53-kapitola

1.1K 59 7
                                    

“první dáma potom pán“ řekl a rukou ukázal směrem ven. Jak sladké. Vyšla jsem ze dveří a Justin mi byl v patách. Pomalu zamknul dveře a  šel za mnou. Já už jsem čekala až odemkne auto a já do něj můžu nastoupit. Když ho už konečně otevřel nastoupily jsem a připoutala jsem se. Justin nasedl hned po mě. Pomalu startoval auto a přitom si zapínal pásy.

“kam vůbec jedeme?“ zeptala jsem se zvědavě.

“na zámek“ řekl Justin a usmál se. Ach, tak tohle by mě nikdy nenapadlo. Justin a zámky ? no uvidíme. Jedem už asi hodinu ,ale stále jsme k žádnému zámku nedorazily. Nakonec jsme asi po 2 hodinách dorazily k jednomu bílému zámku. U hlavní brány jsem viděla nápis “OHEKA CASTLE“ vypadal strašně krásně.  Když jsme zastavily na parkovišti čekala na nás už průvodkyně. Justin zamknul auto a pomalu mě dohnal. Když byl u mě propletl jeho prsty s těmi mými a dal mi pusu do vlasů. Pomalu jsme šly směrem k průvodkyni.

“dobrý den, Těší mě Bieber a tohle je má přítelkyně Kathrin“ jakmile to Justin dořekl tak si podal ruku s průvodkyni, ta zrudla. Poté jsem si s ní potřásla já a mírně jí ruku zmáčkla jako znamení ,že je Justin můj a tak ať ho nechá na pokoji. Zdá se ,že to pochopila. Jemně se na mě zamračila a poté se na patě otočila a vešla do obrovských dveří.

“takže tady je taková „malá“ předsíň“ to malá zdůraznila v uvozovkách.

“zde výjdeme po schodech a ocitneme se v hlavní místnosti. Neboli v takovém obýváku.“ Řekla a ukázala na dveře. Pomalu je otevřela a my vešly dovnitř. Bylo to tak krásně starobylé. Všechno bylo dřevěné , všude jen obrazy. Žádný luxus jako teď prostě úplně normální ,ale mě se to líbilo. Byla tam knihovna přes celou stěnu a v ní byli samé knihy. Po chvíli jsme se dostala k dalším dveřím.

“tak a teď stojíme u dveří od jedné z ložnic“ řekla průvodkyně a otevřela je. Nemohla jsem uvěřit svým očím. Měla jsem otevřenou pusu dokořán. Takovéhle vybavení pokoje jsem nikdy neviděla. Vypadalo to jako mučírna. Velká červená mučírna se spousty různými  bičíkami. Všude jen bičíky. Buď na  nich byli třásně nebo třásně s korálky ,ale prostě nechápala jsem to. Koukla jsem na Justina a ten si pozorně prohlížel pokoj jako by se mu líbil. Nedivila bych se mu, je to kluk takovýhle věcičky se mu líbí. Ale nelíbilo se mi kdyby ty věci chtěl domů. Fujky. Radši už bych šla do jíné místnosti. A povedlo se. Vracíme se zpátky do obýváku a přecházíme před chodbu. Najednou jsme se objevily v nějakém holčičím pokojíčku. Ten pokoj byl celkem velký byli tam dvě postele. Jedna byla růžově povlečená  a ta druhá zeleně. Vypadalo to jako pokoj  2 sourozenců.  Holky a kluka.  Rozhlížený jsme se po pokoji a já uviděla malinký domeček pro panenky. Skoro stejný jako jsem vždycky mívala u mé babičky. Kousek od domečku ležely autíčka. Malé dřevěné autíčka. Brácha měl podobné.

Přišlo to na mě.

Vzpomenula jsem si na to jak jsem si s bráchou vždycky hrála. Já jsem si hrála s domečkem a on s autíčky, vždycky jsme se nějak sjednotily a hrály si spolu. Tolik vzpomínek , na jednu jedinou osobu. Osobu se kterou jsem toho zažila nejvíce. Brácha se kterým sem vyrůstala. On který mi vždycky pomohl a když jsem brečela tak se mi pokusil vždy spravit náladu. Cítím to.. cítím jak se mi slzy hrnou do očí. Pomalu pouštím Justinovu ruku a procházím se pokoji. Jsem k němu i k průvodkyni zády a cítím jak mi stéká slza po tváři. Pomalu zvedám ruku a utírám si stékající slzu rukávem od mikiny. Proč sakra. Proč mě musel opustit. Znovu se vracím k Justinovi a proplétám jeho prsty s těmi mými.

Chodily jsme po zámku asi ještě hodinu a pak prohlídka už skončila. Odešly jsme ze zámku a šly jsme se projít zahradou. Sedly jsme si k fontáně a koukaly na okolí. Všude  byly jen lesy. Jen a jen lesy. Zpívaly ptáci. A já jsem se opřela o Justinové rameno.

“Kath co se stalo jak jsme byli v tom dětském pokoji? Proč si mě pustila?“ zeptal se Justin a podíval se mi upřeně do očí.

“No –no víš. Vzpomněla jsem si jak jsem si hrála s bráchou jak jsme byli malí a teď no prostě jsem si zavzpomínala. Řekla jsem a cítila jsem jak se mi z očí hrnou proudy slz. Justin mě objal a pomalu mě utěšoval. Nakonec mi utřel slzy z mých líček a pomalu se postavil.

“pojď zajdeme si na jedno úžasné místo“ řekl Justin  a natáhnul směrem ke mně  ruku , pomohl mi vstát. Propletly jsme si prsty a šly pomalu k autu. Když jsme došly k autu Justin ho pomalu odemknul a oba jsme do něj nasedly. Připoutaly jsme se a pomalu vyjely. Koukala jsem z okýnka a přemýšlela co by se stalo kdybych nepoznala Justina.  Co bych teď dělala. Co bych dělala po tom co mě Niall znásilnil. Nebo po tom co mi umřel brácha. Přemýšlela jsem ,přemýšlela jsem. A to nekonečně dlouho. Najednou auto zastavilo.

“tak a jsme tady“ řekl Justin a pomalu si rozepnul pásy. Já jsem udělala to samé a pomalu jsem vylezla z auta. Koukla jsem se kde to vůbec jsme a uviděla jsem všude jen samé horské dráhy, kolotoče a tak. No jasně jsme na pouti. Bouchla jsem dveřmi od auta a šla jsem za Justinem. Popadla jsem jeho hlavu do mých rukou a začala jsem ho šíleně líbat. Nakonec jsem mu dala pusu a chytla ho za ruku.

Daalší část:) myslím ,že budou části mín a mín,taky musím dlouho čekat na některé části takže vy si počkáte taky:3 jinak děkuju za komenty a votes') pro další 20+ votes a aspoň několik komentů:D:3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat