Rozeplnul mi knoflík od kalhot a rukou mi sjel pod kalhotky. Začal mi dráždit klitoris. Po chvíli do mě vložil jeden prst, pak druhý a nakonec i třetí. Kroužil ve mně a já nemohla přestat vzdychat. Chtěla jsem ho teď tady a hned.
“chci tě“ pošeptala jsem mu do ucha. On se postavil sundal si kalhoty a než si stihnul sundat boxerky udělala jsem to dříve já a už jsem si hrála s jeho kamarádem. Kroužila jsem jazykem okolo špičky penisu a něžně ho dráždila. Potom jsem rukou jezdila nahoru a dolů. Justin mi chytnul ruku a tím mě zastavil. Otočil mě tak ,že jsem na něj měla vystrčený zadek. Stáhnul mi kalhoty i kalhotky a něžně mi sahal na zadek. Poté do mě už KONEČNĚ vnikl. Bylo to boží. Cítit ho zase v sobě. Nejdříve se pohyboval pomalu ,ale pak zrychlil a já jen vykřikovala jeho jméno. Opět se mu to líbilo. Taky si užíval to ,že si konečně může užít. Vystřídaly jsme několik poloh a pokaždé jsme oba dva řvaly jména toho druhého. Já jsem se několikrát udělala ,Justin taky ,ale né víckrát jako já. Bylo to prostě nepopsatelně dokonalý. Jako nikdy předtím. Když jsme skončily lehly jsme si na gauč a dívaly jsme se na televizi. Ležela jsem Justinovi na hrudi a koukala na jeho popíchané a pořezané ruce.
“Lásko prosím už to nikdy nedělej. Kvůli mně“ řekla jsem a zahleděla jsem se do těch jeho dokonale hnědých očí.
“přestanu. Už tady mám zase tebe a tak je můj život kompletní , nepotřebuji k životu už drogy. To ty jsi moje droga“ řekl a usmál se. Já jsem mu dala něžnou pusu a zase jsem si lehla na jeho dokonalou hruď. Užívala jsem si zase ty krásné chvíle s ním. Tak dlouho jsem byla bez něj, taková bolest. Až teď jsem si všimla ,že Justin usnul. Pomalu jsem z něho vstala a chtěla jsem vstát z gauče, když v tu jsem ucítila Justinovou ruku na mích bocích. A už jsem seděla zase na sedačce a dívala jsem se na Justina který se na mě usmíval jako debil.
“Už mi nikam neodejdeš jasný?“ řekl a zvednul obočí.
“Dobrá. Bez tebe už nikam“ řekla jsem a usmála jsem se. Zase jsem se k němu přitulila a opřela si hlavu o jeho hruď. Uslyšela jsem tlukot jeho srdce. Přivřela jsem oči a zaposlouchala jsem se do tlukotu jeho srdce. Pomalu jsem usnula.
***
Je ráno a já se probouzím , zjišťuju ,že pořád ležím na Justinovém polonahém tělu. Ale mě to vůbec nevadí. Otáčím se směrem k jeho obličeji a zjišťuju ,že je můj miláček už vzhůru. Usměju se na něj a on mi úsměv vrací. Pomalu se k němu přibližuju a dávám mu pusu.
“dobré ráno shawty“ řekl Justina zase se usmál. Achá ten jeho neodolatelný úsměv, vždycky po něm totálně roztaju.
“Ahoj Miláčku, jak ses vyspal?“
“vzhledem k tomu ,že jsi mi celou noc ležela na hrudi tak dobře“ řekl a začal se smát. Já jsem na něj udělala jen celý obličej a zvedla jsem hlavu z jeho hrudi. Pomalu jsem vstala z gauče a šla jsem do kuchyně. Vytáhla jsem si ze skřínky skleničku a z ledničky jsem vyndala pomerančový džus. Nalila jsem ho do skleničky a okamžitě vypila.
“shawty? Nezajedeme dneska na nějaký výlet?“ zařval Justin z obýváku.
“klidně“ řekla jsem a odložila jsem prázdnou skleničku do dřezu. Pomalu jsem odcházela z kuchyně a mířila jsem do obýváku.
“Tak co budeš tu jen tak ležet nebo se zvedneš a pojedeme na výlet trošku dřív?“ řekla jsem a zvedla jsem obočí.
“okey,za půl hodiny tě čekám tady“ řekl a mrknul na mě. To má být jako výzva? Nenene, já se do půl hodiny přichystat dokážu. Rychle jsem se tedy rozběhla do Justinové ložnice kde jsem měla ještě z dávna nějaké své věci. Okamžitě jsem si vybrala. Oblékla jsem si legíny a tílko. K tomu jsem si vybrala takovou mikinu s očkama a vlítla jsem do koupelny. Koukla jsem na sebe do zrcadla a malém jsem uskočila leknutím. Rozcuchané vlasy rozmazaná řasenka ještě ze včera. No hrůza. Opláchla jsem si obličej a snažila jsem se z obličeje dostat tu rozmazanou řasenku. Justin neměl odličovač takže to šlo těžko,ale nakonec jsem to dokázala. Rozhodla jsem se ,že se nebudu malovat. No vlastně neměla jsem na výběr neměla jsem u Justina kosmetiku. Vyběhla jsem z koupelny a z postele jsem popadla svůj mobil. Vyletěla jsem z pokoje a šla jsem po schodech dolů do obýváku. Přitom jsem si udělala drdol. Došla jsem do obýváku a uviděla jsem Justina byl už převlečený. Jak mě uviděl zvednul se z gauče a pomalu přišel ke mně. Obmotal ruku okolo mého pasu a přitáhnul si mě k sobě. Byli jsme tak blízko u sebe ,že by se mezi nás nevlezl ani papír. Koukala jsem mu do těch jeho krásně hnědých očí. Ta jejich oříšková barva .. neodolala jsem a nalepila jsem se na jeho ústa. Začala jsem s nimi pohybovat a on taky. Nakonec jsem mu doslova vrazila jazyk do pusy a tím prozkoumala každou část jeho pusy. Když už jsme byli u konce dala jsem mu něžnou pusu a přitom ho kousnula do spodního rtu a jemně za něj zatáhla. On zasténal. Nakonec jsem se od něj odtáhla a pomalu se na patě otočila a šla jsem ke dveřím. Když v tu chvíli mě Justin plácnul po zadku, leknutím jsem zaskočila. Otočila jsem se na něj a začala jsem se smát. Justin se jen zasmál a sebral ze skřínky klíče od auta. Pomalu šel ke dveřím a pomalu je otevřel...
Tady je další část:3 doufám ,že se líbí:3 jinak ty komenty:3 až na tu jednu (nevím jak se teď jmenovala:D) která jich napsala asi 7 po sobě:(:DD takže pro další část 20+votes a aspoň 7 komentů:3 (PS:1 koment na jednoho člověka ok?:D)
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanficJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..