16-kapitola

1.8K 71 7
                                    

Když v tu dobu mi přišla sms.

‘‘Sem slyšela ,že u tebe Justin spal.“

“Takže on se ti pochlubil“

“Jooo a byl hrozně rád. Taky mi ukazoval vaše fotky“

“Miley ! nic nebylo.Naštěstí“

“Vždyť já nic neříkám“

Apřitom vím ,že si myslela že jsme spolu něco měly.  Ale nechala jsem to plavat  a šla jsem se osprchovat.  Tentokrát jsem si napustila vanu. Nalila jsem do ní pěnu do vany a čekala až se vana napustí. Potom jsem si do ní lehla a relaxovala. Za chvilku jsem usnula a pak jsem se málem utopila. Nakonec jsem si umyla hlavu a tělo. Vylezla jsem z vany a vypustila ji. Pomalu jsem si vysušovala své mokré vlasy až když jsem je měla suché šla jsem se oblíknout. Vzala jsem si černo- modré tepláky a dlouhé modré tilko. Napadlo mě ,že bych si mohla pomalu začít balit na tu cestu do Anglie. Vzala jsem si tedy svoje 2 kufry a začala balit. Jedu do Anglie na 2 týdny takže toho budu potřebovat moc.

Napíšu si seznam co všechno si beru.

15x triček

10x tílek

7x shortek

4x páry bot

20x spodní prádlo

14x párů  ponožek

1x žehličku na vlasy

6x tepláky

2x šaty

 To by mohlo být asi prozatím vše.Nic víc mě nenapadá. Odložím kufr ke skříni a jdu se koukat dolů do obýváku na televizi. Máma s tátou jsou ve Stockholmu a brácha jel s Carol a jejími rodiči na Krétu. Takže mám zatím celý barák pro sebe. Super co tu mám jako dělat? Achjo.

Zapínám si televizi a zrovna hrají televizní noviny. Řeší se tam něco co mě vůbec nezajímá tak to nevnímám a hraju na mobilu hry. Najednou zazní slovo “Cyrus“ a já se okamžitě kouknu na televizi.

“Mladá  zpěvačka Miley Cyrus  začíná dělat party.! Predevčírem u ní doma proběhla párty kde byl Justin Bieber a Kathrin Matewsová ,která mimochodem vyhrála 2.místo v x-factoru!“ No super to zase bude keců kolem toho. Nebudu to řešit. Za pár dní jedu do Anglie tak tam se odreaguju odevšeho. Mamka tam má kamarádku u které budu přespávat takže to bude dobrý. Konečně se mi splní sen a pojedu tam. Těším se nehorázně moc až se projdu  jen tak po Anglii. Teta říkala ,že se půjdeme třeba projet i do Paříže! To je taky super.

Vzpomínám si na to ,že jsem vlastně skoro 3 dny neviděla Carol a nehorázně mi chybí. Chystám se jí teda napsat sms na její dovolenou na Krétě.

‘‘Drahá Carol. Doufám ,že si to s martinem užíváte na té dovolené.! Nehorázně mi chybíš! Xoxo“

Po chvíli mi příjde od Carol odpověď. “Jasný užíváme si to tady.  A mám jen takovou otázku. Jak si mohla chodit s Jamesem?! Si blbá nebo co? Od té doby co jsi  byla druhá na x-factoru se chováš s prominutím jako blbec.“

“Carol? Doufám ,že je to jen nějaká sranda a ,že tohle nepíšeš ty. Tyhle slova docela bolí.“

“Píšu to já! Nevěříš mi? Nevěř!“

Takhle jsme si psaly asi půl hodiny a nehorázně jsme se pohádaly. Ano pohádaly jsme se přes sms ,ale i tak to bylo horší než ve skutečnosti. S touhle holkou jsem se pohádala 1x za dobu našeho kamarádství. Pamatuju si ,že to  tenkrát hodně bolelo. Bylo mi po ní smutno. Hrozně moc. Ano musím přiznat ,že na ní mám nervy někdy i já , ty její střídavé nálady vydrží jen hodně  dobrý člověk. Nakonec jsme se usmířily. Ona pak odjela do států a neviděly jsme se.A teď? Další hádka ,která bolí čím dál tím víc. Musím říct ,že jsem o ní někdy neříkala  hezké věci. Ona to ví ,ale i tak tu holku nehorázně miluju. Jsem její  kloboukovej princ a ona moje královna. Cítím jak se mi hrnou slzy do očí a najednou mi už stékají slzy po tváři.  Vezmu si mobil a  chystám se napsat sms. Náhodně vyberu číslo a je to právě Justin. Napíšu mu tedy sms.

“Justine? Nechceš se stavit? Potřebuju obejmout. Kdyžtak přijď , budu u sebe v pokoji. Není zamknuto tak normálně vejdi.“

Za asi 5 minut mi někdo klepe na dveře a pomalu je otevírá. Ano byl to Juss. Viděl mě a mé stékající slzy okamžitě mě objal.

“Co se stalo?“

“Pohádala jsem se s Carol“

Objal mě ještě víc a já brečela dál. Znáte takový ten pocit když vám někdo chybí a vy tomu druhému možná taky a možná taky ne? Je to divný pocit. Sice s přibývajícím časem už jsem tolik nebrečela ,ale i tak  jsem se cítila strašně. Že jsem  jí ztratila. Justin mě najednou přestal objímat a začal zpívat. Zpíval písničku “Be alright“. Ta písnička se mi vhrnula do hlavy a zpívala jsem si jí zároveň s ním. Justin dozpíval  a usmál se na mě.

Pak dodal- “ Don't you worry , cause everything's gonna be alright“ a zase mě pevně objal.

“Justine děkuju“

“Za co Kath?“

“Za to ,že mi takhle pomáháš“

“Za to se neděkuje.“

Obejmula jsem ho tak ,že skoro nemohl dýchat.Po chvíli jsme se už neobjímaly a  jen tak si povídaly. Najednou jsem se zeptala.

Táák:p tady je další část:) a další přidám ve střeedu:) doufám ,že se líbí:) takže dávejte komenty a votes:)

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat