36-kapitola

1.5K 66 0
                                    

Takhle to bylo asi  2 dny, jenom jsem spala. Nic víc, nic míň.

Po 3 dnu už jsem se odhodlala zapnout notebook a zavolat Justinovi. Byl zrovna na skype takže to bylo fajn. Zavolala jsem mu a on to zvedl. Zapnuly jsme si webkameru a já ho zase viděla byl tak krásnější než každý jiný den. A já?  Ospalá, hladová holka. Uviděla jsem ho a objevil se mi úsměv na tváři. To samé i u něj. Povídaly jsme si a smály se, ale i přes to všechno mi bezkonkurenčně moc moc chyběl. Volaly jsme  skoro 5 hodin,ale pak už musel Justin jít na koncert, takže jsme musely končit.   Rozloučily jsme se a já přemýšlela co budu dělat.

Vzala jsem do ruky mobil a napsala jsem Miley jestli nezajdeme ven. Ona souhlasily a tak jsem se pomalu začala oblékat a šla jí naproti. Uviděla jsem jí už v dálce a tak jsem se za ní rozběhla. Skočila jsem jí do náruče a objala jí tak pevně ,že skoro nemohla dýchat.  Když se Miley podařilo dostat se z mého objetí tak se pořádně nadechla a začala se smát. Šly jsme pomalu ke mně domů a po cestě si povídaly. Došly jsme ke mně a pustily si nahlas písničky snad na celou ulici. Tančily jsme po baráku a nahlas si zpívaly. Když v tu chvíli.. někdo zazvonil na dveře. Šla jsem otevřít a  přitom jsem si tancovala a zpívala na rytmy písniček.

“Dobrý den! Mohl bych vás poprosit o ztišení té hudby?“ řekl naštvaný soused.

“Ano ztišíme to“ řekla jsem a přetočila jsem očima, zavřela jsem dveře a šla jsem ztlumit písničky. Nakonec jsme se s Miley dohodly ,že když ty písničky nemůžem mít nahlas tak už nemá cenu je poslouchat ,tak jsme je vypnuly. Sedly jsme si na gauč a povídaly si. Donesla jsem notebook a koukla na skype. Viděla jsem ,že je Justin online. Hned v tu chvíli už mi volal.

“nevadí ,že mu to zvednu?“ zeptala jsem se zvědavě Miley.

“Ne nevadí, taky ho ráda uvidím“ řekla Miley a usmála se na mě. Zvedla jsem tedy Justinovi hovor a zapla si webkameru. Když jsem viděla jeho dokonalý úsměv uplně jsem roztála. Koukala jsem na něj tak .. tak jako kdybych byla omámená nějakou látkou. Nebo spíše drogou. Ukdyž on je moje droga. Miley viděla ,že ze sebe nevydám ani hlásku a tak vlezla do záběru a pozdravila Justina. Justin byl vedle protože nevěděl co se děje.  Po chvíli se vzpamatoval  a povídal si s Miley. Po chvíli jsem se vzpamatovala i já a tak jsem se připojila k rozhovoru. Povídaly jsme si všichni o úplných kravinách a říkaly si trapasy a tak. K Justinovi přišel Alfredo a tak taky říkal něco o něm a tak. Bylo nám fajn ,zpívaly jsme si a každý jsme tančily na webkameru a smály se tomu jak to bylo vtipné.  Ale opět jsme musely končit.. Justin musel za pár minut už být na pódium. Tak tedy Alfredo a Miley nás nechaly o samotě a my se loučily. Když jsme ukončily hovor  začala jsem brečet. Okamžitě jsem cítila jak jsem v Mileyném objetí a ona mě utěšuje.

“Zlatíčko klid“ šeptá mi potichu Miley do ucha..

“Nejde to, chybí mi. Strašně moc. Nevydržím to bez něho“ jakmile jsem to dořekla rozbrečela jsem se ještě víc.

“To vydržíš a já ti v tom pomůžu. Vydržíme to společně ty 3 měsíce“ řekne Miley a ještě víc si mě k sobě přitlačí. Já v jejím objetí usnu a probudím se cca okolo 4 ráno. Dále nemůžu usnout tak vstanu a jdu do koupelny. Pustím si sprchu a nechávám po sobě téct kapičky vody. Pomalu nanáším na kůži sprchový gel a vmasírovávám si ho do všech koutů mého těla. Poté ho spláchnu vodou a  vycházím ze sprchy.  Oblékám si spodní prádlo a  poté si oblékám župan. Vycházím z koupelny jdu do kuchyně. Udělal jsem si čaj a sedla si na verandu. Houpu se na houpacím křesle a popíjím čaj. Uslyším jak někdo jde  po verandě a tak se kouknu kdo to je. Byla to Miley. Popřála mi dobré ráno a sedla si ke mně.

“Už je to lepší Kath?“ zeptá se a položí mi ruku na koleno.

“trošku“ řeknu a ironicky se usměju.

“neboj bude to lepší!“  řekla a šla si udělat taky čaj. Po chvíli se zase vrátila asedla si na křeslo vedle mě. Koukaly jsme jen tak  na zahradu a poslouchaly přírodu.  Po chvíli mě to už štvalo a tak jsem si s Miley začala povídat. Povídaly jsme si o Justinovi a ovšem tak. Potom jsme si vzpomenuly na to ,že měla Miley film. Rozhodly jsme se že se na něj podíváme a trošku si zavzpomínáme.

Sedíme tak v obýváku a koukáme na ten film. Smějeme se u něj jako malé a ani nevíme proč. Miley si zavzpomínala na staré časy a já skoro taky.  Film už byl u konce a já viděla jak Miley stéká slza po tváři, okamžitě jsem jí utřela a objala jí.

“neplakej“ pošeptala jsem jí.

“já nepláču, jen vzpomínám“  řekla a utřela si slzy. Dokoukaly jsme film a Miley už musela domů. Rozloučila jsem se s ní tedy dlouhým objetím. Mil odešla a já začala uklízet. Když jsem měla uklizený celý byt zapnula jsem si Notebook a zavolala Justinovi.  Volaly jsme spolu celé odpoledne. Ale já už jsem pak byla unavená tak jsem se s ním rozloučila a šla si lehnout.

tak a teď je tady další část:3 doufám ,že se líbí:') jinak další část bude až  bude na téhle části 10 votes:3 to dáte :3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat