Finally ! 🙄

1.2K 55 15
                                    

~Ne îndreptam către casă . "Am o nunta de planificat !" Asta a fost motivația . Marie și Stephanie vin și ele cu noi , și-așa ... in Franța nu doar ca nu ar putea sa își trăiască viața așa cum vor ele , dar nici nu au prieteni care sa fie atât de distractivi precum C .

Marie și Stephanie încearcă sa îmi dea idei pentru nuntă deși eu nu am nevoie . Vreau ceva restrâns și simplu. Se pare ca ele nu înțeleg asta .~

-C, explică-le tu iubitelor tale ca nu vreau nimic ! O sa fiu doar eu, Mustafa și Juanita cu copiii .~spun și îmi dau ochii peste cap~

-Și eu ... nu vin ?! Mustafa , ai auzit ? Leila nu ma invita ...

-Te Invit eu ! ~spune zâmbind ~

-Multumesc , Mustafa! ~spune și ridica din sprâncene~. De ce Leila nu m-ai invitat la nunta ta ?!

-Mmm...poate pentru ca nu te consider așa apropiat ...?!

-C, Leila ! Potoliți-vă!~spune Mussi și mă privește zâmbind , dar parca obligându-mă să tac ~

-Știi ceva , Mustafa ? Ia consuma-ti tu forțele creierului și ia aranjează tu nunta , așa cum vrei tu !

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Știi ceva , Mustafa ? Ia consuma-ti tu forțele creierului și ia aranjează tu nunta , așa cum vrei tu !

-Nici la nuntă la noi nu ai făcut nimic ...~spune C și își da ochii peste cap ~

-Pentru ca nu m-ai lăsat tu , C !~spun și ma întorc către el~

-Hey ! Gata ! Ma ocup eu de tot !~spune Mustafa și ma ia in brațe ~ nu trebuie sa va certați chiar așa , din orice . Parcă ați fi Tom și Jerry !~își da ochii peste cap și ma trage mai departe de el~ Ce se întâmpla de fapt ?!

-Ce vrei sa spui?

-De ce faci așa ? Te cerți cu el din absolut orice .

-Ma provoacă . Nu ai văzut ?

-Ți-am zis sa îl ignori ?! Ți-am zis ! Ai ascultat ?! Nu ! De ce ?! Ca și ție îți place sa îl atâți . Lasa ca am văzut eu !

-Dar, Mustafa...

-Sht !~ma întrerupe~ nu vreau sa aud nimic ! Potolește-te ! Maturizează -te acum , pe loc ! Ignoră-l !

-e Prietenul tău ... ce sa mai zic ?!

-"Fa-te frate cu dracu'sa treci puntea ." Parca așa se zicea , nu? ~zâmbește~

-Offf, Mustafa ! Offf ! ~spun și îl trag de obraji~

~Mustafa mă ia de cap și mă sărută . Simt că plutesc . Cred că de asta aveam nevoie . Mă șterge pe buze și mă mai pupă o dată .~

-Te iubesc , Leila !~strigă , zâmbește și se îndepărtează de mine , arătându-mă cu degetul~

~Eu doar zâmbesc mulțumită de el. Niciodată nu i-am zis că îl iubesc prin cuvinte . Știu că sunt îndrăgostită de el , știu sigur ! Dar nu am puterea sa ii zic cuvântul magic .

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum