The Big Day

1.9K 42 9
                                    

~Sunt in fata unei oglinzi . Îmbrăcată deja in rochia minunată. Am emoții și tremur din toate încheieturile .

Managerul hotelului unde C a decis sa facem Recepția nunții ciocăne la ușă și îmi cere permisiunea de a intra

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Managerul hotelului unde C a decis sa facem Recepția nunții ciocăne la ușă și îmi cere permisiunea de a intra. Ii înmânează Tarei buchetul de flori pentru mine .~

-Hai, ca mai ai puțin și ești soția lui. Știam eu ca așa se va întâmpla ! ~spune Tara zâmbind și mângâind-mă pe spate~

-Îmi vine să o iau la goană ! Îmi bubuie inima .~spun cu vocea tremurândă ~

-Totul e perfect . Și încă nu ai văzut totul , Leila ! ~îmi face cu ochiul și începe un dans al fericirii pe care numai ea îl cunoaște ~

~Având în vedere că eu nu am știut nimic în legătură cu nunta , nu știu cum se va desfășura totul . Tara se comportă normal , doar că e foarte fericită . Eu mor pe picioare . Îmi așez voalul pe umeri mai bine și aud alte ciocănituri in ușă. Tara îmi face semn că deschide ea , ca nu cumva C să fie curios. Pe ușă îl văd intrând pe tata . Nu l-am mai văzut de 1 an și jumătate . Rămân cu gura căscată .~

-Cât ești de frumoasă, Leila ! ~spune apoi mă îmbrățișează ~

-Tată,ce cauți aici ?

-Drew , soțul tău ne-a invitat pe mine și pe mama ta . Nu știu de ce ai decis să nu mai vorbești cu noi , dar să știi că suntem multumiți de alegerea pe care ai făcut-o . Drew e un bărbat bun cu potențial și cu putere .

-V-a plătit să veniți aici , nu-i așa ?!~întreb nervoasă~

-Doar ne-a cumpărat ținutele și ne-a oferit o mașină cu care să venim aici .~spune mama și intră pe ușă cu mâinile in aer , obligându-ne să ii privim ținuta ~ Leila , ai gusturi minunate . Rochia ta e superbă !~ mă îmbrățișează și mă pupă în aer ~

-Cât de falsă ești , mamă ! ~spun și îmi dau ochii peste cap ~ vrei să pari o doamnă la nunta mea ? Ești o biată profesoară care își lăsa copilul cu bona pentru a avea timp doar de ea . Acum vrei recunoștință ? Ha ! Ești invitata mea să pleci ! ~spun și arăt cu degetul spre ușă~ La fel și tu , tată !~spun și mă uit la el ~

-Leila, sunt sigură ca Drew a vrut doar să te facă să te simți bine . Ești emoționată și tensionată . A avut intenții bune . Voia să te conducă tatăl tău la altar .~ spune Tara stând în fața mea apucându-mă de umeri ~

~Stau câte secunde și mă gândesc că are dreptate și ea dar și eu . Închid ochii și respir adânc .~

-Bine . O să o fac pentru soțul meu . După nuntă nu vreau să vă mai văd . Comportați-vă ca doi antisociali . Așa cum ați fost toată viața cu mine . Ok ? ~le spun părinților mei ~

-Leila ! Nu te-am educat așa !~spune mama indignată Ținându-și mâna la piept~

-Voi nu m-ați educat deloc !~ îi fac cu ochiul ~ Acum Ține-mă de braț,tată . Fii mândru că fiica ta a ajuns să se căsătorească cu cel mai bogat om din Seattle . Zâmbește !~spun și îl apuc de braț~

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum