Všichni se na mě podezíravě podívají a pak pomalu vstanou ze zěmě.
“Pojď jdeme k zase k nám“ řekne Zayn a natáhne ruku směrem ke mně a já jí chytám a nechám se vést. Jdeme si tak po městě ruku v ruce a najednou mi to dojde. Moje vnitřní duše mi říká “Kathrino?! Co to děláš? Okamžitě ho pust. Jste jen kamarádi“ jenže já si pomalu vykračuju jen tak se Zaynem za ruku. Jsme už u jejich domu a Zayn mě pouští a pomalu otevírá dveře.
“Pojď dál“ řekne a usměje se.
Když se kouknu za sebe nikde nevidím kluky. Nejsou ani ve vnitř tak kde jsou?
“Kde jsou kluci?“ zeptám se zvědavě.
“Musely ještě něco zařídit“ řekne a pomalu mě zase chytá za ruku a odvádí do obýváku. V obýváku mě pouští a jde do kuchyně pro něco k pití a jídlu. Já si pomalu sedám na gauč když najednou vidím Zaynovu hlavu vystrčenou z poza rohu.
“Bílé nebo Červené?“ zeptá se a ukáže na flašky vína které má v ruce.
“Bílé“
Po chvíli se vynoří z kuchyně a v ruce má dvě skleničky a láhev vína. Pomalu to odkládá na stůl a sedá si ke mně. Jsme u sebe tak blízko ,že by se atmosféra mezi námi dala krájet. V tu chvíli se ke mně začne přibližovat sice pomalu ,ale přibližuje se. Jsme asi jen pár milimetrů od sebe a on pomalu otevírá pusu , já taky. A začíná to. Dáváme si jazykovou bitku. Jednou já ,jednou on a tak dále. Najednou cítím jeho ruku u mých stehen , jde pomalu nahoru a blíží se k rozkroku. V tu chvíli se od něj odlepím a vyjeknu po něm.
“Co si myslíš ,že děláš?“
“Ale zlato já vím ,že to chceš“ řekne a zase se ke mně začne přibližovat.
“No to teda nechci. Okamžitě jdi ode mě pryč nebo začnu křičet.“ On se ale stále přibližoval
“Já to myslím vážně“ řeknu
Pomalu už otvírám pusu ,že budu křičet a on se odsune.
“Dobrý nechcu aby tady Kočička dělala problémy.“
“Myslela jsem si ,že jsi jiný ,ale si jen další nadržené prase“ řeknu a mizím z obýváku,a pomalu už i z toho domu. Utíkám domů a kdyže jsem doma tak vezmu mobil a...
Tak tady je další část:) omlouvám se ,že je tak krátká ,ale nedá se nic dělat:) doufám ,že se líbí:')
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanfictionJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..