43-kapitola

1.3K 56 2
                                    

Jé ráno a nás přišla vzbudit nějaká paní.

 To snad má Avril  zaplacenou i budičku nebo co? Nějak to neřeším a  nahrnu se do koupelny, udělám si ranní hygienu a drdol. Po chvíli pouštím do koupelny Avril ,která tam stráví o mnoho více času než já. Já se mezitím obléknu do červených tanečních tepláků a  černého tílka. Avril už vyšla z koupelny a pomalu se obléká. Máme už míň času takže musíme spěchat. Jdeme tedy k recepci kde máme sraz s ostatníma z týmu. Všichni nasedáme do velkého Autobusu od Avril který čeká před hotelem. Vyjíždíme k hale kde bude dneska Avril vystupovat.  Po chvíli jsme dorazily k hale a všichni jsme vyšli z autobusu a rychle zamířily k hale. Byli už jsme vevnitř a chystaly se.

Tak a už je to tady. Chvilka napětí před koncertem. Už běželo dopočítávání 10 sekund do začátku a   já měla čím dál tím větší husí kůži. A už to bylo. Avril  se vynořila z pódia a my za ní. Ona zpívala a my tancovaly a tak to bylo celý koncert.  Bylo to boží. Ještě lepší než v x-factoru. Viděla jsem všechny ty ječící fanoušky. Všechno bylo tak dobré. A teď už tady byla poslední písnička. Strašně rychle to uteklo. Když Av dozpívala tak rychle utekla do zákulisí a my ještě tančily. Když už jsme odešly i my bylo to znamení ,že tento mini koncert už skončil.  Když jsem přišla do zákulisí celá udýchaná uviděla jsem ho. Byl tam. Ano byl tam Justin. Okamžitě jsem se za ním rozběhla a skočila na něj.

“co. Tady. Děláš?“ šeptala jsem mezi  tím co jsem mu dávala pusy.

“Byl jsem tady stále, chtěl jsem tě vidět v akci. A tančíš úžasně lásko“ řekl a začal mě líbat. Všichni na nás koukaly,ale mě to bylo jedno. Byla jsem ráda ,že ho zase vidím. Byl ještě víc krásnější než předtím. Potom semnou šel Justin k autobusu kde jsme se rozloučily,ale slíbil mi ,že si pro mě zítra příjde a odveze mě domů. Jakmile jsem  nastoupila do autobusu tak mi už chyběl. Sedla si vedle mě Avril a  chtěla všechno vědět. Ale všechno sem ji zajisté neřekla. Všechno ví jen Miley a tak to zůstane. Pomalu jsme vyjely k hotelu a já si dala sluchátka do uší a poslouchala jsem písničky. Když jsme dorazily k hotelu rychle jsem do něj vběhla  a šla jsem do pokoje. Sundala jsem ze sebe oblečení a oblékla jsem si pyžamo. Lehla jsem si na postel a okamžitě usnula.

Ráno jsem se probudila a neviděla jsem nikde Avril. Ani její věci. Vstala jsem a koukala jsem se po pokoji. Když v tu jdem uviděla malinký lísteček, který ležel na stolku. Vzala jsem ho a potichu si ho četla.

“Ahoj Kath , je mi líto ,že  tu asi už nebudu jak se probudíš ,ale musely jsme už jet na  letiště. Justin mi řekl ,že se za tebou staví dopoledne a pak pojedete spolu. Uvidíme se ve studiu.Av xoxo!“ potichu jsem si to četla když v jednu chvíli někdo zaklepal na dveře. Šla jsem ke dveřím a pomalu je otevřela.  Když byli už otevřené dveře tak u nich stál Justin.  Okamžitě jsem mu padla rukama okolo krku a začala ho líbat.  Jako ještě nikdy předtím. Pomalu jsme se zavřely a byli v pokoji. Jen my dva. A co teď?  Pomalu jsem se od něj  oddalovala a přitom se na něj stále usmívala.

“v kolik poletíme?“ zeptala jsem  se zvědavě.

“Poletíme? My pojedeme miláčku. Chci tě mít celou cestu vedle sebe.“ Řekl a usmál se od ucha k uchu.

“Dobrá jdu si tedy zabalit“ řekla jsem a pomalu jsem šla ke skříni. Vytáhla jsem z ní kufr a pomalu do něj skládala věci. Vyndala jsem si na cestu akorát červené kalhoty a bílé tilko. Zbytek jsem si zabalila do kufru. Sedla jsem si na kufr abych ho vůbec zapnula a Justin se mi jen a jen smál. On asi nechápe jak je těžké zabalit. Nemám přece jenom 12 kufrů na jednu cestu jako on. Když už jsem konečně zapnula kufr vstala jsem a kufr jsem postavila. Pořádně jsem se nadechla a začala jsem se šíleně moc smát. Protože Justin stál před zrcadlem a koukal na sebe jako by byl nevím co. Přitom dělal takové ty holčičí věci jako duckface a tak. Nešlo se tomu nesmát. Justin se na mě jen nechápavě díval. Vlastně se na mě díval s pohledem “chat the fuck? Proč leží na zemi a směje se jako retardovaný tuleň?“. Ano přesně takhle se na mě díval.

Když jsem se konečně přestala smát tak jsem vstala ze země a trošku jsem si upravila vlasy.  Stočila jsem si vlasy do drdolu a usmála jsem se na sebe do zrcadla.

“tak jakože já jsem už hotová. Nevím jak ty“ řekla jsem a kousla jsem se do rtu.

“já jsem taky hotový. Takže můžeme vyjet?“ řekl Justin a na jeho tváři se objevil malinký úsměv.

“ano“ řekla jsem a Justin mi už bral kufry. Já jsem zamkla pokoj a pomalu jsem vešla do výtahu kde už stál Juss. Pomalu jsme sjely dolů a pak jsme zamířily k recepci. Já jsem vrátila klíče a šla jsem za Justinem ,který šel pomalu ke dveřím kde bylo naprané “garáž“ . Pomalu jsem dorazila k Justinovému autu a sedla jsem si do něj. Justin ještě dával můj kufr do kufru a pak se objevil vedle mě na sedadlu. Připoutal se a přitom mi věnoval malý pohled. Nastartoval auto a vyjely jsme. Jely jsme asi hodinu a pak jsme musely zastavit na benzínce a natankovat auto. Justin šel zaplatit. Když vyšel z benzínky nahrnulo se k němu asi 50 holek. Každá se s ním chtěla vyfotit. On jim chtěl udělat radost a tak  se s nimi vyfotil. Seděla jsem v autě už tak 15 minut a on furt nešel. Chystala jsem se ,že za ním zajdu a když jsem se otočila ke dveřím od auta uviděla jsem za dveřmi 3 malé holčičky ,které když mě viděly tak se rozbrečely. Otevřela jsem tedy dveře a vystoupila jsem z auta, ale ne proto abych šla za Justin ,ale proto abych šla za těmi malinkými holčičkami.

Promintě za chyby,nejak jsem to neupravovala, dneska jsem neměla čas a musím se jít ještě učit a být vzhuru do půl druhe kvuli videoklipu:') doufam ze se libi:) nova cast bude pridana nahodne

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat