Premiere

4.8K 88 1
                                    

~Ajung la cafenea în final. În timp ce servesc,trebuie să mă ocup de aniversarea lui Santo si Tara. Petale de trandafiri,lumânari și șampanie la rece. Camerele de filmat le-am setat la masa unde va avea loc toată acțiunea ! Trebuie filmat tot ! Oh,C ! Vine și el. Poate trebuia să îmi iau o altă pereche de blugi... Căcat! Mă gândesc la el ca o adolescentă îndrăgostită.
La 23:00 ajung toți 3: Ramy,Santo si Tara.~
-Bine ați venit! O masă pentru 2?
-Leila,ea e iubita mea,Tara!
-Îmi pare bine ,blondo!
-La fel ! Am auzit numai chestii mișto despre tine ?
-Cum ar fii?
-Că dai o super petrecere sâmbătă !?
-Exact! Te aștept !
-C deja m-a pus în temă. Mai avea puțin și împărțea fluturașe !
-Hah! Apropo de C . Unde e?
- Trebuia să vină neapărat? întreabă Ramy
-Ăăăm... Voi sunteți Power Puff Girls. Mi se pare ciudat ca Buttercup să lipsească.
-Power Puff ?! Mai degrabă ...
-Am ajuns ! ~îl întrerupe C de îndată ce intră pe ușă. ~
~Deodată s-a luminat încăperea. Mai că aș sări pe el...~
-Bună,fetele! Ramy,așează-te la o masă,Leila,servește-ne cu o cafea tare!
- 100$ !
-Poftim?! Dar ce conține ?
-Saliva mea pentru tonul folosit. Ai uitat ceva cumva ??
-Ăămm "te rog"?!
-Aaah, 10 $ !
-Mmm... ~îmi străpunge creierul cu ochii lui sticloși și îmi ațâță feminitatea când se linge pe buze .~
- Santo,Tara?! Pe aici !
~Îi conduc pe Santo și Tara la separeu. Îi observ privirea Tarei . E surprinsă și e toată un zâmbet. Se așează la masa frumos amenajată și eu mă îndrept către bar. C si Ramy poartă o discuție în contradictoriu . Când le duc cafelele aud doar când C îi spune că dacă se mai repetă,îi taie tendoanele !~
-Wooo! Hercule ! Chiar ai nevoie de o cafea !
-Leila ! Bine ai venit printre noi ! Am o discuție cu Ramy. Nu înțelege că o femeie e ca o pisică.

-Se așează lângă tine doar dacă vrea ! ~îl completez așezându-mă pe canapea,lângă el privind-ul lung ~

-Vezi? Am avut dreptate ?! ~îi spune lui Ramy în timp ce mâna lui e pe spătarul banchetei.~
-De ce vorbiți despre femei?
-Ramy !
-Ramy? De ce ?
-El a început! Nu e de acord ca Santo să o ceară pe Tara! Crede că îl va influența . șoptește C
-Ramy, o femeie nu influențează. Ea doar îți arată adevărul pe care tu nu vrei să îl vezi.
-Leila, C exagerează ! Vorbeam despre altceva !
-C?!
-Despre femei ! ~îi aruncă o privire lui Ramy și el instantaneu își scoate telefonul și începe a îl butona.~
-C?!
-Da ?! ~soarbe din ceașca de cafea~
-Femeile ai zis că pentru tine sunt niște obiecte .
-Da .
-Și acum de ce le iei apărarea ?
-Tara nu e o femeie oarecare !
-De ce nu îi zici adevărul,C?
-Mă zăpăciți ! Nu mai înțeleg nimic ! Mă duc până la porumbei să le iau comanda și când revin aș vrea o explicație plauzibilă. În special de la tine ,C !
-De ce de la mine ?
-Pentru că tu ascunzi ! Ramy dacă nu l-ai fi intimidat,până acum ar fi turnat tot !
~plec de la masă și C îi dă un picior pe sub masă lui Ramy
Santo și Tara comandă,duc bonul la bucătărie și trec la bar să îmi torn o vodka cu aromă. Arunc în pahar un pai și mă îndrept către C și Ramy cu mișcări ondulate de șold. Ah,C ! Uită-te ! Trebuie să fac ceva să îi atrag privirea ! ~
-Deci?! ~întreb când ajung la masa lor ~
-Ramy a înțeles ! ~spune C ~
-Da ?!
-Da ! ~răspunde rapid Ramy~
-Ce anume ai înțeles ,Ramy?
-Că femeile sunt pisici și nu toți pot avea un animal de companie !
-E atât de ciudat! Adică voi sunteți ciudați ! Mă rog!Ați luat inelul?
-E la Ramy.
-Flori ați luat?
-Oh,nu !!! Nu m-am gândit la asta !
-Cum să ceri o femeie fără flori?!
-Ramy? Ia cheile de la mașină și ia cel mai scump buchet !
~Ramy nici nu comentează ia cheile și pleacă instantaneu. ~
-C, ce îmi ascundeți?
-Sunt emoționat pentru Santo. Doar atât !
-Nu e asta !
-Ba da... Pot să te rog ceva?
-Sigur !
-Vreau să închizi cafeneaua. Să nu mai ai alți clienți . Doar pe noi. Vreau să fim doar noi.Prietenii ...
-Din păcate mai sunt și eu și bucătăreasa!
-Tu deja ai intrat în gașca noastră.
-Serios? Ce mândră mă simt. Și nu aveți nici un ritual?
-Ba da !
-Și cam ce ar trebui să fac pentru a îmi dovedi loialitatea și pentru a jura credință?
-Trebuie să te tatuezi pe față cu semnul găștii noastre.
-Pe bune ?!
-Asta doar dacă vrei să intrii în gașcă...
-Voi de ce nu aveți tatuaje pe față?
-Ești atentă la toate detaliile?
-Momentan în fața mea ești doar tu...
-Nu mă intimidezi.
-Nu asta intenționam ! Doar că nu mi se pare corect ca eu să îmi fac un tatuaj pe față !
-Dar atunci unde vrei?
-Ai schimba tu regulile pentru mine ?
-Depinde . Zi-mi unde .
-Trebuie să fie la vedere neapărat?
-Nu știu... Nu .
-Să nu știe mai nimeni,mi-aș face la încheietura mânei stângi sau ...
-Sau?
-Pe fund ! ~zambesc și sorb din vodka așteptând un răspuns pe măsura obrăzniciei mele~
-Da ! Acolo e un loc bun! Dar ca să arăți cuiva că faci parte deja dintr-o bandă va trebui să te dezbraci.
-Asta e treaba mea .
-Nu e de bine ca o fată din gașca noastră să se dezbrace ! Fetele noastre stau doar cu noi.
-Și dacă viitorul meu iubit nu va face parte din gașca voastră?
-Atunci te vom exclude și pe tine !
-Serios?
-Glumeam ! În absolut tot ce am zis.
-Ah da ?! ~îi spun în timp ce îi dau un pumn în umăr.Doamne... Ce solid e !~
-Dar dacă vrei să intri în gașcă trebuie să faci ceva !
-Ce?! ~mă apropii de el și îi privesc insistent buzele ușor umezite ~
~Zâmbește,își umezește din nou buzele și își întoarce fața ,arătându-mi obrazul și îmi face semn să îl pup.Miroase a parfum,tutun și cafea . Mirosul ăsta mă excită. La fel și buzele lui cărnoase și umede. Tricoul lui negru mulat,aproape că îmi cere să îl smulg ; să îl mușc de buza inferioară devine o dorință arzătoare. Mă conformez cerințelor lui și îi pup obrazul lung și apăsat. Inspir mirosul feței lui cu ochii închiși și când îi deschid, văd că are maxilarul încordat,pielea de găină și pumnul strâns pe masă.~
-Ai buzele mari. Mi-ai pupat jumătate de obraz.
-Hahaha ! Funny !
~Își întoarce privirea către mine și îmi privește buzele . Le atinge cu degetul arătător și apoi mâna lui stângă o pune în ceafa mea și mă trage aproape pentru a îmi oferi ceea ce eu din prima clipă am observat: buzele lui. Simt cum limba lui vrea să intre în gura mea și îmi deschid gura atât cât să îi fac loc. Îmi apucă buza inferioară între buzele lui și o suge ușor . Nu vreau să închei așa sărutul. Îl apuc de tricou și îl trag înspre mine. Îi sug limba și îmi deschid puțin ochii doar pentru a observa că ține ochii închiși !!! Yesss ! Visa de mult la asta ! Se aude clinchetul de la clopoțelul din bucătărie. Suntem întrerupți ! E gata masa pentru porumbei !~
-Datoria mă cheamă !
-Du-te de data asta !
~Mă ridic și duc comanda .Nu îmi vine să cred că am palpitații. Nu am 15 ani să am parte de primul sărut. Dar e prima oară când o fac cu cineva fără să fiu obligată sau să fiu plătită sau să nu am un interes cât de mic.M-am întors cu gândul să reiau ce începusem dar Ramy își făcuse între timp apariția cu un imens buchet de trandafiri colorați. ~
-Poți să închizi cafeneaua acum? ~mă întreabă C~
-Da ! Imediat !
-Când trebuie să îi dea Santo astea Tarei? ~întreabă Ramy~
-În curând ! ~Răspunde C ~
-Te grăbești? ~întreb eu curioasă.~
-Nu. Doar că nu știu cum să i le dau.
-Se va ivi ocazia când nici nu te gândești !
~La un moment dat Tara se duce la toaletă și Ramy fuge cu buchetul și inelul la separeu. I le dă după câteva minute și auzim doar un :"Da !" hotărât . Aplaudăm și C desface sticla de șampanie ! ~
-Casă de piatră!!!
- Sper să vă spun și eu la fiecare cât mai repede același lucru !
~Zâmbesc. Doar uitându-mă la ei realizez că fericirea nu e scumpă,dar nici ieftină. Mă uit la C și el soarbe din paharul de șampanie și mă duc să dau drumul la muzică. Caut o melodie romantică și în playlist-ul meu am găsit doar Chris Brown -Take you down . Santo și Tara deja dansau fără muzică.Fără a mai sta pe gânduri,Ramy își ondulează corpul lângă al meu și C o ia pe doamna Gabe ,bucătăreasa la dans . În timp ce dansam , eu și C nu ne dezlipeam privirile.Până la urmă,C își face curaj ,vine și îmi cere mâna și mă apropie de el. Facem în așa fel încât Ramy să ajungă să danseze cu doamna Gabe . Îmi ondulez șoldurile și corpul înfierbântat de mirosul lui C și de mișcările lui . Mă întoarce și ajung să fiu cu spatele la el,dar el nu îmi dă drumul. Următoarea melodie e Remember me (C.Brown ft Tyga). Mișcările din ce în ce mai alerte și fundul meu lipit de scula lui,face ca C să se trezească cu o erecție de toată frumusețea. Ahhh... Câtă plăcere simt doar simțind-o în spatele meu ! Nici nu vreau să mă gândesc cum ar fi,să mi-o tragă pe una dintre mesele astea. Închid ochii,din nou și îmi imaginez cum limba lui îmi atinge coapsele și stomacul ca mai apoi să urce la sfârcuri și să le sugă încet . Îmi pun mâna pe ceafa lui și simt cum sunt trasă înspre el,în așa fel încât să îi simt scula tare și destul de generoasă ca mărime pe fundul meu . Melodia se termină,dar C nu vrea să îmi dea drumul. Probabil nu vrea să se observe că are erecție ,dar pe mine mă amuză.
-Cred că e timpul să plecăm. spune Ramy uitându-se la noi cu o expresie dezgustătoare.
-Petrecerea abia a început. Nu strica tu tot! îi spun cu o față de pisică plouată,fără să fiu departe de brațele lui C.~
-Acum am înțeles la ce te-ai referit,C. Puteai să îmi spui de la început.
-Nu începe! Nu acum !
-Eu trebuie să plec,copii! ~spune doamna Gabe,dându-și șorțul albastru jos. ~
-Nu mai beți un pahar de șampanie cu noi? ~întreabă Tara~
-Nu,mulțumesc ! E de ajuns . Mai am până acasă. Trebuie să ajung întreagă.
-O să vă ducă Ramy acasă.Nu-i așa ,Ramy?! ~întreabă C~
-Da ! ~răspunde sec~
-Nu vreau să vă deranjați pentru mine . E ok. Mă duc cu autobuzul de 12:00.
-Nu se poate ! Avem mașină și șofer .
-Mergem? ~întreabă Ramy~
-Ok. Dacă insistați...
~După ce ne luăm la revedere și Ramy se uită la noi ca și cum el ar fi fost un copil gras și noi i-am fi furat ultima bucățică de prăjitură , ne așezăm la masă cu Tara și Santo.~
-Și? Voi?~întreabă Tara~
-Noi ce ? ~răspund zâmbind~
-V-am văzut dansând! Ce se petrece ? Ne ascundeți ceva ?! C?!
-Ah,nu ! Suntem în regulă. ~răspunde C~
-Suntem o echipă de 4 acum?~întreabă Tara~
-Nu exagera,Tara! ~răspund zâmbind~

