Začala hrát muzika a já se chystala začít tancovat. Vlastně už jsem tančila ,ale vůbec sem si to neuvědomila. Najednou písnička skončila a já jen tupě zírala na všechen ten dav lidí. Jak tam stojí, teda stály i porotci ,ale nikdy by mě nenapadlo , že můj tanec postaví tolik lidí na nohy. Pomalu jsem cítila jak mi po líčku stéká slza štěstí. Rychle jsem jí utřela a pečlivě sledovala porodce.
‘‘Cathrin. To co si tady předvedla bylo skvělé a myslím že mluvím za všechny porodce i za lidi tady v sálu ,že bys měla postoupit dál!‘‘ když vyslovil tyhle slova tak lidi začali křičet , říkaly moje jméno a porodci je v tom podporovali. Ikdyž jsem stále nemohla uvěřit ,že jsem postoupila tak jsem odešla z pódia a skočila na bráchu , který stál poblíž a pevně ho obejmula. Byl stejně rád jako já , že jsem postoupila.
Bráchův pohled.
Jsem rád , že jsem tady ségru dotáhnul a ,že jsem to jen tak nevzdal. Protože z tý holky opravdu něco bude! A snad si to nemyslím jenom já!
O 15 minut později..
Sakra! Úplně jsem v tom všem zapomněla že dneska u mě bude spát Caroline! Sakra brácha šlápni na to už tam čeká nejméně půl hodiny! A jelikož můj brácha byl do Carol zamilovaný tak jsme byli doma ani né do minuty.
‘‘Doufám ,že tu nečekáš dlouho miláčku!‘‘ řvu na ní ještě z auta.
‘‘ Né jenom asi půl hodiny‘‘ odfrkne a dělá uraženou.
‘‘Prosímtě buď ráda ,že jsem si všimla ,že už je tolik a řekla bráchovi ať na to šlápne! Jinak bysme tu byli až tak za 10 minut!‘‘ odfrknu , obejmu jí a pozvu k nám domů. Ona se na bráchu usměje , protože se jí taky trochu líbil. Ale nedokázala si to přiznat. Nakonec jsem jí u mě v pokoji řekla ,že jsem postoupila v x-factoru a ona po mě přímo skočila a gratulovala mi! Musím říct ,že tyhle její atentáty nejsou někdy normální.! Ale přece jenom je to nejlepší kamarádka a tak to musím přežít. Přece jenom bych bez ní nebyla nic!
Je večer asi půl 10 a jsme doma jen mi 3. Rodiče musely někam odjet na týden a tak jsme se rozhodli ,že si něco zahrajem! Měly jsme hodně nápadů ,ale žádný nebyl tak dobrý. A teď mě to napadlo. Zahrajeme si flašku! Ano , ano to je dobrý nápad!
Takže jsem donesla prázdnou flašku od pití a sedly jsme si do obýváků já, Carol a brácha. Flaška padla na Carol a já jí dávala otázku.
‘‘Líbí se ti můj brácha Martin?‘‘
‘‘ Chvíli bylo ticho a bylo cítit ,že atmosféra byla napjatá. Ano Líbí se mi‘‘ řekla Carol a já si v duchu říkala , že je ještě dneska dám dohromady. Točila Carol a padlo to na mě.
‘‘Dookázala by si žít bez Jaka?‘‘ položila mi opravdu těžkou otázku!
‘‘Asi ne. Miluju ho nejvíce na světě.‘‘ a v tu chvíli mi zezadu někdo zakryl oči a já podle vůně poznala ,že je to Jake. Rozzářili se mi oči a hned sem mu dala pusu. Jake hrál tedy oficiálně s námi. Zase jsem točila já a padlo to na Martina.
‘‘Líbí se ti Carol?‘‘ Ha a teď to přizná! Tuhle otázku si zasloužil!
‘‘Nooo.. jansě ,že líbí.‘‘ jakmile to Martin dořekl tak se Carol začala malinko červenat. Teď točil martin a padlo to na Jaka. Dal mu úkol.
‘‘vem sklenici vody a políj tím Kathrin. Ovšem nesmí být ani kapka na zemi!‘‘ Docela lehký úkol , pomyslel si Jake. Jen mě vzal. Postavil mě do vany a zašel si pro sklenici s vodou ,kterou mě pak polil.
‘‘Ani kapka na zemi Marťas!‘‘ řekl Jake a vytáhnul mě z vany. Tentokrát točil Jake a padlo to na Martina. Řekl mu ať si dá s Carol pusu. Jakmile to Jake dořekl tak se oba dva začali červenat. Ale přece jenom to udělali. Hrály jsme to tak asi 2 hodiny a pak už jsme měly všichni jen spodní prádlo.
‘‘Takže konec ,nechcu tu skončit uplně nahá.‘‘ řekla sem a koukla se na všechny kteří semnou souhlasily. Šla jsem s Jakem do pokoje a nechaly ty dva dole. Mezitím jsem se stihla osprchovat ,odlíčit se a tak. Šla jsem se kouknout dolů co ti dva dělají a nemohla jsem uvěřit svým očím? Že by se brácha konečně odvážil? Asi jo protože vidím ty dva jak leží pod dekou u krbu a Carol leží na bráchově hrudi a drží se za ruce.
‘‘Hoo co to tady vidím! Že by nový pár?‘‘ řekla jsem a začala jsem se smát.
‘‘Ségra nezáviď‘‘ odřekne okamžitě Martin. V tu chvíli příjde Jake a podívá se na Martina takovým pohledem jako ‘‘říkal si něco? Má mě‘‘
Nakonec jsem se jen usmála a šla nahoru. Bylo mi jasné že Carol bude spát s Martinem. Tak sem vzala Jaka nahoru a okamžitě usla.
‘‘Mmm , co to tu voní?‘‘ řekla jsem a protřela jsem si oči.
‘‘Snídaně miláčku‘‘ řekl potichu Jake. Byla jsem hrozně ráda za to že mi udělal snídani do postele! Tohle mi žádnej kluk ještě neudělal. Odložila jsem na chvilku jídlo , vstala z postele a obejmula Jaka. Dala jsem mu Pusu a potom jsme se začali líbat. Nikoho kdo umí lépe líbat jsem nikdy nepoznala!
Zase jsem si sedla a dala se do jídla. Teď mě napadlo co takhle se jít podívat na ty 2 hrdličky?
‘‘Jsou tu ještě ty 2 hrdličky?‘‘ zašeptala jsem Jakeovi.
‘‘Jasný ,že jsou. Jsou dole v kuchyni.‘‘ zašeptal mi nazpět Jake. Odložila jsem opět jidlo a šla jsem se dolů kouknout na ty dva. No to snad ne. Příjdu dolů a ti 2 už se tam líbaj na plný čáře. Nechcu je rušit ,ale omylem mi spadl náramek z ruky a když spadnul tak se Carol hodně moc lekla. Začala jsem se smát , protože když se lekla tak spadla ze židle a stáhla Martina sebou. Tak tihle dva se opravdu hledaly.
Je víkend ,takže nevím co dělat tak si jdu do obýváku zapnout televizi a mezitím ke mně příjde Jake a řekne mi ,že musí jít tak mu věnuji pár posledních polibků na rozloučenou a dál sleduji televizi.
‘‘Šokující zpráva! Justin oficiálně není se Selenou Gomez!‘‘ hlásí v televizi . a já si říkám ‘‘Panebože co na něm všichni vidí? Je to jen namyšlenej kokot ,který si ničeho neváží. Nedivím se že už to s ním Selena nevydržela!‘‘ radši rychle přepnu kanál a koukám na nějaký romantický film.
Mezitím jsem nečekaně usnula a Carol s Martinem vypadli někde z baráku a nechaly mě sami doma. Ikdyž jsem ráda ,že jsou spolu tak mi mohly říct aspoň kam jdou než mě tady nechaly samotnou. Ale tak chyby dělá každý. Snad se příště napraví.
Dostala jsem skvělý napad !
Je to sice trošku delší ,ale dá se to přežít:') mám story předepsanou asi ještě na 6 částí takže když se bude líbit můžu přidat hned ráno. JESTLI SE LÍBÍ *VOTE* A KOMENT:) BUDU RÁDA!!!
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanficJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..