Chapter 35

1.7K 190 12
                                    

Flashback

Ο ήλιος έκαιγε την Σαντορινη και η πολυμελής παρέα καθόταν στην παραλία κοιτώντας την καταγαλανη θάλασσα να αφριζει στις πατουσες τους.

Η Ελενα χαρούμενη να βρίσκεται στην αγκαλιά του Δημητρη και δίπλα η Ντινα με τον Στεφανο.

Ο Νικος με την Φωτεινη καθονταν στα βράχια και μαλωνανε, το ειχαν συνηθίσει άλλωστε. Ο Νικος αρχικά δεν κατάλαβε πόσο λάθος ήταν που μπλέχτηκε και με τις τρεις κοπέλες της παρέας.

Δεν αργησαν να το καταλάβουν και τον παράτησαν. Ο Νικος φανερά ερωτευμένος με την Φωτεινή της ζήτησε να την παντρευτεί. Αυτή κατάλαβε οτι όντως την αγαπάει και δέχτηκε.

Έχουν ήδη παντρευτεί λοιπόν και έχουν έναν γιο, τον Βαγγελη. Τα πράγματα έγιναν τόσο περίπλοκα που καταληξαμε στο γεγονός ο Νικος να έκανε απόπειρα να βιάσει την Ελενα απο την ζήλεια του, να εχει ένα παιδί, τον Αντρεα, με την Ντινα, να έχει δύο παιδιά, τον Βαγγελη και τον Αχιλλεα, με την Φωτεινη, και να μην αγαπάει καμία απο τις τρείς. Απλά απο πείσμα, τόσο κακία που τολμησε να φτάσει στα άκρα για να είναι μόνες όλες, δήθεν φταινε αυτές για την κατάσταση του.

Ο Ανδρεας σήμερα ειναι το πρωτεύον άτομο που θέλει να πάρει εκδίκηση απο την Ελενα και τους γονείς του Αχιλλεα, γιαυτό και χρησιμοποιεί την Νικολετα και τον Αχιλλεα, μέχρι να θέσουν σε κίνδυνο τον εαυτο τους για να σώσουν τα παιδιά τους.

Ο λόγος ο οποίος θέλει να πάρει εκδίκηση απο τον Νικο είναι επειδή είπε στον Στέφανο (δηλαδή τον άντρα της Ντινας) οτι ο Αντρεας ειναι παιδί του και όχι του Στεφανου. Ο Στεφανος φυσικά την χώρισε. Δεν θα αντεχε τίποτα αλλο, ήταν ηδη τα πράγματα δύσκολα μεταξύ τους. Ζήλευε πολύ ο Στεφανος, θα μπορουσες να καταλαβεις οτι ξέρει τα πάντα για τον Νικο και την Ντινα αλλά την αγαπησε και την αγαπάει τόσο που δεν θέλει να την αφήσει αλλά αυτό με το παιδί ήταν η τελευταία αφορμή να τον κάνει να την παρατήσει.

Απο την Ελενα θελει να πάρει εκδίκηση μόνο και μόνο επειδή είχε καταλάβει πολλά. Ειναι έξυπνη γυναίκα, γιαυτό και ειναι δικηγόρος, μπορεί να καταλάβει πολλά απο μικροπραγματα, και ήξερε. Ήξερε τα πάντα. Απλά δεν μιλούσε, ετσι είναι, πράγματα που δεν την αφορούν δεν θα τολμήσει να τα θιξει. Ο Αντρεας θέλει να την εκδικηθεί επειδή απλά επέλεξε να κάνει παρέα με την Φωτεινή και την Κατερινα και όχι με την Ντινα, ήξερε τι ήταν η Ντινα και τι έκανε. Και η Φωτεινή ήξερε, απλά η εξουσία που εχει ο Νικος πάνω τους είναι τρομακτική.

ActuallyWhere stories live. Discover now