Pomalu jsme se tedy vydaly k výtahu . Bylo chvíli ticho ,ale dole v restauraci jsme se rozpovídaly. Je to opravdu milá holka.
‘‘A co kluci Kath?‘‘ zeptala se mě zvědavě. Koukla jsem na ní a řekla jí všechno o Jackovi. Co mi udělal a tak. Ona mě chápala , říkala že se jí to taky stalo. Ale její výraz zůstal stát když viděla moje pořezané ruce.
‘‘Proč sis to udělala?‘‘ zeptala se mě a ukázala na mojí ruku.
‘‘Kvůli Jaka.‘‘ odpověděla jsem a zakryla jsem to mikinou.
‘‘Děláš to často?‘‘ zeptala se mě a uhnula pohledem.
‘‘Ne. Před rokem jsem to dělala furt. Nechtěla jsem žít a Jake mě z toho všeho vytáhnul a teď když mě opustil nevydržela jsem to .‘‘ odpověděla jsem a upřeně jsem se na Miley zadívala.
‘‘Slib mi ,že to už nikdy neuděláš‘‘ jakmile tohle dořekla upřela její pohled na mě.
‘‘Slibuju‘‘ odpověděla jsem a napila se skoro studeného čaje. Dál jsme si jen tak povídaly až jsme si všimly že už je půl desáté a měly bychom jít spát abychom byli zítra fit. Zaplatily jsme čaj a šli směrem k výtahu. Když výtah přijel obě jsme zároveň nastoupily a zmáčkly číslo našeho patra. Když výtah zastavil v našem patře tak jsme se rozloučily obejmutím a šla každá do svého pokoje.
Pohled Miley
Kathrin je opravdu moc milá holka a nemá moc štěstí v lásce po tom co mi říkala. Taky mi ukazovala její videa kde tančí a musím říct tančí skvěle.
***
‘‘CRRRRR,DRRNRNRNR,CRRR‘‘ probudí mě náhle zvuk budíku. Vstanu z postele a pořádně se protáhnu. Jdu směrem k oknu a z té výšky ve které jsem se mi zamotá hlava. Jdu tedy do koupelny a svlíkám ze sebe oblečení. Pustím sprchu a pomalu do ní vcházím. Teplý proud vody mě osvěží. Vylezu pomalu ze sprchy a otírám se ručníkem. Koukám na sebe do zrcadla a pomalu si oblíkám spodní prádlo, černé šortky a tilko. Vlasy si dám do drdolu a jdu dolů do jídelny. Po cestě potkávám Miley . Pozdravím ji a jdu dál. Najednou na mě z konce chodby řve ‘‘Kathrin‘‘ já se otočím a je to Amanda. Když mě doběhla obejmula mě a zeptala se jestli semnou může jít na snídani. Já sem jí to kývla a šly jsme do jídelny.
‘‘Kath a jak si se vůbec vyspala?‘‘ zeptá se mě Amanda a usměje se.
‘‘Jo docela dobře, jak ty?‘‘ odpovím a také se na ní usměji.
‘‘Jo fajn akorát asi ve 2 ráno si to rozdával nějaký pár přímo patro nademnou. Ta baba řvala jako kdyby ji snad na nože braly‘‘ jakmile to Am dořekla šíleně sem se začala smát. Nevím proč ,ale přišlo mi to hrozně vtipné. Konečně jsme došly do jídelny kde bylo narváno až k prasknutí. Vybraly jsme si něco k jídlu a šli najít nějaký stůl. Po chvíli přišly porotci a řekly nám co dneska budeme dělat. Takže ve 3 odpoledne máme zkoušku a to je vše?
‘‘Počkat oni nám daly vysílání už dneska? Vždyť je čtvrtek né pátek.‘‘ zeptám se zvědavě Amandy.
‘‘Ale vždyť je pátek.‘‘ odpoví mi a nasadí chytrácký výraz. A já se kouknu na mobil a on je fakt pátek.
‘‘No nic jdu nahoru zkoušet, tak zatím‘‘ řeknu Amandě a odsunu se od stolu. Pomalu čekám než dojede výtah a přemýšlím co se asi děje doma. Najednou přijede výtah já do něj vstupuji a mačkám číslo poschodí. Za malou chvíli jsem u mě v pokoji a trénuji.
*O pár hodin později*
Už bych se měla nachystat za 20 minut mám být dole říkám si v duchu. Obleču si tedy volné třičtvrťáky a černé tílko. K tomu si vezmu černé vansky a pomalu vycházím z pokoje. Po cestě potkávám Miley tak s ní jdu do zkušebního sálu.
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanfictionJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..