Ehm, každý si povinně přečte na konci zvýrazněný text ok?-_-
Když jsem k ní došla vzala jsem papírek a začala jsem si nahlas číst co tam bylo napsáno.
“Kathrin. Jsme s tátou v nemocnici. Kdybys nás hledala, podrobnosti ti když tak řekneme tak.“ Co to? Co dělají v nemocnici? Okamžitě jsem vzala mobil a zavolala Justinovi ať pro mě přijede. Během chvilky stál před domem a já nastupovala do auta.
“co se stalo?“ zeptal se zvědavě Justin.
“já nevím. Prostě tam jen jeď .prosím“ řekla jsem a on rychle nastartoval. Za pár minut jsme byli v nemocnici. Vylezly jsme z auta a běžely jsme na recepci. Viděla jsem jak tam sedí uplakaná mamka s tátou a okamžitě jsem se za nimi rozeběhla. Justin tam jen stál a díval se na nás.
“Mami tati co se děje? Proč brečíte?“ řekla jsem a čekala jsem co odpoví.
“zlatíčko víš.. Martin. On .. umřel. Někdo ho zastřelil. Doktoři si myslely ,že by ho mohly zachránit. Dělaly co jen mohly ,ale nepodařilo se“ řekla mamka a já se v tu chvíli šíleně rozbrečela. Objala jsem rodiče a brečely jsme všichni 3. V tu chvíli jsem cítila Justinovu vůni a Justinův hlas.
“co se děje? Proč brečíš?“ ptal se a pomalu brečel taky.
“martin je mrtvý“ řekla jsem a on v tu chvíli zkameněl. Viděla jsem jak se mu do očí hrnuly slzy a v tu chvíli se rozbrečel. Objala jsem ho a brečela jsem s ním. V tu chvíli se objevilo v nemocnici asi 5 fotografů. Fotily nás. Justin se ode mě odtáhnul a vstal.
“Kurva! Umíte respektovat vůbec něčí soukromí?! Vypadněte od sut nemáte tu co dělat!“ začal po nich řvát Justin a malém jim rozbil hubu. Fotografové se sbalily a odešly. Justin se vrátil ke mně a zase mě objal.
“bude to dobrý Kate“ řekl Justin a přitom se rozplakal ještě víc.
“Nebude“ řekla jsem a začala jsem si před očima promítat chvíle s Martinem. To jak jsme byli malí a kradly jsme vždycky babičce sušenky z kumbálu. Jak mě učil bruslit. Naše dovolené, halloweny, chvíle s ním. Ty chvíle když mě učil tančit. Nikdo už mi to nevrátí. Byl to ten nejlepší kamarád jakého jsem kdy mohla mít. Byl to nejúžasnější brácha pod sluncem. Udělal pro mě cokoliv,kdekoliv. Vždycky mě chránil vždy a všude. Prostě potřebuju ho vidět kdyby mi to doktoři zakázaly musím mu říct poslední sbohem.
Vstala jsem tedy a šla jsem za nejbližší sestřičkou abych jí řekla ,že chci za svým bráchou. Odvedla mě za ním a nechala mě s ním samotnou v pokoji. Viděla jsem jeho tělo ,které leželo bezmocně na posteli. Klekla jsem si na zem a vzala jeho ruku do té mojí. Pevně jsem jí stiskla a rozbrečela jsem se.
“Bráško.. proč. Proč si musel odejít? Tak brzo. Byl si tak mladý. Nikdy na tebe nezapomenu. Vždycky si budu promítat naše chvíle když jsme hrály hry, nebo když jsme natáčely videa. A další věci. Nikdy na ně nezapomenu. A na tebe už vůbec, vždycky budeš v mém srdci jako nejlepší brácha a kamarád zároveň.Tomu kdo ti tohle udělal rozkopu držku. Navždy v srdci bráško“ řekla jsem a pomalu jsem se zvedala ze země. Utřela jsem si slzy do rukávu a vyšla jsem z pokoje. Viděla jsem před pokojem čekajícího Justina. Když jsem ho viděla rozeběhla jsem se za ním a objala jsem ho.
“pojedeme domů jo?“ zeptal se Justin a já jsem kývla. Šly jsme k Justinovu autu a pomalu vyjely. Ale nejely jsme k němu ,ale ke mně. Přijely jsme k nám domů a šly jsme ke mně do pokoje. Na posteli ještě dopis. Okamžitě jsem ho zmuchlala a hodila jsem ho do koše. Svlékla jsem ze sebe oblečení a oblékl jsem si tričko na spaní. Lehla jsem si do postele a čekala až příjde Justin. Když přišel jen ze sebe sundal kalhoty a tričko. Lehnul si za mě a objal mě zezadu. Tohle jsem přesně potřebovala. Vlastně zítra máme vystoupení musím se vyspat a soustředit se jen na to. Pomalu jsem usnula..
Takže, nejdříve bych chtěla poděkovat za skvělých 14 000 reads ♥ thank you my darlings :) a jina.. čte vás to už docela dost lidí:') ale většinou dáváte jen votes a žádné komenty.. ty komenty celkem povzbuzují,takže bych byla ráda kdyby ste začaly aji komentovat!-.- a když tady u téhle části nebudou nějáké komenty tak to normálně nechám tak a ukončim to!:D
-protože když píšete komenty tak mi to vždy zvedne náladu:) a ty komentáře prosím už u každé části :D:)
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanfictionJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..