dodělaná. Justin udělal volské oka a musím říct ,že byli opravdu dobré. Justinovi volal Scooter a tak musel Juss rychle odejít.

Umyla jsem tedy špinavé nádobí a šla jsem si lehnout do pokoje. Přemýšlela jsem jaký názor mám vlastně na Justina. Jestli ho mám ráda nebo ne. Přemýšlela jsem nad tím asi tak hodinu a  došla jsem k tomu ,že je to docela fajn kluk ,ale že bych s ním asi nikdy nebyla. Můžem být kamarádi ,ale víc ne. Při přemýšlení jsem  najednou usnula a probudila jsem se až ráno. Nechápu jak jsem tak dlouho mohla spát. Vzala jsem si mobil a  koukla na TT jestli jsou nějaké novinky.  Vidím ,že Justin dal na Itunes novou písničku. “Heartbreaker“ to je ta písnička kterou pro mě prý psal. Kouknu na Itunes a už je na prvním místě. WOW. Koupila jsem si jí a poslouchala. Když v tu dobu mi přišla sms.

Tak tady je další část, další bude asi až v pondělí:) takže doufám že se vám líbí:) Komenty a vote mě nakopnou k dalšímu a dalšímu psaní tak šup,šup:3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat