Jen jsem kývla a šla jsem do auta. Táta pomalu nastartoval auto a vyjely jsme. Za pár minut jsme byli doma. Já jsem se převlíkla do černých kalhot, fialového ombre tílka a k tomu jsem si vzala fialové supry. Koukla jsem na čas a bylo tak akorát na to abych vyšla. Vzala jsem tedy mobil a vyšla jsem. Po chvíli jsem už byla na místě ,ale nikde jsem neviděla Justina. Rozhlížela jsem se kolem sebe když jsem uviděla nějakého stařečka který šel směrem ke mně s nějakým papírkem. Když ke mně přišel dal mi ho ,usmál se a odešel.
Přečetla jsem si co bylo na papírku napsané.
“Jsi tu. Takže jestli chceš vědět to překvápko, koukni se doprava.najdi si mě“ Tohle bylo napsáno na papírku.
Koukla jsem se doprava a uviděla jsem na lampě nalepenou šipku. Šla jsem k ní a odlepila jsem jí z lampy. Ta šipka směřovala naproti přes ulici k jednomu stánku s květinami. Šla jsem k němu a když jsem k němu přišla tak mi ten květinář dal papír s fotkou na které byl Justin. A k tomu mi dal jednu červenou růži. (pozn. Ano je to inspirováno klipem k One less lonely girl) . koukla jsem na tu fotku a byl na ní Justin s tou kytkou. Byl k tomu ,ale i další vzkaz.
“Běž ke kavárně a pak zahni zase doprava“
Šla jsem tedy ke kavárně a zahnula jsem doprava. Když jsem tam došla uviděla jsem malou holčičku která šla za ruku s maminkou a ukazovala na mě. Ta maminka se na mě podívala a šla směrem ke mně. Předala mi papírek a ukázala na šipku přes ulici. Šla jsem k té šipce , u té šipky jsem si přečetla papírek od té paní. Bylo tam napsáno- “je skvělé ,že mě hledáš dál. Zachvilku už se dočkáš a najdeš mě.“ Je to tak roztomilé.
Šla jsem k další šipce, a pak k další a další. Když v tu jsem stála u dveří jedné restaurace. Vzala jsem papír se šipkou a vlezla jsem dovnitř. Když jsem vlez dovnitř ztlumily se světla a začala hrát písnička One less lonely girl. Pomalu se zpoza rohu vynořil Justin a pomalu šel ke mně. Vzal mi věci které jsem měla v ruce a odložil je na stranu, potom se obrátil ke mně a začal semnou tančit. Naše čela se o sebe vzájemně opíraly. Byli jsme rtama asi pár milimetrů od sebe. Když v tu skončila písnička. A já jsem dala Justinovi pusu. Potom jsem se od něj oddálila a čekala jsem co se stane.
“co má celé tohle překvápko znamenat?“
“máš to teď těžké. A já jsem ti chtěl dokázat ,že už nikdy nebudeš ta osamělá dívka ,ale že budeš navždy jen moje.“ Řekl a usmál se. Já jsem se k němu rozběhla a pevně ho objala.
“Miluju tě!“ řekly jsme navzájem a začaly jsme se líbat. Pak mě Justin odvedl do vedlejší místností kde byla připravená večeře.
Celý večer jsem si náramně užila a když mě Justin odvážel domů nechtěla jsem se od něj vzdálit, odejít od něj nic. Chtěla jsem být s ním ,ale on si musel ještě něco zařídit. Rozloučila jsem se s ním tedy a šla jsem domů. Když jsem vešla do domu viděla jsem mamku a šla jsem za ní abych jí to všechno řekla. Když jsem jí to všechno už řekla tak mi záviděla. Říkala ,že by chtěla taky takový romantický zážitek. Já jsem se jen usmála a šla jsem si lehnout do pokoje kde jsem hned usnula.
*po 3 měsících*
Achjo, s Justinem je to čím dál tím horší. Furt se hádáme. Nemáme na sebe vůbec čas. Tak jsem se rozhodla ,že půjdeme s Miley do jednoho proslulého klubu. Byla jsem nachystaná a jen jsem čekala na Miley. Když mě prozvonila vyběhla jsem před dům a sedla sem si k Miley do auta. Její řidič nás dovezl do klubu a tak to všechno začalo...
Takže zlatíčka tady je nová část:3 doufám ,že se vám líbí:3 už se to pomalu blíží k záveru:D:) příšti kapitola bude ehm.. srdce-rvoucí doufám:D takže komnetujteee:3
Jinak začala jsem psát už novou story :) http://www.wattpad.com/story/10711864-breaking-point doufam ze se vam bude libit:3
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanficJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..