“Neboj“ pošeptá a obejme mě. Dává mi pusu na čelo a pomalu odchází.
Proč mi sakra dává furt ty pusy? Jak do vlasů tak na líčko nebo na čelo? Nechám to tak , tohle nic neznamená.
*Justinův pohled*
Bože proč mi to ta holka dělá? Je dokonalá když spí! Musím něják udělat to aby se do mě zamilovala,ale to bude těžké. Chci jí, Miluju jí a jsem vděčný za každou chvilku s ní. Teď bych sice nejradši rozbil někomu z těch nadržených prasat držku ,ale jsem s ní to je o hodně lepší. A její teta je taky fajn. Jsou obě krásné ,ale nevěřila mi to ,že spolu s Kath nejsme. Asi už bych jí mohl probudit. Tak jdu na to.
“Kath vstávej“ pošeptám ji do ouška a ona se pomalu probouzí. Oh bože je tak sexy!
Pomalu si sedá na postela ptá se mě kde je teta. Jakmile jí vše řeknu nějak se zarazí tak si začnu oblíkat bundu .
“Ty už jdeš?“
“Ano“
“A co když se ti něco stane?“ bože ona o mě má strach!
“Neboj“ dám jí malou pusu na čelo a pomalu odcházím. Jakmile zavřu dveře od jejího bytu opírám se o stěnu a pořádně se nadechnu.
“Snad to takhle půjde dál“ řeknu si pro sebe.
Pomalu scházím schody a nasedám do auta a odjíždím do hotelu.
*ráno*
Pomalu se probouzím a vstávám z postele. Dávám si na sebe župan a jdu do kuchyně kde sedí teta a jakmile mě uvidí tak se na mě od ucha k uchu usměje.
“Ahoj kathrinko“
“Ahoj této“
“Jak si se vyspala?“
“Jo fajn a ty?“
“Jo taky , zvlášť po tom co jsem si povídala s tvým kamarádem.“ Dořekne a slovo “Kamarád“ zdůrazní.
“Této jsme nejlepší kamarádi.“
“To známe“
Já se na ní jenom usměju a jdu k lednici kde si beru jogurt a ze šuplíku vytahuju lžičku. Pomalu si sedám ke stolu a jím jogurt. Mám už dojedeno tak se pomalu zvedám od stolu a kelímek vyhazuju do koše, lžičku umývám a pot= jí utřu do utěrky a schovám do šuplíku. Jdu do koupelny kde se celá svlíknu a pomalu vlezu do sprchového kouta. Zaponu sprchu a nechám po svém těle stékat malinké kapičky vody ,které krásně hřejí. Strávím ve sprše asi 20 minut a po té z ní vycházím. Pomalu si otírám ručníkem tělo a oblíkám si spodní prádlo. Oblíkám si župan a pomalu si beru kartáček a zubní pastu. Umývám si zuby a jakmile mám hotovou opláchnu si ještě obličej.
Po asi hodině strávené v koupelně jdu do pokoje kde se převlíknu a lehnu si na postel. Zapnu si televizi a zapnu notebook. Zkontroluju si twitter a co nevidím. Mám 3 569 nových followerů! Čím to asi bude. Nějak nad tím nepřemýšlím a zapínám skype. Kouknu kdo je online a vidím že je tam Carol. Odhodlám se a zavolám jí. Ona to zvedne a já se jí za všechno omluvím. Něják si to vyříkáme a zase se bavíme. Povídáme si a já ji všechno co se děje řeknu. Ona mi řekne ,že už není s Martinem protože jí podvedl. Něják to řešíme a pak najednou odběhnem k tématu který je uplně jiný než ten o kterém jsme se bavily. Ovšem to se nám stává často. Voláme si tak na skype celý den a není možné jak ten den rychle uběhl.! Nakonec se rozloučíme a ukončíme náš celoodpolední hovor na skype.
Kouknu na mobil a mám tam 1 zmeškaný hovor a 3 zprávy a to všechno od Nialla.
“Kath ozvi se mi prosím“ první sms.
“Je mi moc líto co se stalo ozvi se prosím“ druhá sms.
“prosím je mi to líto zavolej mi!“ třetí sms.
Nezavolám mu. Ale v tu chvíli on zavolá mě. Zvednu to.
“kath?“
“coje?!“
“je mi to líto , nechci abys na mě byla naštvaná, ale udělal to Zayn ne já. Nechci abys byla naštvaná na mě“
“nejde to. Přivedl si mě k nim ty, nemá cenu se dál danžit se s tebou bavit po tom všem, nepiš, nevolej prostě zmiz z mého života.“
“Ale Kath.“ Slyším jak mu kolísá hlas, a myslím si ,že se mu chce brečet.
“Netrap se, nebreč nic jsi neztratil“
“Ale já jsem tě miloval“
“Já tebe taky ,ale jenom jako kamaráda. Čau, nepiš“ zavěsím a pořádně se nadechnu.
Najednou chytnu záchvat breku. Vezmu polštář a zabořím do něj hlavu. Brečím,brečím a zase brečím. Poslední dobou se mi to stává fakt často. Asi proto ,že mám poslední dobou nějákou divnou náladu. Jake, Jamesh,Justin,Zayn ,Niall co dál? Víc toho nepotřebuji. Ani nechci potřebovat ,ale nemůžu jen tak dál. Musím se rozhodnou co si vyberu. Justina nebo Nialla?
“Kath jasně ,že Justina! Znáš ho dýl ,a neseznámil tě s kamarády kteří by tě chtěly ojet“ zakřičí na mě moje podvědomí. Pravda Justin je lepší kamarád,ale je to strašně těžké. Nechá si to projít hlavou až zítra, teď už jdu spát.
“Kath vstávej“ šeptá mi někdo do ucha a jemně do mě šťouchá. Ano teta.
“Co se děje?“ řeknu rozespale.
“Dneska si uděláme malý výlet do Paříže“
Jakmile uslyším slovo Paříž vstávám jako na povel. Kouknu na mobil a je půl deváté dopoledne. Vezmu si tedy červené kalhoty a bílé tílko a utíkám do koupelny. Tam si udělám ranní hygienu a obleču se do oblečení. Vycházím z koupelny a teta už čeká u dveří. Beru si mobil,peníze a u dveří si nazouvám černé supry. Můžeme jet. Jedeme asi 2 hodiny po dálnici a už se pomalu blížíme k Paříži. Z dálky už vidím Eifellovu věž (promintě kdyby to bylo špatně napsané nevím jak se to píše). Vytahuju mobil a pomalu si ji fotím. Teta po chvíli zastaví a obě pomalu vystupujeme z auta, stojíme na obřím parkovišti. Teta mi vezme ruku a táhne mě k nějakému mostu. Tomu mostu se říkalo most zamilovaných. Dávaji se tam na takový plot zámky se jmény. Teta mi podala fix a jeden zámek. Přemýšlím co tam napsat. Už to mám.
tak tady je další část:)) komenty a votes potěší:') bud bude zítra někdy mooooc pozdě večer část nebo v sobotu ráno ok?:)
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
Fiksi PenggemarJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..