~C se uită ciudat și se ridică de pe scaun,atrăgând toate 3 privirile asupra lui,și de-o-dată simt brațele lui puternice cum mă ridică de pe scaun și mă așează pe masă. Îmi apucă fața în palme și îmi îndeasă limba pe gât în timp ce Tara și Santo aplaudă.~
-Suntem o echipă de 4 ,clar !
-Ce-a fost asta?!~întreb nedumerită~
-Un joc !
-C !!! Doar ne-ai amăgit? Mă gândeam că ți-a picat și ție fisa pe ea și că în sfârșit vei avea și tu o iubită normală ! Deja aveam filme cu vacanțe în 4. Mi-ai spulberat visele !!! ~se preface a fi tristă~
-Tu bucură-te de logodna ta ! Lasă-ne pe noi să ne cunoaștem!~răspunde C râzând~
-Mi se părea prea ciudat mie să îți pice ție cineva cu tronc
-La ce față de păpușă are Leila e cam imposibil să nu îți placă de ea... Dar C e un ciudat nenorocit !
-Oh,tragedie ! Fară dramă,vă rog ! A fost un sărut . Un joc .
-D-aia te strâmbai când a dansat cu Ramy?~întreabă zâmbind Santo~
-Ramy e un idiot nenorocit bastard!
-Ce a mai zis ?
-Nu pot să spun! Doar i-am interzis să se atingă de ea și nu a ascultat. Îi tai tandoanele când se întoarce.
-Las-o baltă ! Nu m-a atins mai rău ca tine !
-Asta era și ideea .
-Gelozie ? ~întreabă Tara ridicând din sprâncene ~
-Mmm... Nu!
-Vom vedea.
~Eu mă scuz și mă ridic de la masă ; mă duc să îmi torn încă un pahar de vodka. Am eu prea multă imaginație. Voia doar să îi arate lui Ramy cine e șeful... Mhm... Cine e trofeul acum?! În urma mea,C ajunge după ce eu dau peste cap tot paharul. Îi simt mâna apucându-mă de antebraț și văd niște vene proeminente. Mă întoarce dintr-o mișcare și mă trezesc pe bar cu mâna lui în părul meu dându-mi capul pe spate ,dezgolindu-mi gâtul care pulsează printr-o venă sângele înfierbântat de atâta furie și dorință. Gura mea ia imediat forma de "o" perfect. Îmi adulmecă mirosul și îmi sărută gâtul.~
-Să lăsăm jocurile ! îi spun acid
-Să ne mai cunoaștem puțin nu vrei?
-Cred că ne-am cunoscut deja?
-Eu cred că nu!

Mesaj text :
*Don:
Hey,love! Cum e acasă?!*

~Sunt salvată de soneria telefonului meu. Primesc un mesaj de la Don și acum îi sunt recunoscătoare mai mult ca oricând .Văd de la cine e și îi fac semn lui C să îmi dea drumul. Mă dau jos de pe bar și încep a îi scrie un mesaj lui Don.~

-Parcă n-aveai iubit ?!

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum