"Ο αστυνομικός παραξενευτηκε πολύ και νομίζω ότι τον μπερδεψα λίγο αλλά είπα ολα όσα έγιναν από την αρχη. Παραδέχτηκε πως όντως ο Άντρας μου είναι επικινδυνος. Και είχε μια πολύ καλή ιδεα..." ειπε περιφανα η Φωτεινή. Έχει κατέβει και ο Αχιλλεας και συζητάμε πινοντας καφέ οί τέσσερις μας.
"Τι ιδέα καλε;" λέει η μαμά μου.
"Η δική θα γίνει σαν αίτηση διαζυγιου. Φυσικά εννοείται πως θα παρουμε διαζύγιο και μετά εσύ Έλενα θα αρχίσεις να κάνεις ερωτήσεις για τον ξυλοδαρμο. Αυτόν απλά θα τον παγιδευσουμε. Εξάλλου θα τον έχουμε κάνει ηδη ρεζίλι επειδή στην δικη του διαζυγίου θα αναφέρουμε την παράνομη σχέση του με την Ντίνα. Τα παιδιά φυσικά θα είναι μάρτυρες και θα πείτε ΌΤΙ ξέρετε και ακουσατε. Ειδικά εσύ Νικολέτα. Εσύ άκουσες και απειλές πρέπει να τα πεις όλα αυτά. Να προσέχεις πολύ. Τέλος πάντων μετά απο αυτό θα πω και εγώ ότι έχω να πω καιθα δείξω και τα σημαδια. Το ίδιο και ο Αχιλλεας. Αυτά μου έχει πει μέχρι στιγμής ο αστυνομικός που ανέλαβε την υπόθεση μας." Είπε η Φωτεινή και ειλικρινά είναι πολύ καλό το σχέδιο.
"Ο Αχιλλεας δεν έχει υποτιθεμενο ποινικό μητρώο; εννοω επειδή του κάναμε μήνυση τότε και είχε γίνει ολόκληρο δικαστηριο..." είπα.
"Ναι όταν του είπα το επίθετο καταλαβε αυτός, ηταν στην δικη τότε καίσως ήξερε πολλά άλλα είχε βγει αθώος ο Αχιλλεας οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα." Μου απάντησε η Φωτεινή.
"Και η δίκη ποτε ειναι; σε κάνα 8μηνο να φανταστώ;" ειπε ο Αχιλλεας.
"Όχι. Έχει είπε γνωριμιες αυτός στα δικαστήρια και θα γίνει πολύ σύντομα. Σήμερα κιόλας η αίτηση διαζυγίου και η πληροφορηση για τα ασφαλιστικά μέτρα θα πάει στο γραφείο του Νίκου και αν είμαστε τυχεροί θα μας ενημερώσει ο αστυνομικός εάν δέχτηκε να έρθει στην δίκη ή όχι." Απάντησε η Φωτεινή.
"Λοιπόν θα σημειώσω κάποια πράγματα και θα σου ζητήσω κάποια ορισμένα προσωπικα αντικείμενα όπως ημερολόγιο ή κάποια ζώνη που σε χτυπούσε. Κάποια σκισμενα μπλουζακια ή ματωμενα εάν δεν έχετε πετάξει. Τέτοιου είδους πράγματα. Θα ρωτήσω και κάποια πράγματα ανθρώπους του κύκλου του. Έχω στο μυαλό μου πολλά" είπε η μαμά μου με σιγουριά.
Είμαι πολύ χαρούμενη που επιτέλους αποφάσισε να ασχοληθει με αυτό. Μακάρι να πάνε όλα καλά. Το εύχομαι πολύ συχνά αλλά τώρα είναι νομίζω πολύ κρίσιμη η κατάσταση.
.......
"Αυτά που λες." Είπα και ξεφυσιξα και κοίταξα την Ζωή που εδώ και ώρα κάθεται και της εξηγώ τα πάντα. Έχει μείνει κάγκελο φυσικά επειδή η μαμά μου κάθε φορά που έπερνε τηλέφωνο η Ζωη της έλεγε ότι είμαι στην γιαγιά μου επειδή ήξερε πόσο θα τραιλενοταν και αυτή. Έχει θυμωσει λιγάκι, επειδή θα ήθελε να ξέρει, κολλητή μου είναι, έπρεπε να ξέρει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Actually
Fiksi RemajaΠολλές φορές πιστεύουμε στο τέλειο, στο ακατόρθωτο, στο ψεύτικο ή μπορεί και στο αληθινό. Δεν ψάξαμε είναι η αλήθεια για να δούμε εάν είναι αληθινό. Ούτε η Νικολέτα νοιαστηκε. Ούτε ο Αχιλλεας. Αλλά αυτό έγινε στην αρχή. Μετά τι ακολουθεί; πόσο ξύλο...