Obejmula jsem ho tak ,že skoro nemohla dýchat.Po chvíli jsme se už neobjímaly a jen tak si povídaly. Najednou jsem se zeptala co Selena,Beliebers, Práce a tak..
‘‘Selena? Stále jí volám,píšu a doufám ,že mi to někdy zvedne nebo mi odepíše na sms. Beliebers? Co k nim? Jsou to mí miláčci. Bez nich bych byl nic. Úplně nic. Někdy před spaním nad nimi přemýšlím a říkám si jestli jsou v pořádku, jestli se jim něco nestalo a tak.. a práce? Ta by nemohla fungovat bez Beliebers. A děkuju jim za to ,že jsou. Ikdyž mě teď někteří opouštějí. Buď kvůli nové skupině 1D a nebo kvůli tomu ,že si dám jednou za pár týdnu zpátky hairflip. Nebo kvůli drbům. Stále jen čekám kdo mi nakonec zbyde a kdo jde pravý Belieber“ dořekl to a já jsem viděla jak se mu vhrnuly do očí slzy. Do těch jeho hnědě oříškových očí se mu nahrnuly slzy. Po chvíli už jsem viděla jak mu stéká první slza po tváři. Okamžitě mu tu slzičku setřu a řeknu mu “Don’t you worry , cause everything’s gonna be alright‘‘ on se usměje a kousne se do rtu.Vzala jsem mu mobil a koukla se na ty naše fotky. Jednu z nich měl na tapetě. A zrovna tu nejtrapnější. Ale i tak se mi líbila. Zapla jsem mu instagram a nahrála tam tu fotku. “Because she is crazy! PS: she wrote this“ tohle byl popisek k ní. Justin se začal smát protože se mu ta fotka taky líbila. Vstaly jsme a šly jsme pomalu do kuchyně kde jsem udělala jídlo.
“Máš příští týden čas?“ zeptal se mě zvědavě Justin.
“Nemám , v pátek jedu do Anglie na dva týdny“
“Aha, budeš mi chybět“
“Aww“ řekla jsem a usmála se.
Justin po chvíli odešel a já si ještě dala nějaké věci do kufru.
*po pár dnech*
Dny ubíhaly jako voda a já už dneska jedu do Anglie! Jak já se těším. Sice to s Carol furt není ok ,ale musím si to užít! Pomalu jsem vycházela z baráku a zamykala vchodové dveře. Měla jsem na sobě červené boty Vans, černé legíny a dlouhé modré tílko. Pas, klíče,mobil a peníze mám takže můžu jít. Před barákem na mě čekal děda který mě vezl na letiště. Za chvilku už jsem byla v letištní hale a procházela kontrolou. Čekala jsem na letadlo a jen tak přemýšlela když najednou mi přišla sms.
“Budeš mi moc,moc,moc chybět!“
Aaano náš starý dobrý kamarád Justin. Neodepsala jsem mu a jen se usmála. Najednou hlásily ,že naše letadlo už je připraveno a tak můžeme nastupovat. Sedím u okýnka a vedle mě zatím nikdo nesedá. Čekám až se někdo přiřítí s letenkou na moje místo a sedne si vedle mě. Najednou si ke mně už konečně někdo sedá. Pozdraví mě a já mu pozdrav vracím. Letmo na něj kouknu a někoho mi připomíná ,ale nemůžu si vzpomenout koho.
“Ahoj já jsem Niall Horan, vypadá to ,že spolu musíme vydržet celou cestu“ řekne a usměje se.
“Ahoj já jsem Kathrin Matewsová, no asi to tak vypadá no“
“Nejsi ty ta z toho x-factoru? Ta co to táhne s Jamesem?“
“Jo jsem to já ,ale s Jamesem už to dávno netáhnu. Jen mě využil. Ty si jeden z One Direction že?“
“Jo“
“Divím se ,že tady neječí spoustu těch vašich fanoušků,že tě vidí“ řeknu a usměju se na něj
“No ,zatím je to dobrý“
Chvíli si povídáme a za chvíli bliká světýlko na upozornění ,že se máme zapnout. Pomalu se rozjíždíme po runveji a vzlétáme. Po chvíli už jsme v oblacích a my si s Niallem zase začínáme povídat.
“Znáš Justina Biebera?“ zeptá se mě vyzvídavě.
“Jo jsme docela dobří kamarádi ,proč?“
“Jen tak“
“Říkál mi ,že spousta jeho fanoušků přešla k vám.Dost ho to mrzí“
“Jo já vím taky mi to říkal. Ale není to naše ani jeho chyba. Ikdyž možná trochu naše protože jsme noví a ti Beliebers chcou vyzkoušet něco nové ,ale myslím že ti praví zůstanou navždy“
“Taky si to myslím.“
Potom jsme nějak změnily téma a skoro nevnímaly okolí. Najednou už jsme přistály a já se lekla protože jsem to vůbec nečekala. Niall mi dal rychle ruku na pusu abych nedělala rachot.
Pomalu vystupuju z letadla a Niall mě nečekaně zastavuje.
“Můžu tě tady provést?“ nabízí se
“Mám tady tetu“
“Aha“ skloní hlavu a odchází
“Nebo počkej, řeknu jí že mám průvodce“ řeknu a usměju se na něj. On pomalu zvedá hlavu a usmívá se.
“Ok tak tady máš moje číslo a napiš mi“ dořekl a odešel. Potkala sem ho sice ještě u čekání na kufry ,ale nebyl čas si povídat. Na mě čekala teta a tak sem šla. Uviděla jsem jí a rozeběhla jsem se za ní. Pevně jí obejmula a dala pusu na tvář. Šly jsme pomalu k autu a povídaly si. Řekla jsem jí ,že jdu dneska se projít po okolí a ona souhlasila. Musím říct ,že teta je opravdu fajn ženská a že ty 2 týdny s ní budou hodně dobrý! Po chvíli už jsme u tety doma a ona mi ukáže kde mám pokoj. Já si pomalu vybalím a chystám se převlíknout. Jenže nevím co si vzít. Vyberu si teda riflové potrhané jeansy, růžovo- bílý nátělník a černou čepici s nápisem “rawr“ . Beru do ruky mobil a volám Niallovi.
“Takže kdy a kde?“
“Za 20 minut u Big Bena“
“Ok, beru si skate“
Pomalu vytahuju skate z kufru a beru si do ruky černý conversky. Jdu pomalu ke dveřím a v tu chvíli mě zastaví teta.
Takže tady je další část a omlouvám se že jsem ji nepřidala včera ,ale uplně jsem na to zapomněla:) za to vám přidám další část zase zítra:)
Pokud se líbí tak komentujte a dávejte votes:)
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanficJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..