Uběhnul už týden a já jsem se málem unudila k smrti. Za pár dní jedeme s rodinou na dovolenou a já nemám koupené plavky a nic podobného.. Vezmu si tedy peníze a vyrazím do obchoďáku. Jsem v jednom obchodě se spodním prádlem a koho tam nepotkám. Justina. Co ten tady sakra dělá? A jo vlastně jsem zapomněla ,že tady jsou i mužské spoďáry a tak. Jdu za ním a bouchnu ho do zad.
"Au, co si to sakra" jakmile se otočí a uvidí mě tak se zarazí a nevýjde z něho ani hláska.
"co ty tady?" řekne asi po půl minutě s úsměvem na tváři.
"Musím nakoupit nějáké věci na dovolenou, co ty?"
"Já taky! Kam jedeš a kdy?" zeptá se zvědavě.
"Do chorvatska na začátku srpna, kam jedeš ty?"
"Představ si ,že tam jedu taky! Jedu s mámou tátou a jazzy s jaxonem" řekne a usměje se od ucha k uchu.
Po chvíli povídání zjistím ,že bude ve vedlejším hotelu. Super aspoň se tam budu mít s kým bavit. A myslím ,že rodičům to vadit nebude. Justina mají rádi. Potom se ke mně Justin něják připojí a pomáhá mi vybírat plavky a tak. Chodíme z jednoho obchodu k druhému a kupujeme věci. Každý sobě ,ale pomáháme si je vybírat navzájem. Nakonec skončíme ve starbucksu kde si koupíme horkou čokoládu a pomalu jí pijeme. Je neuvěřitelné ,že jsem našla někoho kdo by byl schopný semnou projít celý obchoďák. Neskutečný. Ale jsem ráda , že jsem si mohla s někým popovídat. Justin už musí jít ,protože musí pohlídat Jaxona. Já jdu už tedy taky domů. Jak dorazím domů vybalím věci z tašek a pomalu je ukládám do skříně a různých šuplíků. Když v tu někdo zazvoní. Jdu dolů a otevírám dveře. Nemůžu uvěřit svým očím.
Stojí tam velkej a malej Bieber. Ano Justin a Jaxon. Když mě Jaxon uvidí rozzáří se mu oči a okamžitě mě obejme.
"Ahoj Kath, šly jsme se s Jaxonem projít a tak jsem si říkal jestli bys nešla s námi. Třeba na pláž nebo tak" řekne Justin.
"Jo jasný klidně půjdu jen se skočím nahoru převlíknout" řeknu a utíkám po schodech do pokoje. Beru si černé tílko s nápisem „forever young" a riflové kraťásky. Jdu dolů kde si obouvám žabky a pomalu s klukama vyrážíme. Jaxon mě při cestě chytí za ruku a odmítá jí pustit. Na justinovi je vidno ,že žárlí. Beru Jaxona na ruce a povídám si s ním. Je strašně roztomilý. Krásný a šílený. Jako jeho brácha. Jaxon si opírá hlavu o mé rameno a jen tak kouká. Pomalu ho položí na zem a sedám si na písek u moře. Jen tak všichni 3 koukáme na vlny a pobřeží. Jaxon dělá s Justinem blbosti a já se jim jen směju. Jaxon mě obejme a Justin se na něj zašklebí. Bylo to tak srandovní ,že jsem se musela začít smát. Oba se na mě podívaly a já se začala smát ještě víc. Pak jsme se smály už všichni tři. Vstala jsem z písku a šla jen tak brouzdat nohama v moři. Justin s Jaxonem na mě koukaly a neříkaly ani slovo. Když v to..
tady je další část:x promintě ,že je tak krátká:/ a jinak děkuju všem belieberkám které dneska spamovaly twitter:') byli jsme několikrát ve světových trendech:3
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanfictionJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..