8-kapitola

2.1K 72 4
                                    

takže slíbená čáast:))

Od Jaka. Zavolala jsem mu tedy zpátky.

‘‘Co si chtěl?‘‘ řekla jsem naštvaně.

‘‘Tebe‘‘ zněl trochu přiopile.

‘‘Děláš si prdel? Nechlastej už‘‘ vyjekla jsem po něm.

‘‘Né, miláčku nedělám si srandu. Lusy mě omrzela a teď chcu zase tebe‘‘ pověděl prosivím tónem.

‘‘ Neříkej mi Miláčku! A Lusy? Pokud si pamatuju kvůli ní  jsme se rozešly a ťed tě omrzela ona když ještě před týdnem jsem tě omrzela já?! A jinak chtít je hezká vlastnost takže táhni do hajzlu‘‘ když jsem to říkala pomalu jsem zvyšovala tón hlasu.

‘‘Dobře jak chceš , ty mě ještě budeš prosit‘‘ jakmile to dořekl tak zavěsil.

Bylo asi půl 1 ráno a já si sedla před můj pokoj a brečela. Nevím proč,ale prostě jsem brečela. Když se přede mě někdo Postavil. Myslela jsem že to byl někdo kdo chce abych se ztišila. Ale ne, koukla jsem se nahoru svýma červeně probrečenýma očima a nademnou stál Bíbr.

‘‘Co tu chceš‘‘ řekla jsem a utřela jsem si slzy

‘‘Nevím. Slyšel jsem jak někdo na chodbě brečí. Šel jsem se podívat a byla si tu ty. Chci ti pomoct.‘‘ jakmile to dořekl podal mi ruku abych se zvedla.

‘‘nepotřebuju tvoji pomoc. Vystačím si sama‘‘ odseknu ho

Sedne si vedle mě a zírá na mě. ‘‘Jsi tak nádherná když se směješ. Nebreč, prosím. Usměj se‘‘ řekl a usmál se na mě.

‘‘Myslíš že tě poslechnu? Nějáký rady Bíbra mi jsou u prdele.‘‘ oprskla jsem. Stále tam seděl a zíral na mě. Koukal na mě jak brečím a nevím proč.

‘‘Hele tuším že mě asi nemáš ráda, ale já to mám v žívotě taky těžký‘‘ řekl a sklonil hlavu směrem k zemi.

‘‘Cože jak můžeš mít těžký život? Si Miliardář nemusíš si šetřit koruny, jako někteří.  Nemusíš se bát že umřeš hladem a tak.‘‘  odpověděla jsem a tupě na něho koukla.

‘‘Víš, možná se ti zdá že když jsem miliardář nemusím mít těžký život. Ale já ho těžký mám. Některé Beliebers mě opouští kvůli nové senzaci  One Direction, před pár dnami to byl rok co umřela malá Avalanna, Selena mě podvedla. A když se nemusím bát ,že druhý den nebudu mít co jíst tak dávám peníze lidem kteří tu starost mají. Dávám peníze na charity aby se někomu aspoň o malinko zlepšil život.‘‘  Jakmile to dořekl viděla jsem jak se mu vrhnuly slzy do očí. Do těch jeho Oříškově hnědých očí.

‘‘Tak to jsem nevěděla‘‘ řekla jsem smutně.  Bože Kathrin co to tu meleš?!  Vzpamatuj se!!

Po asi půl hodině povídání s Justinem jsem si ho celkem oblíbila. A změnila na něj trochu názor.  Chtělo se mi spát takže jsem Justinovi řekla ,že jsem unavená  a že už půjdu spát. On mi na to kývl a pomalu vstal ze sedačky. Potom mi podal ruku aby mi pomohl vstát. Šla jsem pomalu ke svým dveřím a slyšela jsem Justina jak šel zamnou. Odemykala jsem dveře a Juss mě mezitím chytl za boky a otočil. Zíral na mě jak já nevím na co a pak z něho vypadlo ,že by chtěl obejmout. Obejmula jsem ho a vešla do pokoje. Převlíkla jsem se do trika na spaní a šla si lehnout.

*Justinův pohled*

Je ještě krásnější než na pódiu. Ikdyž jsem nerad viděl jak jí stékají slzy po tváři musel jsem s ní mluvit. Možná už její nenávist ke mě trochu ustoupila. Po tom co jsem jí řekl si hrála furt na tvrdou holčičku ,která mě nenávidí. Ale potom už vypadala ,že jí mrzí to co mi řekla. Ale zvlášť jsem se divil když mě před jejím pokojem objala když jsem jí o to poprosil. Ještě včera večer by po mě nenávistí házela baráky.

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat