*po 12 dnech*
Takže dneska konečně přichází den D. narozeninová párty. Všechno vypukne už za necelou hodinu. Já už mám všechno připravené. Zahrada za domem je připravena na párty a tak už jen čekám na to až příjdou lidi. Během půl hodiny už dorážejí první lidi a já už pomalu říkám dj-ovi ať začíná s písničkama. Je 8 večer a všichni už dorazily. I Justin a jeho kamarádi. Pozval Lila a další. Všichni se bavily , skoro všichni už byli na šrot a tak každý dělal kraviny. Když jsem se tak najednou procházela na zahradě a něco viděla..
Viděla jsem jak se Justin cucá s nějakou zmalovanou děvkou. Šla jsem za ním odtrhla je od sebe a vlepila Justinovi facku a utíkala jsem do baráku. Zavřela jsem se do bráchového pokoje a začala jsem brečet. Po chvíli jsem uslyšela jak někdo běží po schodech. Byl to Justin a řval po celém domě.
“Kath promiň nic to neznamená. Je mi líto ,že jsem udělal tuhle blbost ,ale ona po mě vyjela.“
Otevřela jsem dveře a začala jsem po něm řvát.
“Podvedl si mě na mé vlastní oslavě. Víš co to je? Myslela jsem si ,že už jsem našla někoho s kým budu celý život ,ale asi sem se zmýlila . víš co ? vypadni a už mi radši nelez ani na oči“ jakmile jsem to dořekla zavřela jsem zase dveře a jen jsem uslyšela ránu. Aha pan Bieber bouchnul rukou do stěny. Já jsem začala zase brečet a pak jsem usnula ráno jsem se probudila a koukla jsem se jak dopadla naše zahrada po včerejší “super“ párty. Vypadala celkem normálně, jen to potřebovalo trochu uklidit. Pustila jsem se do toho. A přemýšlela o včerejšku. O Justinovi. Douklízela jsem a šla jsem do pokoje. Volala mi Miley. Zvedla jsem telefon a přijmula hovor.
“Ahoj“ řekla jsem.
“ahoj ,prosím buď dneska ve 3 v restauraci za rohem, prosím moc“ řekla a zavěsila. Koukla jsem se na hodiny a byla 1 odpoledne. Vlezla jsem tedy pod sprchu a osprchovala se. Po chvíli jsem vylezla ze sprchy a oblékla jsem si černé legíny a červené tílko. Nanesla jsem si trošku řasenky a vyžehlila si vlasy. Měla už jsem všechno hotové a tak jsem se koukla kolik je hodin a bylo za deset 3. Vzala jsem si tedy mobil a šla jsem dolů ke dveřím. Obula jsem si balerínky a šla jsem k té restauraci. Byla jsem u restaurace a koukala jsem se přes okna. Nic nebylo vidět. Byla tam tma. Vešla jsem do restaurace a najednou začala hrát romantická hudba. Viděla jsem na stěnách nalepené šipky ,které vedly k jednim dveřím. Šla jsem pomalu ke dveřím a otevřela jsem je. Byli tam zapálené svíčky, dort, košík s růžemi. Šla jsem tedy do té místnosti a rozhlížela jsem se po ni. Když v tu chvíli mi někdo zakryl oči. Lekla jsem se a tak jsem se hned otočila. Uviděla jsem Justina a chtělo se mi brečet. Viděla jsem jeho červené oči a malinký náznak úsměvu. Sklonila jsem hlavu.
“Prosím Kath, odpusť mi. Je mi to strašně líto. To co jsem včera udělal už nikdy neudělám slibuji. Probrečel jsem celou noc . prosím odpusť mi“ řekl a nahodil puppy eyes. Chytla jsem ho za ruku a podívala jsem se mu do očí.
“Justine já tě miluju ,ale podvedl si mě. Nevím jestli to neuděláš zase.“
“neudělám slibuji“
“ odpuštěno“ řekla jsem a on mě obejmul. Pevně si mě tiskl k sobě a vdechával vůni mých vlasů.Daly jsme si romantickou večeři a povídaly si. Justin si pak odskočila přišel s malou krabičkou. Předal mi ji a řekl “Všechno nejlepší“ . otevřela jsem krabičku a v ní byl prstýnek ve tvaru písmena “J“ . Diamantový ještě k tomu. Rozzářily se mi oči, vstala jsem a rozběhla jsem se za Justinem. Pevně jsem ho objala.
Po večeři jsme šly ke mně domů a dívaly jsme se na film. Když v tu mi došlo ,že je za týden škola. Vezmu si do ruky mobil a hledám čísli od Carol.
“furt mě nechceš vidět?“ napíšu ji do sms.
“já nevím“
“jakto?“
“NEVÍM!“ odepíše a já se rozhodnu ,že zajdu přímo k ní. Zvedám se tedy ze sedačky a Justin na mě nechápavě kouká.
“Jdu ke Carol“ řeknu a on pomalu vstane. Jde ke mně a dá mi polibek na čelo.
“vážně za ní chceš jít?“ řekne a zajede mi rukou pod kalhotky.
“ty víš ,že bych tu nejraději zůstala s tebou ,ale za týden je škola. Musím si s ní aspoň promluvit“
“chápu“ řekl a sklonil hlavu. Šla jsem k němu a zvedla jsem mu hlavu. Dala jsem mu pusu a pak to pokračovalo. Po chvíli jsme přestaly a já jsem pomalu šla ke Carol a Justin domů.
Byla jsem před dveřmi Caroliného domu a přemýšlela jsem co jí řeknu. Odvážila jsem se a zazvonila jsem na zvonek. Slyšela jsem jak jde někdo po schodech. Otevřely se dveře a v nich stála Carol.
“Ahoj“ řekla jsem.
“Ahoj“
“Můžu jít k tobě?“ zeptala jsem se a sklonila hlavu.
“No dobře“ řekla Carol a uvolnila mi cestu přede dveřmi. Vešla jsem a ona zavřela dveře.
“Co chceš?“ zeptala se.
“Chci si promluvit“
“o čem?“
“o nás“ řekla jsem a posadila jsem se do obýváku na gauč.
“víš, moc mě mrzelo,že jsme se pohádaly kvůli Jamesovi. Byla to chyba asi. Chyba ,kterou už nikdy neudělám“ řekla jsem a sklonila jsem hlavu. Carol si sedla ke mně a objala mě. Povídaly jsme si asi hodinu a všechno si vyříkaly. Dohodly jsme se ,že budem jen kamarádky. Nakonec jsem odešla domů a po cestě domů jsem zavolala Justinovi.
“Nechceš dneska spát u mě? Mám volný byt“ zeptala jsem se.
“klidně. Mám tě někde počkat nebo mám přijít k tobě domů?“
“počkej mě za asi 10 minut u parku“ řekla jsem a zavěsila. Šla jsem pomalu k parku ,kde už jsem viděla čekajícího Justina. Rozběhla jsem se k němu a skočila na něj. Nohy jsem mu obmotala okolo těla a začala ho líbat. On mi pevně stlačil zadek v jeho rukách a pak mě položil na zem. Šly jsme pomalu ruka v ruce ke mně domů kde jsme si udělaly čaj a koukaly jsme na nějaký horor. Hrozně jsem se bála. Justin mě sevřel ve svém medvědím objetí a tak jsem se cítila aspoň trochu bezpečně. Horor skončil a tak jsme si zapnuly jen tak nějaké písničky a poslouchaly....
Tak tady je další část:) snad se líbí:) vote a komenty potěší:33
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanficJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..