“ok“ řekla jsem a pomalu jsem vycházela schody. Nešla jsem ,ale ke svému pokoji ,ale k pokoji od bráchy. Ano přesně od něj. Vlezla jsem dovnitř a všimla jsem si ,že je tam uklizeno ,takže v tom pokoji musela být mamka. Šla jsem k oknu a přitom jsem si promítala všechny ty věci co jsme tady dělaly. Tolik vzpomínek na jednoho člověka. Už to zase začíná. Rychle se tedy odeberu z bráchového pokoje a zamířím do toho svého.
Svlékla jsem ze sebe všechno oblečení a zamířila jsem do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu a když říkám rychlou tak byla fakt rychlá. Když jsem vylezla ze sprchy tak jsem si před zrcadlem nanesla trochu make-upu a dala jsem s trochu řasenky na řasy. Vylezla jsem z koupelny a ihned jsem zamířila ke skříni ze které jsem následně vyndala jeansy a bílý svetr. Oblékla jsem s to a pomalu zamířila k hlavním dveřím ,kde už na mě napjatě čekala mamka. Oblékla jsem si své bíle Conversky a pomalu jsem šla do auta. Mamka šla pomalu za mnou a když si sedla do auta tak ho nastartovala a vyjela.
“kam jedeme?“ zeptala jsem se zvědavě mamky.
“do obchoďáku“ řekla mamka a usmála se na mě. Že mě to nenapadlo dříve kam jinam bych s mamkou jela. No co aspoň se nachvíli zbavím myšlenek při nakupování.
Zastavíme ,ale ne u obchodního centra ,ale u nějakého domu. Ten dům mi něco připomíná ,někde už jsem ho viděla. V tu chvíli vychází z velkých dveří Pattie a já už vím o co jde. Jedem do obchoďáku i s Pattie ,no nevadí aspoň bude větší sranda. Pattie nastoupí k nám do auta a připoutá se. Mamka znovu nastartuje auto a pomalu vyjíždíme. Jedeme asi 20 minut a celou dobu si povídáme o všelijakých věcech. Po asi půl hodině jsme u obchodního centra a mamka pomalu parkuje. Všechny tři pomalu vystupujeme z auta a jdeme do prvního obchodu který vidíme. Jsme v něm asi půl hodiny a každá už si něco kupuje. Každá každé pomáhá s vybíráním oblečení. Když máme zaplaceno vycházíme s obchodu a jdeme zase do jiného obchodu a takhle to je asi ještě 6x. docela hodně jsme se u toho zabavily. Nakonec jsme se zastavily u starbucksu a daly jsme si latté. Dopily jsme ho a zamířily jsme k knihkupectví ,ale než jsme tam došly uviděly jsme 5D kino a já do něho prostě musela jít. Přemluvila jsem mamku s Pattie a by šly semnou a tak sedíme a čekáme až to začne. Vybraly jsme si saw a tak čekáme co se bude dít.
Najednou to začne a my jen nepřetržitě křičíme a přitom se smějeme. Nevíme proč brečíme tak proto se smějeme. Když to skončí pomalu vycházíme z 5D kina a jdeme do knihkupectví. Každá jsme si vybraly pár knih a tak je kupujeme. Máme zaplaceno a tak zase pomalu vycházíme z knihkupectví. Každá je obklopená minimálně 7 taškami. Když v tu dostanu nápad. Co kdybychom jsme si zašly do kina? Zrovna tam hrajou nějakou komedii.
“nezajdeme do kina?“ zeptám se najednou mamky a Pattie.
“klidně bych šla ,ale co uděláme s těma taškama?“ řekla zvědavě Pattie a zvedla ruce s náznakem toho ,že se jí to nechce nosit.
“odneseme je do auta ok?“ řekla jsem a pomalu jsem přivolala výtah ,který za chvíli přijel. Všechny tři jsme do něj nastoupily a jely jsme pomalu dolů do garáží. Když výtah zastavil vystouply jsme a hledaly jsme mámino auto. Když jsme ho našly daly jsme do něj všechny tašky a pomalu jsme šly zase zpátky k výtahu. Zase jsme vyjely nahoru a šly jsme si pomalu koupit lístky, přitom jsme si koupily popcorn a colu a čekaly až budeme moct jít do sálu. Po chvíli jsme mohly jít už do sálu a tak jsme našly naše sedadla a sedly jsme si. Pomalu to začínalo a tak světla zhasínaly a my čekaly až to začne.
*Po filmu*
Film byl dokonalý ,takhle dlouho jsem se s nikým nenasmála. U některých scénách jsem doslova brečela smíchy. Někdy jsem se dokonce smála i tomu čemu se nesmál nikdo a ani mi to nevadilo. Konečně jsem zapomněla na ostatní věci. Všechno se mi vypařilo z hlavy, máma měla pravdu.
Vyšly jsme z kina a šly jsme k výtahu ,který jsme následně přivolaly. Když výtah přijel nastoupily jsme a čekaly až se dveře zavřou a my s kabinou sjedeme dolů do garáží. Dojdeme k autu a nasedneme do něj. Pomalu vyjíždíme a přitom si ještě vzpomínáme na to jak jsme se smály v kině.
Pomalu dorážíme k domu od Pattie a tam zastavujeme. Pomáháme Pattie s taškami a když už má Pattie všechny tašky doma tak zase nasedáme do auta a pomalu vyjíždíme. Po asi 10 minutách jsme už před naším barákem a tak pomalu parkujeme do garáže, která se následně po tom co zaparkujeme zavírá. Bereme si každá svých 7 a více tašek do rukou a jdeme do svých pokojů. Když si všechno vybalím uložím to do skříně a převlíknu se do volného trika. Vezmu si do ruky jednu z knížek ,které jsem si dneska koupila a lehám si s ní do postele. Následně jí potom čtu a docela hodně se do ní začítám. Je asi 3 hodiny ráno a já se rozhodnu ,že půjdu konečně spát. Když bych radši četla, za tu chvíli co tu knihu čtu jsem už přečetla půlku. Odkládám knihu na stůl ,zhasínám písničku a snažím se usnout.
Po asi půl hodině převalování si beru knihu zpátky do ruky a znovu jí čtu. Je to čím dál tím více napínavé a tak není ani divu ,že už jí budu mít skoro přečtenou. Je už 6 hodin ráno a já už jsem na poslední stránce v knížce. Když jí dočtu mám ze sebe dobrý pocit, protože poslední knihu kterou jsem kdy přečetla jsem přečetla asi když mi bylo 11. A teď mi je 17. Takže jsem 6 let nepřečetla žádnou knihu celou.
Znovu odkládám knihu na stolek, ale teď je to s tím pocitem ,že už jí mám dočtenou a tak mohu v klidu spát.
Docela rychle jsem se ponořila do říše snů.
další část is here! ale jsem na sebe naštvaná-.- tahle část je jakoby uplně hrozná,protože tam hodně píšu v budoucím čase,ale nechtělo se mi to opravovat tak jsem to tak nechal. vážně se omlouvam -.-:DD♥ 50+ votes 5+ koments pro další část.
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanfictionJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..