*po 3 měsících*
Achjo, s Justinem je to čím dál tím horší. Furt se hádáme. Nemáme na sebe vůbec čas. Tak jsem se rozhodla ,že půjdeme s Miley do jednoho proslulého klubu. Byla jsem nachystaná a jen jsem čekala na Miley. Když mě prozvonila vyběhla jsem před dům a sedla sem si k Miley do auta. Její řidič nás dovezl do klubu a tak to všechno začalo.
Vešly jsme do klubu a atmosféra byla opravdu dobrá. Zatančily jsme si na pár písniček a pak jsme zamířily k baru. Daly jsme si pár vodek s džusem a už jsme byli trošku více veselejší. Šly jsme zase na parket a tancovaly. Jenže mě se chtělo na záchod. Zamířila jsem tedy nejbližšímu záchodu a šla jsem se vyčurat.. když v tu se něco stalo. Uslyšela jsem jak někdo vykřikuje slova jako “Justine! Přidej. Dělej“ a tak podobně. Vylezla jsem tedy potichu ze záchodové kabinky a šla jsem k zrcadlu. Chvilku jsem poslouchala a připadalo mi to jako kdybych slyšela i Justina.
Okamžitě a bez váhání jsem rozrazila dveře té kabinky a hádejte kdo tam byl? Justin s nějákou zmalovanou šlapkou. Když jsem ho viděla okamžitě jsem mu vlepila facku. Chtěla jsem nadávat, křičet a řvát ,ale na nic jsem se nezmohla. Jediné co jsem zvládla vydat z úst bylo slovo..
“je konec“ řekla jsem a odešla jsem. Hledala jsem na parketu Miley a když jsem jí našla poprosila jsem jí jestli bychom mohly odejít, ona kývla a tak jsme šly ven z klubu a sedly jsme si do jejího auta které celou dobu stálo před klubem. Když jsme se rozjely začala jsem šíleně brečet. Miley se na mě dívala s otevřenou pusou.
“Byla jsem záchodě a by- byl tam Justin s nějakou štětkou, dala jsem mu facku ,řekla mu ž-že je konec a odešla. Na nic víc jsem se nezmohla Miley. Kdo ví kolikrát mě podvedl“ řekla jsem a vecpala jsem se Miley do náruče. Miley se mě pokoušela uklidnit ,ale nakonec to skončilo tak ,že jsem jí usnula v autě. Probudila mě až když jsme dorazily k mému baráku. Došly jsme ke mně a lehnuly jsme si do obýváku. Rodiče naštěstí nebyli doma takže to bylo v poho. Já jsem usnula a Miley taky.
…
“co se tady opovažuješ ještě přijít? Po tom co jsi včera udělal? Mám tě ráda,ale vypadni“ řvala Miley a mě to probudilo. Viděla jsem jak Justina vytlačuje ze dveří ,ale on jí odstrčil a šel do obýváku. Sednul si na sedačku a já jsem vstala.
“vypadni“ řekla jsem ještě zatím v klidu.
“Kath já ti to vysvětlím..“
“Nemusíš mi nic vysvětlovat. Včera jsem viděla dost. Kdo ví kolikrát se něco takového stalo. A teď tě prosím vypadni“ řekla jsem a rozeběhla jsem se do pokoje. Justin tam prý ještě chvíli seděl a pak odešel...
takže děkuju za 17k reads :') musím se vám přiznat,ale čekala jsem až dáte těch 17k abych vám to dala za odměnu:D a jinak už to začíná být zajimavější.. za pár části už bude konec:D akorát mě napadlo ,že bych něco udělala ,ale to vám napíšu uplně na poslední části ať vím jestli byste to chtěly nebo ne:) takže komentujteee a davejte votes:) další část přidám na vánoce!:)
Much love♥
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanfictionJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..