Chtělo se mi strašně smát ,protože jak nás dva viděly okamžitě se postavily a všechny ty krabice s pizzou spadly na zem.
“Čáu ty musíš být Kath. Niall nám o tobě hodně vyprávěl“ řekl Zayn a Niall ho v tu dobu praštil do ramena.
“Jo to jsem já.“ Řeknu a usměju se.
Všichni kluci mě přivítaly a po chvíli už jsme si všichni povídaly a dělaly blbosti.
“Jdeme se vyfotit!“ řekla jsem jim a pomalu vytahovala z kapsy mobil.
“Okey!“ řekly všichni na ráz a taky vytáhly mobily z kapes.
Šili jsme k velkému zrcadlu a každý fotil svým mobilem. Dělaly jsme různé srandovní obličeje a tak. Po asi 15-ti minutách focení jsme skončily a každý hodil jednu fotku na instagram s popisem “crazy friends 5ever!“. Pak jsme si zase povídaly a rozhodly jsme se že půjdeme ven. Obuly jsme si tedy všichni boty a šli jsme.
“Kath máš dělo boty!“ řekl Harry.
“Díky Harry“
Skočila jsem Zaynovi na záda a šli jsme. Došly jsme k nějakému starému mostu a tam si všichni sedly. Zase jsme si povídaly a dělaly kraviny. Podívala jsem se na mobil a měla jsem tam 5 změškaných hovorů. A od koho? Od Justina jistěže. Šla jsem tedy na chvíli bokem a zavolala justinovi.
“Co si potřeboval?“
“Taky tě zdravím“ řekne uraženě.
“Ahoj, tak co si potřeboval?“
“Takže teď rvnou už všech 5 jo? Bál jsem se o tebe když si mi to nezvedala.Bál jsem se ,že ti něco udělaly“
“Justine zase žárlíš? Jsem ze všema jen kamarádka. Coby mi měly dělat? Mají mě rádi“
“Já nevím , prostě se bojím ,že ti buď něco udělají a nebo se ti něco stane.“
“Neboj se, ale už musím čau“
“Ahoj“
Vypnula jsem telefon a šla zpátky za rukama.
“S kým si volala?“ zeptá se Niall zvědavě.
“S Justinem“ řeknu a falešně se usměju.
“Děje se něco?“
“Ne“
Všichni se na mě podezíravě podívají a pak pomalu vstanou ze zěmě.
Tahle je celkem nudná ,ale v dalším díle to bude lepší!:) ale ten přidám asi až v úterý nebo ve středu ok?:)) ddoufám že se aspon trochu líbí:)
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanfictionJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..