26-kapitola

1.6K 67 1
                                    

Jakmile mám  dojedeno odeberu se z kuchyně a jdu do pokoje. Píšu sms Miley.

“V kolik dneska příjdeš?“

“Kolem třetí?“

“ok budu tě čekat“

Kouknu na mobil a zjistím ,že mám ještě spoustu času a tak si obléknu černé shortky a červené tílko beru skate a jdu se projet. Projíždím se jen tak kolem pláže  a nedívám se před sebe, jen tak jezdím s hlavou dolů. Najednou do mě někdo při jízdě vrazí. Spadneme oba dva na zem.

“Mohl by sis dávat pozor ne?“ vyjeknu aniž bych se podívala kdo to je.

“Promiň“ řekne a já podle hlasu už vím kdo to je. Justin. Kouknu před sebe a je to fakt on.

“Ježiš promiň nevěděla jsem ,že si to ty“ řeknu a usměju se na něho.

“jojo dobrý, nejdeš se projít po pláži? Jen tak“ řekne a já kývnu. Pomáhá mi vstát ze země a pomalu jdeme. Stojíme u moře a máčíme si nohy ve vodě. Tak krásný pocit. Procházíme se jen tak a povídáme si.

“Proč si teda tak rychle odjela?“ zeptá se zvědavě Justin.

“Pojď trochu dál“ řeknu a ukážu na jeden most kde si chci jít sednout. Jdeme tam a já se pomalu chystám mu to říct.

“Justine vím ,že se budeš vztekat,budeš mít nervy ,ale prosím nikomu nic nedělej.“

Kývne hlavou a já začínám s povídáním.

“No víš.. ten den jak si musel odjet jsem šla do jiného klubu a byl tam Niall. Měla jsem v sobě už hodně drinků a všeho takže jsem mu vylítla po puse. Potom mě dotáhnul k němu domů a tam.. Mě znásilnil.“  Jakmile to dořeknu Justinovi se mírně otevřou ústa a já jen semknu rty do jedné pevné linky.

“To jako vážně?!“ řekne Justin.

“ano“ řeknu a sklopím hlavu. Justin mě chytí mírně za bradu a hlavu mi zvedne.

“Usměj se, máš krásný úsměv.Každý má právo ho vidět. Kašli na ty debily z One direction a směj se. Oni na to jednou taky doplatí“ řekne a já se okamžitě usměju. On se usměje taky a pak mě obejme. Po chvíli už musím domů abych stihla všechno nachystat něž příjde Miley. Loučím se s Justinem a jedu domů. Doma jsem během asi 15 minut a tak teda začínám připravovat věci na večer.

Vše už mám připravené a tak jen čekám kdy příjde Miley. Po chvíli zvoní zvonek a já jdu otevřít. Přede dveřmi stojí Miley ,která mě hned obejme a pozdraví. Jdeme ke mně do pokoje kde si pouštíme televizi a povídáme si. Pak si zapneme film a u toho jíme popcorn.  Po chvíli nás film přestane bavit tak ho vypnem a děláme kraviny. Vyběhneme na zahradu a tam se různě mlátíme a tak. Jakmile přebiju Miley tak se ocitnu na trávě a Miley mi zaléhává břicho. Já jí shodím azase se pereme. Zase nás to po chvíli přestane bavit a tak si jdeme pro nějaké jídlo do kuchyně. Potom mě napadlo co takhle kouknout na starou Miley? Ano na Hannu Montanu.  Vzala jsem tedy Miley a zatáhla jí to obýváku kde jsem pustila Hannu. Uněkteržch díli jsme se hodně nasmály , koukaly jsme na to celý večer a furt se jen a jen smály. Nakonec  Miley usnula na pohovce tak jsem vypla televizi a  taky jsem usla.  Probudila jsem se ráno a šla jsem udělat snídani. Udělala jsem nám tousty a čaj. Za chvíli už se vzbudila i Miley a tak přišla do kuchyně a čekala až to dodělám a sednu si ke stolu. Po snídani jsme si chvilku povídaly a pak Miley jela domů.

Byla sobota a já nevěděla co budu dělat. Nechtělo se mi jen tak sedět doma a nic nedělat. Vzala jsem tedy mobil a napsala Justinovi sms.

Promintě ,že jsem to ukončila takhle ,ale přece jenom něco se musí nechat na další části:D:3 a Jinak všem DĚKUJU za 5 000 reads! jsem neskutečně ráda, že tuhle story někdo čte a tak:) moc moc děkuju. Much love ♥

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat