25-kapitola

1.7K 70 1
                                    

Po cestě jsem zjistila ,že je to ..Niall. Ale byla jsem tak opilá že jsem zapomněla na to co se stalo. Najednou jsme u něj on mě začne svlíkat, všude mě pusinkuje a já se jen nechávám unést tou eufórií. Po chvíli už to ale začne být jíné.Takové hodně jiné začíná být čím dál tím víc zlejší.  A když už je ve mně , nechává mě trápit. Potom už to nevydržím a musím se rozbrečet. Potom se ke mně chová spíše jak by mě chtěl znásilnit. Počkat on mě chce znásilnit. Bolestí řvu na celý barák a on mi dává do pusy malinký míček. Vezme pásek a pleská mě s ním přes zadek. Já se snažím uniknout ranam pásku ,ale nejde mi to.

Po asi půl hodině utrpení si lehne a já vstanu, dám mu facku a začnu mu nadávat.

“Kurva co si myslíš ,že jsi?! Můžu tě udat za znásilnění!“

“kočička se vzteká. Našpuluje drápky“ postapí se a jde pomalu ke mně. Já mu dám obří bombu až z toho spadne na zem. Rychle uteču a běžím domů. Po cestě brečím ,řvu do všeho bouchá jen abych zapomněla na ten hnusný pocit. Na to co mi udělal. Okamžitě mažu jeho číslo z kontaktů. Příjdu domů sednu si na postel ,ale bolest z pásku mi to nedovolí. Lehnu si tedy a začnu brečet do polštáře. Nikdo není doma takže nevadí ,že řvu na celý byt. Vezmu do ruky mobil a vytáčím číslo od Miley.

“Co se děje kath že voláš tak pozdě?“ zeptá se zvědavě Miley.

“Niall, on víš.. znásilnil mě.“ Řeknu  a rozbrečím se ještě víc.

“Tohle mu nedaruji! Nejdřív po tobě vyjede Zayn a teď Niall. Já jim rozdupu hubu!  Hlavně na to nemysli!“

“Ale to nejde, vždycky když si sednu tak..“

“Co ti udělal?“

“Dával mi páskem přes zadek“

“Rozdupu mu hubu fakt ,že jo!“ řekne  a hned zavěsí , já to nechápu tak si dám zase hlavu do polštáře a dál brečím. Přemýšlím jak to bude. Zítra asi pojedu domů a budu mít od všech klid. Teda aspoň od tady těch pěti debilů. Beru si tedy kufr a pomalu začínám balit. Jakmile mám sbaleno jdu si lehnout a pořádně se z toho vyspat.

Ráno mě probouzí budík ,který jsem si nastavila tak abych stihla letadlo. Jdu do kuchyně kde sedí teta a čte si ranní noviny.

“Dneska odjíždím.“ Řeknu a jdu směrem k ledničce.

“Dobrá,chceš hodit na letiště? V kolik ti to letí?“

“Kdybys byla tak  hodná, v 14:08“

Pomalu si sedám ke stolu a jím jogurt. Jakmile mám dojezeno vyhodím kelímek a jdu do pokoje. Tam se převlíknu do věcí v kterých pojedu a jdu do koupelny si vyčistit zuby. Jakmile mám hotovo beru si taštičku s kosmetikou a drogerii a schovávám jí do kufru.  Kufr odnáším do předsíně a nechávám ho tam. Jdu si sednout do obýváku a kouknu se na twitter.  Vidím tweet od Nialla. „i love you“ rozhodnu se že ho okomentuju  - „and i not love you, i hate you xx“  asi po 10 sekundách se do mě pouští několik set jeho fanoušků ,ale mě to nějak netrápí. Kdyby viděly co mi udělal myslím že už by ho tak rády neměly. Ale tak nevadí ať si myslí ,že je jaký je. Vypnu twitter a kouknu na hodiny je jedna odpoledne. Teta už je připravená ta můžeme pomalu jet na letiště.  Asi po půl hodině jsme na letišti a já už si kupuji letenky. Loučím se s tetou a jdu čekat na letadlo. Jen tak sedím a přemýšlím nad tím vším co se stalo za tu dobu co jsem byla v Anglii. Bylo toho opravdu moc.

Po asi hodině už sedím v letadle a letím domů. Ten pocit když budu za pár hodin doma u mamky,u táty a u bráchy. Nehorázně se na ně těším. A taky se těším na Miley která u mě bude  zítra asi spát. To zase bude den s ní. Aspoň se odreaguju. Nebudu na nic myslet a budu jen dělat kraviny to je moje. Pomalu usínám na sedadlu až když mě najednou probudí něčí hlas.

“Vstávejte už jsme přistály“ probouzí mě letuška. Okamžitě se vzbudím a vstávám. Pomalu vycházím z letadla a dýchám krásný vzduch Ameriky. Jdu si pro kufry a poté hledám na letišti auto mých rodičů. Jakmile ho uvidím ,a taky uvidím Mamku vycházející z auta okamžitě se za ní rozběhnu a obejmu ji. Pořádně se ze všemi přivýtám a sedám si do zadní části auta kde sedí brácha. Po cestě se mě rodiče ptají jak se mi líbilo u tety a tak. Prostě takový výslech. Ale mě to nevadí ,protože se po dlouhé době cítím šťastně, zase s rodinou. Pohromadě. Pomalu přijíždíme k baráku a já pomalu vystupuji z auta. Brácha mi bere kufry a já jdu pomalu do baráku a okamžitě se rozběhnu do pokoje. V pokoji si omažitě lehnu na postel a hodně se nadechnu. Konečně doma. Jsem tak ráda ,že jsem zpátky ve svém pokoji,v tom pokoji v kterém mám tolik zážitků jak smutných tak i veselých. Brácha už mi donesl kufry do pokoje a tak tedy vytáhnu všechno oblečení a dávám ho do pračky. Boty si uklidím do botníku a kufr schovám. Vezmu mobil a koukám na fotky z Paříže, nebo fotky které jsem dělala jen tak v Anglii. A teď najednou objevím fotku s Niallem ten den co jsem přijela do Anglie a on mě po ní provedl. Tu fotku jsem omažitě smazala. Každá vzpomínka  na něj mi nahrnula dávku hněvu na něj za to co mi udělal. Rozhodnu se ,že si zajdu ven. Jen tak se projet na skateu. Vezmu so tedy moje černý vansky a skateboard a jdu ven. Jezdím si jen tak po městě asi 2 hodiny. Potom mě to přestane bavit a tak jdu domů.

Doma sedí všichni v obýváku a tak si přisednu k nim. Koukáme společně na televizi a povídáme si. Jen tak ,nezávazně. Prostě se bavíme. Dozvím se ,že na začátku srpna jedeme na dovolenou do Chorvatska. Jezdíme tam skoro každý rok,ale pokaždé na jiné místo. Všichni už šly spát jen já a brácha jsme zůstaly v obýváku.

“Sem slyšela ,že už nejsi s Kájou“ řekla jsem a zvědavě se na něj podívala. On sklopil hlavu.

“Nejsem no“ řekl smutně

“Tak proč si jí podvedl?“

“Byl jsem trošku mimo a zrovna jsme byli rozhádaní“

“Aha“ řeknu a obejmu ho. Po chvíli jdu nahoru do pokoje a chystám se usnout. Když v tu dobu mi přijde smska. Byla od Justina.

“Hledám tě u tety, nejsi tu a teta mi řekne ,že už si zpátky v Americe. To si mi to nemohla aspoň napsat ,že už jedeš zpátky?“

“Promiň, bylo toho moc. Napiš zítra teď jdu spát“

“Okey dobrou noc“

Během chvilky usnu a spím asi až to 10 dopoledne. Hned jak se probudím tak se protáhnu a jdu do koupelny dát si sprchu.  Po ranní sprše se usuším a jdu do kuchyně si dát snídani. Dávám si rohlík s nutellou a pomalu ho jím. Jakmile má  dojedeno odeberu se z kuchyně a jdu do pokoje. Píšu sms Miley.

tak tady je další část:) doufám ,že se líbí:) další přidám asi ve čtvrtek ok?:) jinak vote a komenty potes:3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat