23-kapitola

1.7K 68 3
                                    

Dávaji se tam na takový plot zámky se jmény. Teta mi podala fix a jeden zámek. Přemýšlím co tam napsat. Už to mám.

“Miley + Kath = Best friend“

A sakra budu potřebovat ještě jeden zámek.

“Této nemáš ještě jeden zámek?“

Okamžitě mi ještě jeden podala.

“Kathrin + Justin= Best Friend“ Tak a mám to vše.

Po chvíli jsme odešly a prochodila jsme asi půlku Paříže, vyfotily se u Eifellovy věže a u různých památek. Bylo už pozdě a my jely domů. Já jsem usnula v autě , jak neobvyklé u mě. Teta mě probudila až jak jsme stály před barákem. Došla jsem tedy něják domů a lehla si okamžitě do postele a spala dál.

*O 5 dní později*

 

Dny utíkaly rychle a já stále dělala to samé. Za pár dni se vracím domů kde na mě čeká Miley, Justin ,Carol a brácha. Jo a ještě zbytek rodiny.  Vlastně když už si to tak spočítám tak odjíždím za necelé tři dny. Měla bych si to tady ještě nějak užít, asi zajdu do nějakého klubu. Kouknu na internet na nějaký dobrý klub a pak jdu na oběd. Teta je v práci takže příjde až pozdě večer.  Jdu se tedy chystat na večer. Otevřu skříň ve které mám všechny věci a vybírám si skoro podobné věci jako jsem měla včera v Paříži. Takže černé supry, červené kalhoty a černé tílko. Jdu do koupelny kde si nakulmuji vlasy a poté hned nalakuju lakem na vlasy. Řasy si přejedu párkrát řasenkou,dám si lesk na rty a vylézám z koupelny. Beru si mobil ,který strkám do kapsy v kalhotek a beru do ruky voňavku. Pomalu jí nastříkávám na sebe a přitom vdechuju tu úžasnou vůni. Když už jsem hotová chystám se pomalu vyjít ke klubu. Mám ještě půl hodiny čas tak jdu pomalým krokem. Pozoruji jak si malé děti hrají na hřištích a vzpomínám na staré dobré časy. Během 45 minut jsem u klubu a vcházím do něj. Atmosféra v klubu je skvělá! Každý už tancuje a hraje muzika všechno. Jdu si tedy pro vodku s džusem na bar a pomalu se koukám po baru. Teď se najednou stopne  hudba a každý přestane tancovat.

“Tak a teď si dáme karaoke! Náhodně vybereme 3 lidi z klubu a vybereme jim písničku. Bez ohledu jestli umí zpívat nebo ne! Takže se chystejte! Jdeme si pro vás“ Řekne DJ a pomalu se zhasíná světlo. Cítím jak mi někdo sahá na rameno a tahá mě k pódiu kde už stojí další dva lidi.

“Tak a tady máme ty 3 šťastlivce!“ řekne DJ a všichni začnou tleskat.

“Ják se jmenuješ ?“ zeptá se a přiloží mi mikrofon k ústům.

“Kathrin Matewsová“ řeknu a  všichni okamžitě začnou tleskat. Takhle to je i u ostatních. Mám dva spoluhráče jeden se jmenuje Taylor a ten druhý Oliver. Tak a jdu si vylosovat písničku.

Vylosovala jsem si písničku „Diamonds“ od Rihanny. Super tu písničku celkem umím.

Taylor si vylosoval písničku od justina Boyfriend.

A Oliver si vylosoval písničku Troublemaker.

Šla jsem až poslední tak jsem měla čas přemýšlet. A jak jsem tak koukala na kluky jak postupně zpívaly  tak jsem si říkala ,že je to celkem slušný odvaz. Koukla jsem na ty lidi a všichni zpívaly zároveň s nimi, tancovaly tleskaly a tak. Najednou jsem měla jít na řadu já.

Pomalu začínalá hrát písnička a světla se pomalu zhasínaly.

(Písničku si pusťte v multimédiech)

Shine bright like a diamond
Shine bright like a diamond

Find light in the beautiful sea
I choose to be happy
You and I, you and I
We're like diamonds in the sky

You're a shooting star I see
A vision of ecstasy
When you hold me, I'm alive
We're like diamonds in the sky

I knew that we'd become one right away
Oh right away
At first sight I felt the energy of sun
rays
I saw the life inside your eyes

So shine bright tonight, you and I
We're beautiful like diamonds in the sky
Eye to eye, so alive
We're beautiful like diamonds in the sky…

Lidi svítily mobilními telefony a mávaly pomalu rukama nad sebou. Taková dobrá atmosféra panovala. Dokuď  jsem v publiku nezahlédla Justina.  V tu chvíli jsem ztuhla. Dívala jsem se jen na něj jak má zavřené oči a mává rukama nad hlavou. Pomalu dozpívávám poslední sloku písničky a pak se pomalu rozsvícejí světla. Lidi tleskají a na pódium příjde ten DJ .

“Myslím ,že všichni tři zpívaly dobře takže si zaslouží velký potlesk! A my budeme pokračovat!“  . Pouští se zase hudba a všichni tancují. Já si jdu pro další vodku s džusem vypiju jí hned. Jdu zpátky na parket a tančím jako o život. Najednou začne hrát pomalá písnička a já cítím neří ruku na mích bocích.

“Zatančíš si semnou?“ otočím se a tam stojí vysmátý Justin. Dávám mu tedy ruce okolo krku a opírám se o jeho hruď . Musím říct ,že krásně voní.

“ Vidím ,že tady má někdo rád stejnou značku bot jako já“ řekne a usměje se.

“Asi už to tak bude“

“Zpívala si úžasně“

“Děkuju“ řeknu a tančíme dál. Jsme ticho ,celou dobu. Jen se unášíme na tónech písničky a přitom tančíme.  Písnička pomalu přestává hrát až nakonec přestane hrát úplně a začíná nová , rychlá písnička. Já se odmotávám od Justina a začínám pořádně tančit. Justin se divně kouká a pak se ke mně připojí. Tančíme snad všichni v klubu . Každému to jde ,ale já ještě s jednou holkou to tam rozjedem. Ta holka se jmenuje Chachi Gonzales a tančí opravdu dobře. Bolí mě nohy tak si jdu sednout k baru, tentokrát si dám jenom vodku. Justin si ke mně přisedne a dává si taky vodku. Drží skleničku v ruce a kouká na mě. Pomalu si skousne ret A..

tak další část is here:3 děkuju za komenty a votes:) snad se část líbí:)

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat