63-kapitola

954 58 12
                                    

Po chvíli jsme si s Justinem oblékly trička a šly jsme si lehnout dolů k tomu velkému krbu. Bylo tak dobré sedět u vaší milované osoby.. v chatě, u krbu..a jen tak si s ním povídat..

*po 10 měsících*

Už je to tady.

“Paní Bieberová tlačte! Už vidím hlavičku!“ říká mi doktor.

Ano ležím na porodním sále a rodím. Přesně před 9 měsíci jsem zjistila ,že jsem těhotná. Justin měl takovou radost. Už začal zařizovat pokoj aby byl zároveň pro holku a zároveň i pro kluka. Jelikož jsme nechtěly vědět pohlaví tak to pro nás bude překvapení to naše děťátko. Ale chci vám jen říct, porod je hrozný. Je to jako kdyby vám meloun procházel nosní dírko. Au. Ale já to přežila protože Justin byl celou dobu semnou a uklidňoval mě.

“Gratulujeme , máte krásnou holčičku“ řekl doktor a sestřička mi ji podala. A já jsem se poprvé podívala na mojí krásnou holčičku, sice plakala ,ale i tak byla krásná. Měla krásné hnědé oči. Pojmenovaly jsme ji Elis. Elis Bieber. Justin si jí pochoval a nemohl se jí nabažit, byla pro něj něco jako vánoční dárek.

22.2.2014 v 17:56 se Elis narodila.

S Justinem jsme byli ti nejšťastnější rodiče a snažily jsme se aby se Elis měla co nejlépe. Taky se nám to dařilo. Elis rostla a rostla, už jí nebylo jen pár měsíců.. už jí bylo 15 let. A za tu dobu se toho hodně událo..

Justin se začal více bavit s Lilem Twistem a dalšími chlápkami kteří ho táhly dolů.. Začal pít. A to dost.. skoro každý den byl na nějaké párty mezitím co já jsem hlídala malou tak on byl na párty a užíval si. Kdo ví kolikrát mě podvedl. Potom jsem ho donutila jít na léčení.. vyléčil se ,ale zase do toho spadnul. Nevydržela jsem to. Jednou když přišel opilý z jedné párty tak jsem mu řekla všechno co jsem v sobě skrývala už 2 roky. Opravdu, ale opravdu všechno. A víte co? On mě zbil.

Nezmohl se na nic jiného než aby zmlátil holku. Byl to opravdu frajer. Druhý den od toho co mě zbil jsem se s Elis sbalila a odešla jsem. Odstěhovaly jsme se pryč, daleko od něj. Začaly jsme s malou žít normální život, všechno od znova. Našla jsem si novou práci, nové bydlení a nového přítele.

*po 6 letech*

Už je to 19 let od té doby co jsem se s Elis sebrala a odešla od Justina. Už dlouhých 19 let. Elis už žije svůj život, má vlastní práci,bydlení a přítele. Občas mě chodí navštěvovat. To mi připomíná ,že by se dneska měla stavit.

“Cink,cink“ ozval se domovní zvonek a já už vím ,že je to Elis. Pozvala jsem jí dál a řekla jsem jí ať si jde sednout do obýváku ,a že za ní za chvíli příjdu hned co udělám kafe.  Když jsem udělala kafe tak jsem přišla za ní do obýváku a sedla jsem si. Povídaly jsme si ,no tedy jako vždycky.

“mami kde je Rayen?“ zeptala se Elis. Zapomněla jsem vám říct ,že Ryan je můj přítel.

“Musel jet na obchodní cestu.proč se ptáš?“

“Jen tak. A jo mami můžu se tě na něco zeptat?“

“Jistěže můžeš“ řekla jsem a chytila jsem Elis za ruku.

“Kde je táta? Myslím můj pravý táta. Co se stalo?“ řekla s semkla rty do jedné pevné linky.

“Víš Elis.. tvůj táta no prostě .. odešla jsem od něho“

“proč?“

“asi si to nepamatuješ ,ale celé dětství si strávila jen semnou a mými kamarádkami. Justin totiž chodil každou noc na párty, byl alkoholik. Šel na léčení ,ale zase do toho spadnul. Jednoho dne jsem se naštvala a řekla jsem mu všechno co jsem celou dobu držela v sobě. Ale když jsem mu to řekla tak on mě zbil. Druhý den jsem se sbalila a odešla jsem. A ty semnou.“ Řekla jsem a vybavily se mi všechny ty věci ,které jsem s Justinem zažila. X-factor, Chorvatsko, to když zamnou přišel k tetě, jak jsme s Jaxonem blby na pláži a prostě všechno..

“Mami ,ale ho mrzelo ,že si odešla“ řekla Elis a já jsem zkameněla.

“jakto,? Jakto víš?“ vykoktala jsem ze sebe.

“protože jsem s ním mluvila“

“kdy?“

“dneska, no před pár hodinami, nechci ti lhát stojí před dveřmi“ řekla Elis a šla ke vchodovým dveřím,otevřela je a já jsem ho uviděla, toho teď už muže kvůli kterému jsem tolik plakala.

“Kath..víš já ,chtěl bych se ti omluvit“ řekl a vešel bez dovolení dovnitř. Nechtěla jsem ho vidět ,ale taky jsem nechtěla ať se hádáme před Elis.

“Byl jsem debil já vím, neměl jsem tě zbít ,ale víš já..byl jsem opilý..“ řekl to s takovým klidem jakoby se nic nestalo.

“nechci tě vidět. Prosím odejdi“ řekla jsem a odešla jsem k oknu. Uslyšela jsem jak někdo odchází ,otočila jsem se a uviděla jsem ,že je Justin pryč. Spadnul mi kámen ze srdce.  Konečně. Otočila jsem se zpátky k oknu což jsem dělat neměla.. uviděla jsem Justina jak přechází po ulici,jenže  v tu chvíli se z poza rohu vynořilo auto,které Justina doslova Přejelo. Viděla jsem to. Na vlastní oči. Okamžitě jsem se rozeběhla ven a volala jsem záchranku. Záchranka sice hned dorazila,ale nepomohla mu. Byl na místě mrtvý. Po pár týdnech se konal pohřeb a já s Elis jsme byli pozvané.. pohřeb proběhnul tak jako každý jiný pohřeb a když skončil okamžitě jsem se odebrala domů.

Ryan byl už doma ze služební cesty a tak se o mě postaral. Nakonec jsem musela k psychiatrovi ,protože jsem z toho všeho měla pořád výčitky ,že to bylo kvůli mně.protože kdybych ho nechala to vysvětlit nic takového by se SNAD nestalo. Když  jsem nakonec  byla už trochu vyléčená z toho ,že jsem si přestala myslet ,že je to kvůli mně tak se před mým domem nahrnulo několik set lidí. Malých holčiček, velkých žen a dokonce i mužů ,kteří křičely ,že za Justinovu smrt můžu já. Vylezla jsem ze dveří a chystala jsem se to udělat..

“ehm..ehm takže pro všechny asi fanoušky Justina. Justin se teď musí asi obracet v hrobě když vidí co děláte. Kdybyste věděly proč jsem od něj odešla byli byste ticho,ale já vám to nechci říkat. Takže prosím jestli jste opravdu jeho věrní fanoušci ,odejděte. To že mi budete stepovat před barákem mu život opravdu nevrátí“ řekla jsem a chystala jsem se odejít. Zastavila mě ,ale pochodeň ,která spadla přímo vedle mých nohou. Otočila jsem se a uviděla jsem hodně lidí ,kteří držely v ruce pochodeň. Začaly to po mě házet…..

Elisin pohled.

Házely po mamce pochodně. Různé kovové věci a tak. Nakonec to skončilo tak ,že shořel mamčin a Ryanův dům, Ryan uhořel a mamka uhořela taky. Nic mi na světe nezůstalo. Jen Chaz můj přítel.

___________________________KONEC_________________________________________

DOUFÁM ,ŽE SI TOHLE PŘEČTE CO NEJVÍCE LÍDÍ!

takže chtěla bych poděkovat VŠEM co četly tuhle story. Ani nevíte jakou radost mi udělalo když jsem měla prvních 1,000 reads..<3 a teď? 50k :') Nečekala jsem ,že se to bude líbit tolika lidem. opravdu ne. Vím ,že asi není tohle konec jaký jste chtěly, ale já jsem to tak chtěla.. Kdyby někdo chtěl abych psala dál tuhle story. Řeknu vám to hned- pokoušela jsem se to něják dopsat,že by to byl příběh o Elis. ale když tam není Justin není jakoby o čem psát.. takže ještě jednou DĚKUJU VŠEM ZA TO ,ŽE JSTE TADY BYLI SEMNOU A TOUHLE STORY TAK DLOUHO♥♥♥

Jinak s psaním nepřestávám, je tady ještě story Breaking point a ta ještě končit nebude:)

Ještě jednou děkuji♥♥

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 12, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat