Chapter 36

1.7K 208 11
                                    

Πλησιασα απαλα το χερι μου ξεσκονιζοντας τον παλιο πινακα. Δεν με ενοιαξε το γεγονος που ειχε τοση σκονη, εξαλλου το περιεχομενο μου ηταν πολυ χρησιμο για να δωσω σημασια στην σκονη.

Κοιταω τον πίνακα που έχει επάνω τα σχεδια του κτηριου και αμεσως σκεφτομαι πως θα μπορουσα να φυγω χωρις να με καταλαβουν.

Δεν θεωρω και τοσο σημαντικο το χαζοπαλικαρο τον Αντρεα και τους λογους τους οποιους με εφερε εδω.

Θελει μυαλο και υπομονη μονο. Απλα πρεπει να ενημερωσω καπως τον Αχιλλεα. Πως θα πεισω τον φυλακα να παω στον Αχιλλεα γαμωτο;

Στεκομαι μπροστα στην πορτα και περιμενω την καταλληλη στιγμη να χτυπησω την πορτα για να παω τουαλετα μιας και που δεν εχει εδω μεσα.

Φυσικα και δεν θα παω τουαλετα. Ειμαι πιο πονηρη απο αυτους.

Χτυπαω την πορτα και φωναζω πως θελω να παω τουαλετα. Μπαινει μεσα ο τυπος που μπηκε και στην αρχη, χωρις κουκουλα αυτην την φορα και καταλαβαινω οτι ειναι παρα πολυ μικρος.

"Θεε μου" λεω με μπερδεμενο υφος.

"Τι;" ρωταει σμιγοντας τα φρυδια του.

"Εε-εμ, νομιζα ησουν 25χρονος..." λεω και τον κοιταω καλυτερα.

"Τι λες ρε; 19 ειμαι. Ελεος. Τραβα κατουρα να ηρεμησεις κοπελα μου." Τι ευγενικος.

Το γεγονος οτι ειναι μονο 2 χρονια μεγαλυτερος με κανει να σκεφτομαι καλυτερα την ιδεα που εχω στο μυαλο μου εαν δεν καταφερω να το σκασω απο καποιο παραθυρο του μπανιου, απλα χρειαζομαι και τον Αχιλλεα, δεν γινεται να τον αφησω εδω μονο του.

Περπαταω σιγα σιγα απο πισω του και κοιταω παντου για να καταλαβω που εχουν τον Αχιλλεα.

Κοιταω δεξια και αριστερα και παρατηρω εναν διαδρομο στα αριστερα με μια πορτα μονο και συνομιλια απο την φωνη του Αντρεα και του Αχιλλεα.

Επιτελους! Τουλαχιστον ξερω που τον εχουν. Ωραια, εχω το κουραγιο για την επομενη κινηση.

Κοιταω επιμονα προς τα εκει αλλα ο τυπος μπροστα μου με κοιταει και με σπρωχνει μπροστα του.

"Προχωρα κουτσομπολα!" Φωναζει και περπαταω μπροστα του.

"Εδω ειναι, μπες, και γρηγορα" λεει και σηκωνω το φρυδι μου.

Μπαινω μεσα και ξαναβγαζω το κεφαλι μου εξω.

"Παιζει κανα περιοδικο; Οτι να'ναι δεν εχω θεμα" λεω και πηγε να μου ορμησει αλλα ευτυχως εκλεισα την πορτα.

ActuallyWhere stories live. Discover now