41-kapitola

1.4K 57 0
                                    

“ano, byl to můj dětský sen pracovat s tebou.“ Vyhrknula jsem ze sebe. Ona se zasmála a podala mi papír. Na tom papíru byla napsaná Smlouva. Podepsala jsem jí.  Zkusily jsme si s Avril zatančit a zazpívat na jednu písničku. Ona zpívala a já tančila.  Ikdyž jsem neuměla kroky k té její písničce nějak jsem si je vytvořila z ostatních co umím. Vypadalo to dobře. Skončila písnička a my se posadily.

“Takže za 3 dny nás čeká mini koncert v Arizoně. Budem muset zítra zkoušet a pozítři už vyjedem aby se to stihlo nachystat a tak ok? Ještě ti zavolám.“

“Okey, tak já už půjdu zatím.“ Řekla jsem a pomalu jsem odešla. Ty jo , za 3 dyn už první vystoupení. Ale teď mi to došlo. Neuvidím Justina. Jediná možnost je ,že za ním dojdu teď. Zapínám tedy mobil a vytáčím jeho číslo.

“Ahoj si doma?“ řeknla jsem jakmile to zvednul.

“jo jsem proč?“

“za 10 minut jsem u tebe ok?“

“ok“ řeknul a já jsem zavěsila. šla jsem pomalu k Justinovému domu a vešla jsem dovnitř. Hledám ho po celém bytě  když ho zahlédnu na zahradě. Ležel na lehátku u bazénu. šla jsem  za ním zezadu a zakryla jsem mu oči.  On se okamžitě zvednul a přitáhnul si  mě k sobě. Dal mi pusu ,ale ta pusa jen tak nezůstala pusou. Začaly jsme se líbat. Jako vždycky ovšem. Okamžitě obplétám nohy okolo jeho pánve a on je pevně drží. Když skončíme tak mě položí na zem a dává mi letmou pusu.

“tak co ta práce?“ zeptá se a upřeně se mi podívá do očí.

“kvůli toho jsem tady. Mám jí. Ale .. za 3 dny má Avril Mini koncert v Arizoně. No a zítra musíme zkoušet, pozítří už vyjíždíme abychom všechno stihly. Takže s tebou můžu být jen dneska..“ řeknu a skloním hlavu.on mi ji Jedním prstem zvedne a usměje se.

“jsem rád, že máš tu práci. Chápu ,že teď na sebe nebudeme mít asi čas, ale my si to vynahradíme jindy ok shawty?“  řekne  a usměje se na mě.

“ok“ řekla jsem  a pevně jsem ho obejala. Je odpoledne a ještě je celkem teplo tak jsem se rozhodnua ,že se svleču do spodního prádla a skočím do bazénu. Když jsem to udělala Justin na mě koukal s otevřenou pusou.

“Tak co? Budeš tam jen tak čumět a nebo půjdeš ke mně do bazénu?“ řeknu a on už v tu chvíli skáče do bazénu. Jakmile se vynoří tak na něj hned skočím a okamžitě ho potopím. A takhle to je asi ještě 5x po sobě.  Pak už ho to přestalo bavit a tak mě zastavil v tom abych ho potápěla. A jak? Přitlačil mi ruce ke zdem bazénu a pevně se ke mně přitisknul. Zadíval se mi do očí a pomalu se přibližoval k mým ústům. A začal mě líbat. Když se zase oddálil cuknul hlavou směrem k domu a já vím co tím myslel. Okamžitě jsem vyšla z bazénu a šla  do baráku. Spíše do Justinového pokoje. Rychle jsme  ze sebe servaly oblečení a s ničím jsme se nepáraly. Okamžitě začíná, dovnitř,ven,dovnitř ven a stále tak dokola.  Měnily jsme polohy, tempa všechno. Takhle jsme to dělaly asi hodinu a půl. Pak jsme padly vysílením. Koukla jsem na hodiny a bylo 7. Musela jsem jít už domů,protože jsem si musela zabalit věci a tak. Justin mě tedy odvezl domů. V autě jsme si daly pár polibků a já jsem šla domů.

Přišla jsem domů a řekla jsem rodičům o té práci. Byli nadšeni. Pak jsem šla za Martinem mu to říct.

“čau brácha, už jsem ti říkala ,že mám novou práci? Asi né že?“

“čau, no to teda neříkala. Tak se pochlub“

“Budu tanečnicí Avril Lavigne. Chápeš to? Bez tvé pomoci bych to nedokázala!“ řekla jsem a pevně ho obejmula až jsme spadly na zem. Když jsme vstaly tak jsme si daly s bráchou high five a já jsem šla do pokoje balit.

Vytáhla jsem si tedy kufr a dala jsem si do něj pát tanečních tepláků, trička, tílka,kraťasy a spodní prádlo. Potom jsem si dobalila jsem  drobnosti jako je žehlička, kosmetika a tak.

Když jsem měla tedy už částečně sbaleno lehla jsem si na postel a zapnula jsem si Notebook. Jen tak jsem se dívala po internetu a natrefila jsem na jedny úžasné taneční tepláky. Musela jsem si je hned objednat. Pak jsem si tak objednala asi ještě tak 5 věcí. Dohromady to byli věci tak za 20k už. Vypnula jsem tedy hned notebook protože vím ,že bych nakonec skončila ještě s větší částkou. Položila jsem Notebook na stolek vedle postele a pomalu usnula.

Tak tady je nová čáast:) a předem se omlovuám tahle část je o ničem-.________.-:DD

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat